Stelleveske

ASBT

Forelsket i forumet
VIP
Hvilken stelleveske har dere kjøpt?
Jeg lurer på om dette blir min "crazy-må-ha" dette svangerskapet. (Sist var det shabby chic seng fra USA :p)
Jeg sikler nemlig på Storksak Elizabeth tan/walnut :)

Noen som har erfaring med denne?

ImageUploadedByBV Forum1386162837.810652.jpg
 
Den var fin! Jeg skal selv ha en smallstuff veske, det er min må ha!
 
Kjempe fin :)
 
Her ble det bare stelleveska som matchet emmaljunga vogna :)
 
Her ble det bare stelleveska som matchet emmaljunga vogna :)

Ble ikke det en gang her...ble en praktisk, enkel svart....som går helt fint til Emmaljunga All Black :)
Jeg brukte nesten ikke stelleveska sist, og tror ikke den kommer til å bli brukt så mye nå heller, bruker heller noen kroner på en tøff, stor veske senere...kanskje... Eller en liten sekk :)
 
Kjøpte ikke stelleveske sist, men en medium stor "weekend-veske" fra Mandarina Duck, i svart, cross-over stil. Brukes fortsatt av mannen og meg til vanlig bruk :)
 
Har kjøpt emmaljunga stelleveske

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har også kjøpt emmaljunga stelleveske men kommer nok til å kjøpe en annen også etter hvert. Er litt stelleveske hekta :)
 
Brun smallstuff, med stjerne :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi landet på, etter myyyye om og men - ikke lett når jeg er superkresen, og han også igrunnen er ganske kresen, en fra oioi, med knallgrønn innside. Ikke helt "perfekt", men jeg tror det skal gå seg til!
 
Har ikke kjøpt stelleveske ennå, men har snart bestemt oss for en fra Zara faktisk. I skinn, med mange lommer og store rom. Jeg liker nøytrale vesker selv, og mannen er fan av skuldervesker/pcvesker, så valget var ikke så veldig vanskelig :)
 
Jeg kjøpte Oioi Shrunken Leather black w Zebra sist og den er like fin enda. I deilig mykt tykt sort skinn. Kjempe fin som vanlig veske også.



Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg sikler veldig på Storksak Caroline, angrer på at jeg ikke kjøpte den i går da Lilleprinsen hadde 25%.

Har ei venninne som har Elizabeth og er kjempe forbøyd.
 
Jeg sikler veldig på Storksak Caroline, angrer på at jeg ikke kjøpte den i går da Lilleprinsen hadde 25%.

Har ei venninne som har Elizabeth og er kjempe forbøyd.

Ser de har utvidet tilbudet til kl 21 i kveld ;)
 
Vi har kjøpt denne tvilling stelle veska :)
 

Vedlegg

  • 61sBnVu6JJL._SL1094_.jpg
    61sBnVu6JJL._SL1094_.jpg
    119,6 KB · Visninger: 85
Vi har kjøpt Emmaljunga stelleveske i fargen all black:) Syns den er kjempe fin jeg! Enkel, stilren og passer Emmaljunga vogna som også er helt svart.
Vi også. Synes det er fint når stellevesken står i stil med vognen og er nøytral.
 
Back
Topp