Stelleveske

Rronja

Forelsket i forumet
Jeg skal kjøpe stelleveske for første gang nå, men er usikker på hva man bør vektlegge. Har noen stellevesker å anbefale, og hva er isåfall fordeler og ulemper med den?:)
 
Bør være stor nok og ha glidelås som lukkemekanisme. Man kommer til å stappe mye opp der, og det er greit at det ikke ramler ut. Annet enn det har ikke jeg hatt behov for.
 
Jo fastere/stivere i stoffet jo bedre syns jeg, greit at ting holder seg der jeg la dem sist inni der - er ikke fint lite man drasser med seg etterhvert [emoji1]
 
Jeg syns en enkel lukkemekanisme er greit (liker glidelås og ikke sånn stor flapp som skal over). Stor nok er viktig, men ikke enorm :) her var ikke pappaen redd for farger til hans perm, men jeg endte likevel med en svart. I en enkel utforming som jeg syns var fin. Bugaboo + storksak sin [emoji4] ville vurdert kaos sekk om jeg skulle hatt en ny. Greit å kunne slenge på ryggen av og til.
 
Jeg har vært veldig fornøyd med emmaljunga sin, da den har flere store rom og noen små til oppbevaring av f eks smokker, flasker, våtservietter osv.

Også er den jo veldig fin da:)
 
Jeg hadde Storksak Elizabeth i brunt skinn som snart skal frem igjen [emoji7] valgte den pga utseendet da jeg gikk gravid sist, men var veldig fornøyd i bruk også [emoji4] Passe stor så fikk plass til mye, med flere smålommer inni, deriblandt en glidelåslomme til feks lommebok. Den hadde også løst stelleunderlag, men dey brukte jeg sjeldent.
 
Har storksak caroline som jeg er veldig fornøyd med! Veldig romslig og får plass til alt jeg trenger.
Nå skal vi kjøpe emmaljunga mondial deluxe, så da skal jeg også kjøpe matchende stelleveske til vogna. Virker som det er grei størrelse på den.
 
Jeg skal kjøpe stelleveske for første gang nå, men er usikker på hva man bør vektlegge. Har noen stellevesker å anbefale, og hva er isåfall fordeler og ulemper med den?:)
Avhenger litt av om du ammer eller skal ha med flaske og erstatning. Jeg synes vi har en som er litt stor. Går greit når den henger på vognen, men er klumsete å ta med seg når mini sitter i sele eller vi skal på besøk. Ville gjerne hatt en som var litt nettere. Hvis du og får begge skal bruke bagen er det gjerne greit å unngå de mest feminine motivene [emoji6]
 
Har endt med å bruke litt forskjellig, fjällraven totepack, ryggsekk og hoftesekk :) Ammer og bruker ikke vogn (mini trivdes ikke og jeg og pappaen foretrakk bæring), så har stort sett pakket lett og klart meg med det, mini er 1 år nå :)
 
Var innom en butikk og så på ulike modeller. Falt veldig for Skip Hop, som virket mer praktisk med flere ulike rom enn de andre. Hadde også noen veldig lure kroker til å feste på vognen. Hadde i utgangspunktet tenkt meg Emmaljunga for å matche vognen, men det blir nok Skip Hop.
http://www.best-i-test.nu/stelleveske
 
Jeg hadde Storksak Elizabeth i brunt skinn som snart skal frem igjen [emoji7] valgte den pga utseendet da jeg gikk gravid sist, men var veldig fornøyd i bruk også [emoji4] Passe stor så fikk plass til mye, med flere smålommer inni, deriblandt en glidelåslomme til feks lommebok. Den hadde også løst stelleunderlag, men dey brukte jeg sjeldent.

Har samme som deg, av samme grunn. Synes den er kjempefin! Pappaen har imidlertid ikke lyst til å gå med dameveske sier han, så jeg kjøpe en svart sekk til198,- kr på IKEA til han. Nå bruker vi bare sekken begge to. God nok plass, mange nok rom, kan lukkes med glidelås og er ganske stiv. Holder lenge :)
 
Last edited:
Jeg syns den fra kiwi ser mer en god nok ut, så vi kjøper ikke noe annet enn så lenge. God plass, mange lommer både inni og utenpå. Liker også at den er så nøytral at pappaen fint kan gå rundt med den også uten å føle at han går med dameveske.
 
Back
Topp