Stellematte/pute

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Noen som har erfaring med denne type stellematte/pute?
2fabd68ffdde30488cc9a9da3eace9a4.jpg


Den så bare så utrolig behagelig ut, så vil gjerne høre litt erfaringer :)
 
De er utrolig knotete syns jeg, og jeg foretrekker de faste putene.
Babyen synker nedi på en måte, og det er veldig upraktisk akkurat i stellesituasjonen.
 
Jeg har bare lest negative ting om de. Både at det er dårlig kvalitet og at det er fryktelig upraktisk at den ikke er fast.
 
Jeg har bare lest negative ting om de. Både at det er dårlig kvalitet og at det er fryktelig upraktisk at den ikke er fast.
Jeg har bare lest en god og en dårlig erfaring, så bra at det er folk her som har testa, da blir det fast matte :)
 
Dette lurte jeg også på, synes i tillegg at størrelsen var så god - en del puter er litt korte? (Har stelleflate på stellebordet mitt på 50*70 ca, tenker jo det er fint med en pute som bruker hele flaten.. Tips mottas med takk!

Lurer forresten også på de stelleputene som ikke har "glatt overflate". Ser jo for meg at det er fint å kunne tørke over med en våt fille - men man har jo gjerne håndkle over uansett? Noen som har erfaringer med for eksempel denne fra Sebra?
61_612027.jpeg
 
Har ingen erfaring med de to overnevnte putene, men her er mine stellepute erfaringer. Vi har en helt billig put kjøpt på 40% salg på kid. Har et tisseunderlag oppå (sånn engangs fra matbutikken) og håndkle oppå der igjen. Da er puta beskyttet og babyen ligger mykt. Når babyen er liten kan man legge et sammenrullet håndkle eller babyteppe i en halvmåne rundt babyens hode og skuldre (akkurat som et halvt babynest) så ligger det trygt og godt. Fungerer helt perfekt. Så min erfaring er at billig stellepute fungerer veldig bra ;)
 
Dette lurte jeg også på, synes i tillegg at størrelsen var så god - en del puter er litt korte? (Har stelleflate på stellebordet mitt på 50*70 ca, tenker jo det er fint med en pute som bruker hele flaten.. Tips mottas med takk!

Lurer forresten også på de stelleputene som ikke har "glatt overflate". Ser jo for meg at det er fint å kunne tørke over med en våt fille - men man har jo gjerne håndkle over uansett? Noen som har erfaringer med for eksempel denne fra Sebra?
61_612027.jpeg

Jeg ville aldri ha valgt stoff/overflate som ikke er glatt og kan tørkes av.
 
Jeg ville aldri ha valgt stoff/overflate som ikke er glatt og kan tørkes av.
Har konkludert med det samme selv, men fremdeles nygjerrig på de som har erfaring med denne typen - det selges jo en del, så noen må jo både bruke og like de! :) Har funnet en helt nøytral grå som dekker helle stelleflaten på stellebordet, billigere var den også.. Er nok å bruke penger på!
 
Back
Topp