Sommerskravle del 1!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Jeg lager ny skravletråd for første del av sommeren. Så får noen andre lage en ny når de synes denne er for lang. ;)

Hva har dere gjort i helgen?

I går var vi på bytur og fikk kjøpt Hermine sandaler. :) På kvelden sprang mannen 1/2 maraton i Midnightsun Maraton, 2.2 MIL! :eek: Han er litt støl idag kan man si :p Jeg hadde ei venninne på besøk, så film og spiste smågodt. ;)

Idag har vi vært på dagstur på hytta og innom et vennepar på tur hjem. gutten deres hadde nylig 3-årsdag så vi var innom med gave og fikk litt kake. Hermine sov ikke hele dagen men sovna såklart i bilen fra 16-16.30, så er spent på nårtid hun sovner. :p
 
Hei og hå!
Vi har hatt besøk av datra til et vennepar i helgen.
Hun er akkurat 2 måneder yngre enn Lillebror.
Det er to aktive, bestemte og morsomme 2-åringer altså :D
Ellers er det egentlig ikke så mye nytt herfra :p
T har startet ferien sin nå, så jeg og han skal ha litt alenetid til uken før alle har ferie sammen fra neste helg.
 
Hello :)
Ikke gjort så mye spennede, Emira orka ikke så mye igår, selvom hun var frisk! Hadde jo nesten ikke spist noe på torsdag og fredag, så det merket vi godt på energien hennes.. men spiste igår da :) idag har hun vært i farta da :D så vi var en tur til den nye bhgen dem begynner i (pleier å dra til den i helgene), og etter at Leoh hadde sovet så dro vi til mamma :) vært ute i hagen å styra på der i varmen :D endelig et par dager med greit vær :p nå skal jeg sløve med oreo sjokolade, burn og tv mens jeg syns synd på meg selv :p hatt noen voldsomme smerterunder pga mensen idag :(


Marian87: sprek mann du har da, men må si jeg heller ville slengt meg på hos deg og venninna di :p


Fru H: er du sliten etter 2 på samme alder? Hehe.. sikkert artig å se dem styre på sammen :D
 
Hello :)
Ikke gjort så mye spennede, Emira orka ikke så mye igår, selvom hun var frisk! Hadde jo nesten ikke spist noe på torsdag og fredag, så det merket vi godt på energien hennes.. men spiste igår da :) idag har hun vært i farta da :D så vi var en tur til den nye bhgen dem begynner i (pleier å dra til den i helgene), og etter at Leoh hadde sovet så dro vi til mamma :) vært ute i hagen å styra på der i varmen :D endelig et par dager med greit vær :p nå skal jeg sløve med oreo sjokolade, burn og tv mens jeg syns synd på meg selv :p hatt noen voldsomme smerterunder pga mensen idag :(


Marian87: sprek mann du har da, men må si jeg heller ville slengt meg på hos deg og venninna di :p


Fru H: er du sliten etter 2 på samme alder? Hehe.. sikkert artig å se dem styre på sammen :D
SÅ bra at Emira er bra igjen og i farten =)

Tja, jeg ble litt sliten, ja :p Begge vil ikke ha hjelp av noen andre enn meg, så det har blitt litt mye. Men MEST kos, selvsagt! Det er moro å se dem sammen :)
 
Hei og hå!
Vi har hatt besøk av datra til et vennepar i helgen.
Hun er akkurat 2 måneder yngre enn Lillebror.
Det er to aktive, bestemte og morsomme 2-åringer altså :D
Ellers er det egentlig ikke så mye nytt herfra :p
T har startet ferien sin nå, så jeg og han skal ha litt alenetid til uken før alle har ferie sammen fra neste helg.
Høres ut som om at dere har hatt ei over gjennomsnittlig aktiv helg ;)
 
Hello :)
Ikke gjort så mye spennede, Emira orka ikke så mye igår, selvom hun var frisk! Hadde jo nesten ikke spist noe på torsdag og fredag, så det merket vi godt på energien hennes.. men spiste igår da :) idag har hun vært i farta da :D så vi var en tur til den nye bhgen dem begynner i (pleier å dra til den i helgene), og etter at Leoh hadde sovet så dro vi til mamma :) vært ute i hagen å styra på der i varmen :D endelig et par dager med greit vær :p nå skal jeg sløve med oreo sjokolade, burn og tv mens jeg syns synd på meg selv :p hatt noen voldsomme smerterunder pga mensen idag :(


Marian87: sprek mann du har da, men må si jeg heller ville slengt meg på hos deg og venninna di :p


Fru H: er du sliten etter 2 på samme alder? Hehe.. sikkert artig å se dem styre på sammen :D
Så bra at Emira er frisk, og alle andre. :)

Han har veldig vondt idag, så tror han har insett at det ikke var en god idé :p
 
God morgen!
Lillebror er levert i barnehagen. Både T og besøket vårt ble med. Hun skal leveres i dag, så vi tar sykkelen fatt til byen om en liten stund. Der skal T og jeg på cafebesøk med ei venninne av meg, før vi skal kikke litt i byen =)
 
SÅ bra at Emira er bra igjen og i farten =)

Tja, jeg ble litt sliten, ja :p Begge vil ikke ha hjelp av noen andre enn meg, så det har blitt litt mye. Men MEST kos, selvsagt! Det er moro å se dem sammen :)

Hehe kjenner til det :p jeg har stort sett 3 stk som kun vil ha hjelp av meg for tiden :D :p *phuu*
 
Så bra at Emira er frisk, og alle andre. :)

