Spotter....

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Og akkurat da jeg begynte å slappe av litt skal kroppen være morsom å sende ut litt blod.. tenker dette var for godt til å være sant og at dette er starten på en ny SA... fy søren som jeg hater kroppen min :( foreløpig lyserød blandet med slim. Men tenker det tar seg opp i løpet av natta/morgendagen...
 
Og akkurat da jeg begynte å slappe av litt skal kroppen være morsom å sende ut litt blod.. tenker dette var for godt til å være sant og at dette er starten på en ny SA... fy søren som jeg hater kroppen min :( foreløpig lyserød blandet med slim. Men tenker det tar seg opp i løpet av natta/morgendagen...
Ånei, fingrene krysset :Heartred
 
Og akkurat da jeg begynte å slappe av litt skal kroppen være morsom å sende ut litt blod.. tenker dette var for godt til å være sant og at dette er starten på en ny SA... fy søren som jeg hater kroppen min :( foreløpig lyserød blandet med slim. Men tenker det tar seg opp i løpet av natta/morgendagen...
Trenger ikke være mer enn det som kom nå heller! Fikk helt panikk da jeg opplevde det samme på fredag, men var bare den ene gangen. Det er ekkelt og fælt, men veldig vanlig :)
 
Krysser fingrene for at det bare er uskyldig spotting, og roer seg igjen <3
 
Krysser alt jeg har for at det er helt uskyldig. :(
 
Og akkurat da jeg begynte å slappe av litt skal kroppen være morsom å sende ut litt blod.. tenker dette var for godt til å være sant og at dette er starten på en ny SA... fy søren som jeg hater kroppen min :( foreløpig lyserød blandet med slim. Men tenker det tar seg opp i løpet av natta/morgendagen...
Får helt vondt av å lese om det, stakkars deg:Heartpink man blir jo så redd! Begynner jeg å spotte så gir jeg opp. Selvom jeg vet d kan være helt ufarlig. Krysser alt jeg kan for deg nå:Heartpink
 
Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning [emoji173]️
 
Ånei! Så utrolig leit! :( Er i akkurat samme situasjon.
Sender deg en stor klem :Heartbigred
 
Krysser for at det er en uskyldig blødning :Heartred
 
Krysser fingrene for at det ikke har vært blødning og smerter i natt, og at ting ser greit ut i dag [emoji173]️
 
Gått helt i kjelleren kjenner jeg. Spotter ikke mer i natt men kjenner på stikninger som jeg ikke tolker positivt. Greier ikke se noe lys i tunellen akkurat nå. Blod har alltid endt dårlig for meg. Reiser på jobb i dag og regner med at jeg da kanskje får litt fortgang i sakene.
 
Gått helt i kjelleren kjenner jeg. Spotter ikke mer i natt men kjenner på stikninger som jeg ikke tolker positivt. Greier ikke se noe lys i tunellen akkurat nå. Blod har alltid endt dårlig for meg. Reiser på jobb i dag og regner med at jeg da kanskje får litt fortgang i sakene.

Det er veldig mange som blør i svangerskap som ender godt også. Jeg håper det er uskyldig. :Heartred
 
En sniker fra mars gruppen.
Jeg har hatt blødninger og spottinger 3-4 ganger i dette svangerskapet med smerter, trodde at nå gikk det dårlig igjen men nå er jeg 14 uker på vei og se min lille spire på uke 13, så det trenger ikke være negativt i det hele tatt <3
 

Vedlegg

  • C77C9E34-F2D2-4A2D-890A-CCBBEFE91E0F.jpeg
    C77C9E34-F2D2-4A2D-890A-CCBBEFE91E0F.jpeg
    368,8 KB · Visninger: 61
Back
Topp