Soving

Alenemamma80

Betatt av forumet
Jenta mi på 11mnd.har 2 lurer i løpet av dagen. Står opp mellom halv 7 og halv 8 og sover fra 10 til halv 12 og fra 3-4. Synes fremdeles det er litt vanskelig å legge henne for kvelden i 7 halv 8 tida. Hvor lenge lar dere barna sove den siste luren??
 
Sønnen min er også 11 måneder og har ca samme døgnrytme som jenta di. Jeg sliter også med å legge han på kvelden. Men det hjelper ikke om han kun har 1 lur i løpet av dagen. Jeg har prøvd [:)]
Nå skal det sies at sønnen min har ikke sovet en hel natt på 3 måneder, men han blitt mye bedre den siste uken.
Du kan jo prøve å kutte ned til en lur på dagen og se om det hjelper. At hun får den luren midt mellom de 2 klokkesletta hun pleier å ha de 2.
Spiser hun bra i løpet av dagen da? Og ikke no frukt og sukker til kvelden? Det er en fordel å kun gi naturell fullkornsgrøt til kvelden i stedet for grøt med frukt. Bare noen tanker som dukket opp i hodet mitt [:)]
 
Hm,gir henne av og til yougert med frukt om kvelden hvis hun ikke vil ha så mye grøt. Men kanskje jeg skal slutte med det da og gi henne brød da heller :) Hehe,hun her har ikke sovet en eneste natt siden hun ble født. Våkner fremdeles på natta. Og hun får nok av mat på dagen også :)
 
Back
Topp