Han har veldig vondt idag, så tror han har insett at det ikke var en god idé :p

Ja godt at hun er frisk, men gleden varte jo ikke lenge :( :p

Hahaha nei kan ikke være bra å trene sånn :p
 
God morgen!
Lillebror er levert i barnehagen. Både T og besøket vårt ble med. Hun skal leveres i dag, så vi tar sykkelen fatt til byen om en liten stund. Der skal T og jeg på cafebesøk med ei venninne av meg, før vi skal kikke litt i byen =)

Så koselig dag dere har i vente da :D nyt den ;)
 
Hei å hå!
Som dere så på snap, så har Liana blitt syk å :( men ikke kasta opp såå mye egentlig.. og nå kommer det bare om hun drikker vann! (Vil ikke ha noe mat)..men holder på eplejuice/kullsyre vann ;) sambo er hjemme, og la seg også i stua for å styre på i natt om det ble ille..ellers hadde Leoh våkna å! Uff håper virkelig ikke at Leoh får dette også!! Men det spørs:confused: krysser det jeg har :D
 
Hei.
Vært på jobb i dag og har vondt i magen, hodet og kvalm... Sov kun 4-5 timer i natt. Og sto opp 5.

Stille og rolig ellers..

Har dere det fint? :)

Vi var og koste oss med grilling ved et vann i nærheten av oss igår koselig :)
f7903ad25b469f6599a09a040023e8ee
 
Hei.
Vært på jobb i dag og har vondt i magen, hodet og kvalm... Sov kun 4-5 timer i natt. Og sto opp 5.

Stille og rolig ellers..

Har dere det fint? :)

Vi var og koste oss med grilling ved et vann i nærheten av oss igår koselig :)
f7903ad25b469f6599a09a040023e8ee

Uff formen dårlig pga lite søvn eller? Skal du på jobb imårra å?

Herlig bilde av dere :D hehe..
 
Uff formen dårlig pga lite søvn eller? Skal du på jobb imårra å?

Herlig bilde av dere :D hehe..
Takk :-D Tror det er fordi jeg har sovet lite. Håper jeg :)
Nei, sommerferie til slutten av september jeg nå :-D weee :-D

Hvordan er formen til Liana? :)
 
Takk :-D Tror det er fordi jeg har sovet lite. Håper jeg :)
Nei, sommerferie til slutten av september jeg nå :-D weee :-D

Hvordan er formen til Liana? :)

Ja får håpe det ikke er noe mer enn det da! Men typisk meg å bli sånn ved for lite søvm hehe..

Å så deilig med ferie :D :D :D har ungene ferie nå også eller?

Formen hennes har kommet seg, men merker hun ikke har spist noe! Men igjen så er hun mye mer opplagt enn det Emira var :p Liana er virkelig en sterk jente hehe. Klarer ikke å ligge stille selvom hun er syk engang :D lå rundt i hele sofan iløpet av kort tid haha..
 
Ja får håpe det ikke er noe mer enn det da! Men typisk meg å bli sånn ved for lite søvm hehe..

Å så deilig med ferie :D :D :D har ungene ferie nå også eller?

Formen hennes har kommet seg, men merker hun ikke har spist noe! Men igjen så er hun mye mer opplagt enn det Emira var :p Liana er virkelig en sterk jente hehe. Klarer ikke å ligge stille selvom hun er syk engang :D lå rundt i hele sofan iløpet av kort tid haha..
De går ut denne uka. Og annenhver dag pga jeg har søkt foreldrepenger.
Mina skal i morgen, har ikke vært der på 12 dager. Utedag i morgen :-D

Dine da? :)

Godt hun er slik :) Og at hun er pigg igjen. Bare ikke Leoh også blir smitta. Eller dere voksne :)
 
De går ut denne uka. Og annenhver dag pga jeg har søkt foreldrepenger.
Mina skal i morgen, har ikke vært der på 12 dager. Utedag i morgen :-D

Dine da? :)

Godt hun er slik :) Og at hun er pigg igjen. Bare ikke Leoh også blir smitta. Eller dere voksne :)

Da gleder Mina seg sikkert masse :D moro med bhg hehe..
Her blir siste dagen dems 10 juli ;) ikke like lang ferie, men det er fordi jeg takket ja til å jobbe, pluss at Emira er jo ferdig i bhg fra de har ferie :)

Ja hun der er noe for seg selv :p Emira var jo helt slått ut og orka omtrent ikke å sitte.. mens Liana sov, satt, skravla, lå nede, gikk rundt lekte om hverandre :p skal ha hun hjemme til og med onsdag, sånn at vi ikke risikerer å spitte noen andre ;) og håper ikke Leoh får det nei :( heller oss enn han!
 
Da gleder Mina seg sikkert masse :D moro med bhg hehe..
Her blir siste dagen dems 10 juli ;) ikke like lang ferie, men det er fordi jeg takket ja til å jobbe, pluss at Emira er jo ferdig i bhg fra de har ferie :)

Ja hun der er noe for seg selv :p Emira var jo helt slått ut og orka omtrent ikke å sitte.. mens Liana sov, satt, skravla, lå nede, gikk rundt lekte om hverandre :p skal ha hun hjemme til og med onsdag, sånn at vi ikke risikerer å spitte noen andre ;) og håper ikke Leoh får det nei :( heller oss enn han!
Hehe. Ennå godt :-D :-D

Greit med bhg også. Med aktive barn hehe. Vi får heldigvis barnevakt der nede også, så vi får litt pusterom hehe :-D :-D
 
God morgen!
Lillebror er levert i barnehagen. Både T og besøket vårt ble med. Hun skal leveres i dag, så vi tar sykkelen fatt til byen om en liten stund. Der skal T og jeg på cafebesøk med ei venninne av meg, før vi skal kikke litt i byen =)
Syntes hun det var greit å være alene hos dere i så mange dager? :)
 
Back
Topp