Spørsmål om fødeplass

Mariee

Flørter med forumet
Var hos legen for to dager siden og fikk se det lille nurket :) Terminen ble satt til 1. November og legen sa vi skulle søke om fødeplass neste time (det er om 3-4 uker) da er jeg 13 uker på vei.

Jeg har fastlege i Rælingen og bor i Oslo. Var så fornøyd, så ville beholde henne. Er "aldri" hos legen når jeg ikke er gravid :p

Vil veldig gjerne føde på Ahus som sist, og ikke Ullevål. Ble jeg søke nå?
 
Jeg fødte på Ahus sist, og vi søkte ikke før uke 12-13 (hadde termin i månedsskiftet september/oktober). Tviler på at det er noe problem å få plass om du venter noen uker til, altså. [emoji4] Det vanlige er jo å søke rundt uke 12.
 
Min fastlege har søkt fødeplass på ahus rundt uke 12-13 hver gang, tror du trygt kan vente [emoji4]
 
Bare tenkte siden jeg egentlig hører til Ullevål, at jeg blir nedprioritert på Ahus :-/
 
siden jeg er fra bygda må jeg bare spørre, hvorfor må dere søke om fødeplass??
 
siden jeg er fra bygda må jeg bare spørre, hvorfor må dere søke om fødeplass??
Søke og søke, det betyr egentlig bare å velge hvilket sykehus man vil føde på, og at det sykehuset får beskjed, slik at man blir kalt inn til OUL. I Oslo-området er det jo ganske mange muligheter.
 
Søke og søke, det betyr egentlig bare å velge hvilket sykehus man vil føde på, og at det sykehuset får beskjed, slik at man blir kalt inn til OUL. I Oslo-området er det jo ganske mange muligheter.
Ok, da forstår jeg :)
 
Back
Topp