Soving

Bkno2556032

Blir kjent med forumet
Nå som de er ca 1 år her de fleste. Vil dere dele litt om soving? Både dag og natt. Vi sliter veldig med natten fremdeles. Og er midt mellom 1 og 2 dagsovinger.
 
Lite soving her, både dag og natt. Kan gråte opptil 3 timer om natten, hver gang jeg akkurat har sovnet igjen er det gråting på nytt, putter i smokken og samme greia på nytt. Hele natten!

Sover en gang, den ene gangen varer alt fra 10 minutter til 1 time om jeg er heldig.
 
Frøkna her klarer seg stort sett med 1 dupp på dagen som varer i 1-1,5 time. Hun kan ikke sove etter halv 3 iallefall, så vi rekker som regel bare en.. Nettene pleier å være greie, men i det siste har hun våknet om natta og ikke ville roet seg i egen seng. Hun sovner hvis hun får bli med i vår seng så det ender stort sett med det.. Sover som regel 11-12 timer, våkner halv 7-7.
 
Her har lillemann begynt å legge seg litt senere :/ Før bysset vi han i armene våre i 5 min og han sovnet, nå må han sovne selv, og da tar det 30-50 min. Sovner innen kl 20, sover som oftest natten igjennom nå og står opp kl 6. Sover to ganger på dagen i 1-2 timer :)
 
Fra å sove natta igjennom til å begynne å gråte mye om natta. Tror det mye som skal fordøyes av inntrykk, mareritt, tannvondt, mister sutten osv.. Så er ganske lite sammenhengende søvn på meg/ oss om dagen, så blir ganske sliten. Før sov hun bare halvtimes lurer om dagen, nå er vi på to ganger en time og noen ganger mer. Det er digg!
 
Sover som regel 1 lur (1-2 timer), våkner han før kl 13.30 er det legging 18-18.30. Våkner han mellom 13.30-15 blir det legging sånn 19-20. :)
Begynt med å amme først, legge over i sin seng og sitte å holde i hånden. Tar da fra 10 min - 45 min ca
 
Sover som regel hele natten, men for 1 mnd siden så var han våken fra 10 min - 3 timer midt på natten :) så til dere som kanskje sliter med dette, brått så forandrer det seg
 
Back
Topp