Stellebord

Vi har ikke så stort bad men vi har oppvarmet vaskerom innenfor badet med en benk som vi har vaskemaskin og tørketrommel under, så vi tenker å ha stellematte oppå den. Der er det også vask.
 
Vi tenkte å pælme ut det urgamle badekaret og lage ett giga stellebord der. Må muligens kjøpe en kommode eller to og så legge en plate over der. Har lyst på masse oppbevaringsplass
 
Vi har ikke så stort bad men vi har oppvarmet vaskerom innenfor badet med en benk som vi har vaskemaskin og tørketrommel under, så vi tenker å ha stellematte oppå den. Der er det også vask.

Vi sliter også med at badet er lite som er ved soverommet. Derfor sliter jeg med å bestemme hva som er mest lønnsomt :nailbiting:Lite bord på badet eller kommode med stellematte på barnerommet.
 
Sniker fra november, men vi har kjøpt sniglar fra Ikea. Billig og enkelt stellebord :)
 
Vi har Skagen stellebord på badet oppe, og stellematte over vaskemaskina på badet nede [emoji4]
 
Stellematte på en kommode på badet. Jeg synes det var veldig greit å ha vasken innen rekkevidde (spesielt ved bæsjebleier).
 
Vi har kjøpt Primi Sogni stellekommode med badekar.
 
Vi kjøpte Skagen stellekommode med badekar, var veldig fornøyd med samme typen stellekommode sist så da gikk vi for en med samme prinsipp denne gang :)
 
vi har så lite bad så har en ikea krakk/ liten kommode med ei plate oppå, og nede på doen har vi en liten expedit hylle med stellematte oppå.
 
Hvilken høyde vil dere si er best på ett stellebord?
Og skal dere ha badebalje oppe stellebordet? Eller blir det bading på gulvet eller en annen løsning?
 
Og hva er best:
Ha barnet med med bena mot deg når du steller?
Eller ha barnet sidelengs?
 
Hvilken høyde vil dere si er best på ett stellebord?
Og skal dere ha badebalje oppe stellebordet? Eller blir det bading på gulvet eller en annen løsning?

Spørs jo hvor lang en er, men hoftehøyde er et godt utgangspunkt. Her blir det bading på gulvet, hadde badebalje i stellebordet med første, men hun vokste for ut av det, så synes jeg det ble tungvint å bade henne selv, når hun skulle fra badevannet, få ned lokket... så jeg synes det er best å bade på gulvet/inni dusjen.
 
Og hva er best:
Ha barnet med med bena mot deg når du steller?
Eller ha barnet sidelengs?
Har dere plass, ville jeg valgt å stelle mot deg. Får bedre stellestilling. Men det tar en del større plass, så spørs litt på plassen man har. Denne gangen må vi stelle på siden, siden vi har mindre bad.
 
Her blir det stellematte på benk over vaskemaskin og tørketrommel, samt kommode med stellematte på barnerommet. :)
Høyde blir da sånn ca 1 meter, og dybde på benken er 60 cm og på kommoden 50 cm :) Så sidelengs på kommoden (stellematte med kanter!!!!)
 
Fant et lite stellebord med badekar under, som kan tas ut når baby blir for stor. Det er lett og med hjul, så kan snu det litt etter behov. Har litt trangt bad, så tror det er det som fungerer best her. Skal ha kurver under stellematte tenkte jeg. [emoji4] Husker ikke helt hva det heter, har kun funnet det i butikk.
0142c3d014cd3bc96495df2f9837432e.jpg
 
Back
Topp