Sportsdel

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som allerede har byttet over ??
Her har småen forsatt god plass i beggdelen men merker hun vil begynne å sitte seg opp når hun e våken.
 
Har ikke byttet enda, men bagdelen på søskenvognen er ikke en hit lengre for å si det sånn;) så der må vi nok bytte ganske snart. (Noe eg ikke helt er komfertabel med for sportsdelen er så åpen og her på vestlandet er d jo mye regn og vind...) Bagdelen på babyjoggeren godtar han litt bedre enda, men bytter nok der og rundt 6 mnd alder:) den sportsdelen er uansett helt topp så ser ikke problem med den:)
 
Har ikke byttet enda, men bagdelen på søskenvognen er ikke en hit lengre for å si det sånn;) så der må vi nok bytte ganske snart. (Noe eg ikke helt er komfertabel med for sportsdelen er så åpen og her på vestlandet er d jo mye regn og vind...) Bagdelen på babyjoggeren godtar han litt bedre enda, men bytter nok der og rundt 6 mnd alder:) den sportsdelen er uansett helt topp så ser ikke problem med den:)
Bor på Vestlandet eg å. I Bergen. Så håper jo eg kan bruke beggdelen ut vinteren. Men ser hun vil sitte mer og mer i vognen også.
Men trodde de måtte være en viss vekt og høyde for å kunne gå over i beggdelen
 
Bor på Vestlandet eg å. I Bergen. Så håper jo eg kan bruke beggdelen ut vinteren. Men ser hun vil sitte mer og mer i vognen også.
Men trodde de måtte være en viss vekt og høyde for å kunne gå over i beggdelen

Eg kommer fra bergen, mn bor i stvg;) har ikke hørt noe om vekt og lengde. Det det kommer an på er vel at sportsdelen kan legges helt flat, og at den gjerne kan vendes mot dg. (Det kan ikke min, men er stor kikkeluke på toppen) og at at den kan reguleres slik at viss babyen vil kikke litt i 15 min f.eks, at ryggen ikke er i sittestilling men bare litt løftet opp for utsyn. Dårlig forklart, men at det altså er god ryggregulering;)

De kan jo så smått beg å sitte oppreist i vanlig babystol når de fyller 6mnd ( gjerne m et teppe eller noe i ryggen - sa hvertfall hs) så kan ikke tenke mg d gjør noe å sitte littegrann oppreist i sportsdel heller:)
 
Jeg har bytta. Jeg har SIMO vogn der bagen ligger oppi sportsdelen. Men bagen er helt uinteressant. Dessuten er ryggen bedre på sportsdelen. Den kan være helt flat, være litt oppreist og oppe. Mens bagdelen kun har helt nede og helt oppe. Også ser han minimalt i bagen. I sportsdelen ser han godt. En højdare her. :)
 
Vi bor i bergensområdet og har byttet til sportsdelen, til tross for kulde. Kler godt på småen og har tykk vognpose + regntrekk. Var begynt å bli for lang for bagen og alt for nysgjerrig til å ligge i bagen. Er helt i ekstase nå når han har kommet opp og får se omgivelsene!
 
Måtte bytte for et par uker siden da han er for lang for bagen. Ligger med hodet i toppen og beina på kanten av bagen. Sportsvogna er nesten helt flat når jeg legger ned ryggen. Har en gammel simo sportsvogn. Som skal bli brukt som bhgvogn. Når han blir litt større, og våren kommer, går vi tilbake til babyjogger city select vogna.
 
Snuppa er 6,5 månede og vi har ikke byttet. God plass i bag'en. I emmaljunga kan man ta opp ryggen i bag'en så hender hun sitter litt i bag'en hvis vi er på kjøpesenter eller cafe. Da får hun fulgt med litt ;)
 
Har emmaljunga city cross bag. Og den kan vi ikkje ta opp i ryggen.
Men hun har forsatt god plass, så da for hun bare ligge der. Også for eg bruke voksi posen til å støtte ryggen om hun vil sitte. ImageUploadedByBV Forum1423117556.688273.jpg

Der sitter hun i beggdelen
 
Vil helst bruke bagdelen frem til april/mai. Hun klager ikke i bagdelen ennå. Har emmaljunga mondial duo, så den er stor og vi kan sette opp ryggen på den.
 
Bruker bagen enda, kommer ikke til å bytte før til våren! Hun er foreløpig fornøyd med å ligge i den, og jeg kan sette opp ryggen på den og, så hun får kikket litt rundt :)
 
Bruker baggen enda. Men ser den er litt knapp. Vet jeg brukte baggen til storebror til han var rundt 7-8 måneder.
 
Bytta i går å gikk fra 45 min hviler til 2 timer hviler. Han hadde nok dårlig plass i bagen stakkar
 
Sniker fra september her...
Vi byttet for et par uker siden da mini er blitt så lang. Han har mye bedre plass i sportsbagen, og i og med den kan legges helt ned er det ikke noe problem å bruke den selv om han ikke sitter selv enda.
 
Noen som vet om det finnes sånne fotposer til SIMO sin sportsdel?
 
Back
Topp