Spiser og spiser men blir ikke mett

Casel

Flørter med forumet
Skuddårsspirene 2024
er det fler enn meg?

Altså sist svangerskap hadde jeg cravings og spiste fordi jeg hadde lyst på, mens nå føler jeg ikke at det er cravings, mer fysisk sult! Haha. Har vært våken i 2 timer og allerede spist 2 frokoster - 4 knekkebrød og to grove rundstykker med pålegg, og jeg føler jeg kunne spist en hest!

Heldigvis craver jeg ikke søtt og sånn, mer frisk frukt. Er i uke 10 og sikkert gått opp 3 kg kun av sunne kalorier haha.
 
er det fler enn meg?

Altså sist svangerskap hadde jeg cravings og spiste fordi jeg hadde lyst på, mens nå føler jeg ikke at det er cravings, mer fysisk sult! Haha. Har vært våken i 2 timer og allerede spist 2 frokoster - 4 knekkebrød og to grove rundstykker med pålegg, og jeg føler jeg kunne spist en hest!

Heldigvis craver jeg ikke søtt og sånn, mer frisk frukt. Er i uke 10 og sikkert gått opp 3 kg kun av sunne kalorier haha.
Hadde det også sånn, roet seg etterhvert :hilarious:
 
Hadde det sånn en stund men har heldogvis roet seg :D men blir fort kvalm om jeg er sulten da
 
Heldig! Snart i uke 9 og har vært enormt kvalm siden uke 6, såvidt jeg får i meg noe som helst
 
Heldig! Snart i uke 9 og har vært enormt kvalm siden uke 6, såvidt jeg får i meg noe som helst
Ååh jeg er heldig å ha grei effekt av Xonvea, tar 4 piller døgnet. Er dritkvalm men føler faktisk at det å spise er eneste som hjelper, for blir jeg sulten kaster jeg opp :depressed:

Forrige gang hadde jeg hyperemesis og kastet opp sist gang under fødsel i uke 37 når jeg ble satt igang fordi jeg var så svak:( la oss håpe at kvalmen gir seg snart for begge to :)
 
Åj såbra! var på grensen til HG her og, men startet på Xonvea!
Men er kvalm når jeg spiser og ikke spiser, men kaster ikke opp pga. tablettene. Fullstendig matvegring ingenting som frister.

Bra det g0r bedre denne gangen da! Hørtes jo helt forferdelig ut :eek:
 
Jeg opplever det samme. Er sulten hele tiden og så lei av å spise :rolleyes: Jeg har ikke lyst på noe som helst, men MÅ spise fordi jeg blir sulten, ellers blir jeg kvalm og svimmel. Null cravings, ikke en gang sjokolade, is eller annet godt jeg har sjelden kunnet takke nei til. Holder på å utvikle et litt usunt forhold til mat, det er bare noe jeg MÅ ha hele tiden selv om jeg egentlig ikke har lyst på det. Får håpe det ikke er så ille når man ammer...
 
Samme her men har cravings også på sjokolademelk.. er eneste som tar kvalmen
 
Back
Topp