Spent

I dag kjenner jeg små stikking nede i magen på venstre side, og ettersom jeg vet EL skal være rett rundt gjørnet håper jeg og ber om at det er den jeg merker nå. Har vært aktive og jobbet nå i det siste så kanskje det kan klaffe denne gangen?!? 

Utrolig hvordan jeg får like stort håp for hver pp som kommer. tihi...
Har lest og snoket i andres dagbøker der de etter flere mnd pp, plutselig har sittet med en positiv test i hånden. Gud hvor en herlig følelse det må være!

Merker jeg forbanner meg mer og mer over aborten jeg tok for noen år siden... Så lyst jeg har på å bli mamma nå, så er det sårt å tenke over at jeg igrunn kunne hatt et barn på 3 år nå...

Får prøve å tenke positivt, en vakker dagda det er ment å skje sitter jaggu jeg med kul på magen jeg også!
 
jo da.... EL slim her!!  Gud, hvor spennende.... Redd disse to ukene vil gå fryktlig seint ja!
 
Eggløsningstesten var ankommmet i dag i postkassa mi.... Og jaggu var testen POSITIV i dag!! 
Gjett hvem som skal få seg litt i dag [:D]

Nå er det bare å håpe på at alt klaffer denne gangen

 
12.05.08: tidlig vakt. går inn i frutktbar periode om syklus er 32 dager
13.05.08: fri dag
14.05.08: små stikking i magen. testet positivt på EL-test!
15.05.08:
 
Å, dumme DUMME meg! Jeg leser jo aldri instruksjoner eller bruksanvinsniger på noe...
Trodde jo at to streker på EL testen betydde pos. Men ikke om den ene streken er svakere en den andre så jeg nå i ettertid..[:(]

huff, da satt jeg plutselig med en negativ test i stedet... ja ja. har jo fremdeles ni tester igjen, krysser fingrene for at en av dem blir posetiv

hompingen blir jo ikke til unytte alikvel
 
ORIGINAL: sjanetta

12.05.08: tidlig vakt. går inn i frutktbar periode om syklus er 32 dager
13.05.08: fri dag
14.05.08: små stikking i magen. testet neg på EL-test
15.05.08: sterker stikk i magen og sterkere strek på EL test, men endog negativ.

 
ORIGINAL: sjanetta

ORIGINAL: sjanetta

12.05.08: tidlig vakt. går inn i frutktbar periode om syklus er 32 dager
13.05.08: fri dag
14.05.08: små stikking i magen. testet neg på EL-test
15.05.08: sterker stikk i magen og sterkere strek på EL test, men endog negativ.


 
Vært aktive i dag! og den ene streken på EL test var sterkere i dag en i går. Har en sterk følelse på at EL testen vil bli positiv i morgen Kjenner også sterker stikkning i magen, og små smerter i rygg... Kanskje, kanskje dt vil klaffe denne gangen.Aldri vært mer forhåpnigsfull før ihvertfall. Men kanskje det er sån for alle, at en for hver pp blir mer forventningsfulleog sikker på at "denne gangen må der jo bare skje"  

Ja ja, blir to laaaaaange uker for å se om det kan feste seg en spire denne mnd [:D]
 
12.05:    
13.05: fruktbar periode
14.05: neg EL test
15.05: neg EL test
16.05:EL om 32 dagers syklus. to streker men endog neg EL test
17.05: 17 mai! EL test : POSITIV!
18.05: slappe av dag

 
ORIGINAL: sjanetta

12.05:    
13.05: fruktbar periode
14.05: neg EL test
15.05: neg EL test
16.05:EL om 32 dagers syklus. to streker men endog neg EL test
17.05: 17 mai! ha ikke fått testa
18.05: slappe av dag neg EL test. Håper den var positiv i går... Tror jaggu den kan ha vært det for 16, var begge strekene så og si nogenlunde like sterke. I dag var den ene tydlig svakere igjen...


 
Huff, i dag er jeg langt fra i form. Stikker mye i magen, ikke vondt men tydlig. Er kjempe trøtt, fryser og er kvalm. Lurer på om en omgangsjuke er rundt gjørnet?
 [:'(]
Hadde det ikke vært for at det kun er 4 dager siden eggløsning, så hadde jeg håpt på å være gravid. Men er alt for tidlig å kjenne symptomer...
Grav. testene er kommet, kan teste om 9 dager [:)]

 
Nei nå er jeg på den igjen!! [&o] ENten er det psyken min som spiller meg et puss, eller så er det omgangsjuka som er i komminga!?
Våknet av å måtte på toalettet, full av luft. SLitt med løs mage i går og i dag, også litt "voksesmerter" som en kan ha i beinet, i magen, noe alla mens smerter og også lignende EL stikninger... huff... kunne ikke disse symptomene ha kommet noen uker senere?
Jeg er vel bare blitt litt vel OPS på alt kroppen gjør

For det er vel ikke mulig at en kan kjenne noe som helst en uke før ikm?

