Sommer

M

My heart

Guest
gleder dere dere til ferie eller gruer dere dere?
Her ble det mye dere dere - haha.
Byr ferien på noen utfordringer? Liker dere best hverdagen?
 
Jeg både gleder og gruer meg. Det jeg gruer meg mest til er å ikke få «henta meg inn». Er redd for å bli sliten og ikke ha energi til å være tilstedeværende. Særlig den uka jeg skal være aleine med alle fire barna gruer jeg meg litt til. Ferie/flytur/hotell ellers gleder jeg meg til! Da er vi flere voksne og ingen trenger å lage mat.
 
Gleder meg veldig!! :)
Spesielt til mummiland!
 
Ferien har allerede startet hos oss...og barna skal være hjemme 8 uker sammen med meg :)

Tar dagene som dem kommer,og gleder oss masse til vi skal på tur!
 
Vi gleder oss masse. Barna oppfører seg på en helt annen måte på ferie de også så er bare kos her.
 
Tja for første gang både gleder og gruer meg jeg .
Elsker tid med familie og venner , late morninger, nye felles opplevelser men helsa er dårlig og jeg venter på svar så det gjlr st jeg gruer meg
 
Gleder meg til å se fantastiske mennesker igjen, være på markeder og ha late dager. Erfaringene med minste på markeder er ikke den beste, så noe gruer jeg meg. Men ungene koser seg veldig, så da nyter jeg det for jeg er utslitt etterpå haha
 
Vi er i DK i 1uke nå. Kom i går. Vi koser oss masse, men blir senere kvelder og de våkner alltid tidlig.. Så får ikke hentet oss så mye inn :)
 
Her har ferien startet, og det er 6 uker til yngste starter på Sfo, 7 uker til samboer og eldste starter skolen igjen.

Jeg er sykemeldt og blir nok det utover høsten også.

Men vi koser oss i ferien. Vi skal ganske mye i sommer, jevnt fordelt utover. Er hjemme uka som kommer, så skal vi bort en liten tur.

Eldste har mange kompiser i gata, så han aktiviserer seg mye selv. Og de finner på mye sammen eldste og yngste også
 
Jeg gleder meg masse, har allerede hatt noen fine dager sammen. Mannen har to vakter til uka og etter det er det full ferie i flere uker for oss alle sammen.
 
Jeg er i permisjon og hjemme med frøkna på 2 og lillegutt på snart 7mnd, så gleder meg veeeeldig til samboer skal ha ferie og være hjemme med oss :happy:
 
Gleder meg/oss! Vi har én uke nå foran oss der vi kun skal på treninger (jepp, vi kjører treninger på fotballen så lenge vi er nok voksne og barn). Så reiser vi på besøk til familie nordover i landet, lang biltur, men har en stor gutt slik at det er uproblematisk. Én uke der og så hjem noen dager før vi drar til Spania på besøk til gode venner. Gutten min har åtte uker ferie, skal kun bort i drøyt to av dem, men ferie er deilig likevel.
 
Tja for første gang både gleder og gruer meg jeg .
Elsker tid med familie og venner , late morninger, nye felles opplevelser men helsa er dårlig og jeg venter på svar så det gjlr st jeg gruer meg
Uff da.. Håper det ikke er noe alvorlig! God bedring og stor klem!
 
Enda 4 uker til ferie her, men vi gleder oss veldig! Håper vi får noe varme igjen Før den tid også da da... Nå har vi 10 grader og regn. Det bringer ikke helt med seg noen sommerfølelse det:rolleyes:
 
Back
Topp