sportsvogn

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Når begynner man med sportsvogndelen?

Gutten vår er 7 mnd og litt liten, men han synes det er fryyyktelig kjedelig å ligge i dypvogndelen å ikke se noe, men sportsvogndelen er alt for stor!
 (Emmaljunga edge duo combi)
Så da blir det mye bæresele i tillegg til vogn på trilleturer.. Litt kjedelig :-/
 
Vi begynte for en mnd siden. Alle trilleturene på slutten før vi byttet , var et mareritt. Han var illsint og skrek og bar seg. Så føler igrunnen at vi ikke hadde så mye valg
 
Bytta over til sportsdel når han var 5mnd, men da rakk han borti kanten på dypbaggen (emmaljunga citycross) han har egentlig alltid likt å gå turer, så var vel mer kjedelig for meg å gå over til sportsdel (ser han trives utrolig godt oppi der også) da jeg får litt følelse av at han ikke er min lille baby lengre:p
 
Kjøp en minimizer til vogna eller bruk bakdelen av en sommer/vinterpose så passer han i sportsdelen kanskje?
 
Samma her. Vokste ut av bagen når han var 5 mnd så da bytta vi. Og han elsker det, og koser seg på tur :) har han ikke helt oppe i den "bratteste" sitteposisjonen enda, da blir han litt ustø.

Janu2012 skrev:
Bytta over til sportsdel når han var 5mnd, men da rakk han borti kanten på dypbaggen (emmaljunga citycross) han har egentlig alltid likt å gå turer, så var vel mer kjedelig for meg å gå over til sportsdel (ser han trives utrolig godt oppi der også) da jeg får litt følelse av at han ikke er min lille baby lengre:p


 
Vi byttet til sportsdelen i går, virket som hun syns det var artig. Har bugaboo cameleon vogn. 
 
Back
Topp