Lei av den konstante fighten med tr
 
ja ja...
 
Hehe...Hørtes kjent ut dette med symtomer...[;)]
Har jeg hver mnd...Selv om jeg egentlig ikke tror det har klaffet så kjenner jeg fortsatt "noe".Hehe..
Er bare noen dager siden el og jeg er kvalm å greier allerede...
Så du er nok ikke den eneste!
 
Men krysser fingrene for at det virkelig er gravid symtomer for deg denne gangen!!!![:)]
 
Velkommen jeanette  
I dag er det 22. mai, og du er på dag 25 av syklusen. Det er 6 dager siden eggløsningen, 16. mai, og 7 dager til en graviditetstest kan være positiv.



Ja, da var det en uke til jeg kan teste meg da. Men kjenner jeg meg selv rett er nok den første testen svidd av mandagen Klarer aldri å vente lenger...
Alle symptomene jeg syns å ha hatt denne mnd, ser ut til å ha forduftet som dugg foran morgensol.... Kanskje jeg klarer å være litt mer logisk og rasjonell nå og innse at luften i magen som KAN være et graviditetsymptom, heller er blomkålen med dipp jeg forsynte meg av i går som "prater".



Huff, blir altid slik, litt smådeppa før en grav.test skal tas. Før var det fordi jeg innstillte meg på at den var neg, for ikke å bli skuffet. Nå for at jeg ikke engang TROR eller TØR håpe at den er positiv.

Kjenner meg ikke gravid!




 
Johoo!!
I dag er jeg blitt student igjen. Nettstudent, så har et halvt år igjen med teori for å bli helsefagarbeider. [:D]
Syns det var et fornuftig valg, slik at jeg kan begynne å jobbe etter den lille har kommet. For no mer en et halvt år til får ikke han eller ho på å komme til verden! 

Huff, har virkelig så lite lyst til å gå på jobb i dag. Trøtt og i dårlig humør. *argh* ja ja. Får trøste meg med at siden jeg jobber til halv elleve i kveld, så blir nok dagen i morgen værre. Tidlig vakt fra 07.45.

[;)]
 
Det hørtes fornuftig ut å studere litt.Har tenkt på det samme selv men vet ikke hva så det har ikke blitt noe...
Jobbe så sent å opp så tidlig blir hardt ja! Uff... Men tenk på alle pengene...Hehe...[:D]
 
Velkommen jeanette  
I dag er det 24. mai, og du er på dag 27 av syklusen. Det er 8 dager siden eggløsningen, 16. mai, og 5 dager til en graviditetstest kan være positiv.


Har teste for to dager siden,og i dag. Negativ, negativ og atter negativ [:'(] Visste igrunn det da, er jo alt for tidlig å teste. he he!  Men er testoman og da blir tankegangen feil : andre har jo fått positiv test fem dager før, da kan jo jeg det også.

Må jo innrømme at jeg fortsatt har et lite håp for at 29 mai blir en gledens dag, der testen er positiv. Hadde passet så bra å kunne ringe mamma 29, der ho ohså har gebursdag og si " du skal bli bestemor, det er din gave" [:D]



Ferdig allerede med første innsendelse på nettskolen. bare 17 igjen [;)]


Har blitt VELDIG missunelig på alle her inne som er blitt gravide i det siste [:-]



Krysser alt jeg har av fingre og tær.
 
Ja, i dag er det fire dager til jeg kan teste meg... Ingen følelse overhodet over at jeg er gravid denne mnd. Så skal bli godt å begynne i ny pp, med ny energi og nye håp. Håp burde jo være der ihvertfall!

Nå reiser jeg snart på jobb,skal ha seinvakt. Igrunn bra, så slipper jeg å tenke på dette styret.
 
I dag er det to dager til jeg skal ha mensen. Ingen symptomer på graviditet og ingen symptomer på mens...

Hatt veldig "strekkninger" i nedre del av magen, etter å ha sittet lenge for så å reise meg opp igjen.
Ellers små stikking i eggstokke området. Men det har jeg nesten alltid fra en uke før mens.

Neg. grav test i dag.
 
Back
Topp