Spent (fedmepoliklinikken)

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
I morgen skal jeg på fedmepoliklinikken på kurs.
Og kjenner jeg er litt spent og nervøs.

Jeg veier ca 100 kg og har et ønske om å komme ned på 70 kg.
Men jeg har verken energi eller så mye muligheter til å trene noe :(
Vi bor over noen og det er veldig lytt her så vi må omtrent være bom stille etter kl 7-8.
Har tenkt på å ut å gå men samboeren min er stort sett borte hver kveld så jeg kan ikke gjøre det heller.

Og jeg prøver å få mer frukt og grønnt inn i kosten men det er ikke så lett :( jeg har en samboer som jobber litt i mot dette å mener grønntfor kun er for dyr.

Kjenner jeg mister litt motivasjonen og jeg føler jeg feiler som mor siden barna ikke spiser så mye sunn mat :(

Måtte bare få lufta tankene...
 
Du trenger ikke trene for å gå ned i vekt, men det er jo absolutt lurt for å ha en sunn kropp.

Jeg skjønner at det er vanskelig når du blir motarbeidet. Er dette noe dere kan snakke sammen om? Grøntfor bør være en stor del av måltidene deres, og for deres barns skyld så må dere endre vaner. Men din samboer må skjerpe seg og støtte deg her. Er du ikke verdt nok til å få en sunn kropp?
 
I morgen skal jeg på fedmepoliklinikken på kurs.
Og kjenner jeg er litt spent og nervøs.

Jeg veier ca 100 kg og har et ønske om å komme ned på 70 kg.
Men jeg har verken energi eller så mye muligheter til å trene noe :(
Vi bor over noen og det er veldig lytt her så vi må omtrent være bom stille etter kl 7-8.
Har tenkt på å ut å gå men samboeren min er stort sett borte hver kveld så jeg kan ikke gjøre det heller.

Og jeg prøver å få mer frukt og grønnt inn i kosten men det er ikke så lett :( jeg har en samboer som jobber litt i mot dette å mener grønntfor kun er for dyr.

Kjenner jeg mister litt motivasjonen og jeg føler jeg feiler som mor siden barna ikke spiser så mye sunn mat :(

Måtte bare få lufta tankene...
Håper det gikk bra på klinikken? :)
Du bør absolutt ta deg en alvorsprat med mannen din. Det er viktig at han støtter deg, slik at du får dette til!
 
Håper det gikk bra på klinikken? :)
Du bør absolutt ta deg en alvorsprat med mannen din. Det er viktig at han støtter deg, slik at du får dette til!
Ja gjikk greit :)
Men virker ikke som at de har så mye å tilby meg desverre.
Jeg er ikke så intrisert i å være borte fra jobb 3 dager i uka eller i 3 uker i strekk :(
Ja jeg må få han til å forstå at vi trenger en forandring i kosten.
:)
 
Ja gjikk greit :)
Men virker ikke som at de har så mye å tilby meg desverre.
Jeg er ikke så intrisert i å være borte fra jobb 3 dager i uka eller i 3 uker i strekk :(
Ja jeg må få han til å forstå at vi trenger en forandring i kosten.
:)

Så utrolig kjipt at de ikke hadde noe tilbud som passet bra for deg!

Jeg holder selv på med livsstilsendring. Har prøvd mange ganger tidligere også. Uten hell!!
Forskjellen denne gangen er at mannen min også er med på endringen. Håper det fungerer over lengre tid og at vi får sunnere vaner fremover!!

Masse lykke til! Krysser fingrene for at du får med deg mannen din på laget! :)
 
Så utrolig kjipt at de ikke hadde noe tilbud som passet bra for deg!

Jeg holder selv på med livsstilsendring. Har prøvd mange ganger tidligere også. Uten hell!!
Forskjellen denne gangen er at mannen min også er med på endringen. Håper det fungerer over lengre tid og at vi får sunnere vaner fremover!!

Masse lykke til! Krysser fingrene for at du får med deg mannen din på laget! :)
Tusen takk :)
Ja tror jeg kommer langt bare jeg lærer meg å lage litt sunnere mat ;)

Masse lykke til til deg også :)
 
Tusen takk :)
Ja tror jeg kommer langt bare jeg lærer meg å lage litt sunnere mat ;)

Masse lykke til til deg også :)

Tusen takk :)

Vil anbefale deg å se på bloggen fitfocuse! Hun som skriver bloggen har mange enkle, familievennlige, lettlagde og smakfulle middagsoppskrifter ;)
 
Back
Topp