Sommerfugler i magen!

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Nå gleder jeg meg så mye til dere tar av og føder hele gjengen, at til og med jeg sitter med sommerfugler i magen :D

Hvordan står det til med dere? Har dere plass til sommerfugler i tillegg til babyen inni der? :p
 
Føler meg ikke klar helt enda :p
 
Jeg har gitt min magearrest en uke til minst. Vil helst ikke ha prematur baby.
 
Har egentlig gitt henne husarrest i ca 1,5 uke til for å nå 37 uker, men jeg kniper ikke igjen om hun vil ut nå. ;)
 
Min har magearrest til uke 39+2. Jeg er kanskje litt streng, men har påtatt meg veldig mye privattaxivirksomhet fra 38+4 til 39+1, og da er det mest praktisk å ha han på innsiden:) Han kan godt leke med sommerfugler der inne så lenge.
 
Uke 36 nå og endelig fått bilstolen i hus[emoji16] en uke på ferie nå, så er jeg klar[emoji847] skal bli godt å få kroppen igjen!
 
Jeg er så klar for å bli ferdig nå at ettersom jeg har bikket uke 35, så er et egentlig bare å komme. Det er tungt, stint, vondt og varmt hele tiden.
 
36+5 idag, og lite sommarfugl i mage, meir som ein blekksprut. Har tre vakter igjen på jobb før perm, så burde vel fått unna dei før eg poppar. Og kanskje eitpar dagar med fri og siste koseforberedelsar..men maks klar frå neste mandag! Ungen er truleg godt over 3 kg allerede, og ellers sikkert rimelig ferdigruga på dei fleste vis, så ingen av oss har noko stort behov for å gå absolutt heile løpet ut :p
 
Jeg er bare 31+6 så hen kan godt holde seg inne i magen til i hvert fall uke 38 (da får jeg en uke til å slappe av på etter jeg får i permisjon. Har ikke så mye plass akkurat nå, da tror jeg at jeg besvimer hvis det skal presse enda mer på pulsårer :dead:
 
Er kun 32+0 og har altfor mye som burde være i orden før han kommer, så han kan godt vente en stund til. Håper han kommer mellom 38+3 og 40+0
 
  • Liker
Reactions: hmy
Uke 33, og ganske fullstappet allerede:p Men han får holde seg inne en stund til, selv jeg gleder meg noe helt sinnsykt til å bli ferdig med graviditeten...
 
Uke 33+5, kjenner jeg gleder meg til å møte babyen om 1,5 mnd[emoji4] men samtidig glad for at det er en liten stund igjen! Alt et ikke helt klart hjemme for å si det sånn[emoji6]
 
Jeg må nesten bare innrømme at jeg har ikke sommerfugler enda. Det går kjempedårlig med formen min, men vil likevel hun skal modne minst 3 uker til så hun ikke er prematur.

Alt av utstyr er kjøpt inn, men av en eller annen grunn setter jeg ikke ting dit de skal. Alt som skal i fødebaggen er strødd utover spisebordet, stellebordet står i gangen istedenfor på badet, krybba står i stua og klærne er i pene kasser på vaskerommet. Det er akkurat som om så lenge ting ikke står der de skal, kommer hun ikke ut enda [emoji23][emoji85]

Og ja. Jeg kommer til å angre på akkurat dét. Men sånn er det. Jeg som ikke er overtroisk engang [emoji12]
 
Jeg tok ned kofferten som skal være fødebag fra loftet i kveld. Må bare få pakket den og stelleveska ferdig.
 
Tja, kjente det ble tungt tidligere ikveld.. 34+0 etter midnatt, og har gått med kynnere og nedpress siden kl 16 idag (ikke sammenhengende riktignok) .. Hjalp ikke å spise seg stappmett på pizza, for så å gå 700meter i oppoverbakke rett etterpå ..

Fødebagen til lille er ferdigpakket, min mangler toalettsaker, snacks, drikkeflaske, sokker og et par cardigans.. Lille har magearrest tilogmed 37+0.. Men fastlegen min tror ting skjer før det ... Men det har vi ikke tid til, her skal 45kvm gulv skiftes og en kontrastvegg på stua males :p
 
Jeg er 31+3, men har ca 6-7 uker igjen da jeg blir satt i gang. Gleder og gruer meg masse. Gleder meg til å bli ferdig og få sett hvem hun er og gruer meg til hvordan hverdagen blir med tre tette. Tar nok noen uker før vi kommer inn i rutiner [emoji28][emoji173]️
 
Ingen sommerfugler enda. Men er bare 34+1 i dag. Han kan komme rundt uke 38-39, har absolutt ikke behov for å gå til termin! No skal mannen 3 uker offshore og guttene på 3,5 og 1,5 år skal ha ferie fra bhg ut juli... Siden resten av familien også reiser på ferie passer det veldig dårlig med fødsel denne mnd:rolleyes:
 
Sommerfugler har jeg ikke plass til. Jeg har knapt plass til mat og drikke. :hilarious:
 
Kunne gjerne tenke meg å bli ferdig med graviditeten, men har kommet frem til at eg vil ha mest mulig ferie i ro og fred, så håper på overtid!
 
Back
Topp