Solvipect for å bli gravid?

liljis

Elsker forumet
Julibarna2014
Etter å ha lest litt har jeg fått inntrykket av at "alle" som prøver dette blir gravide ganske raskt.. Jeg lurte derfor på om har du brukt dette?
Fungerte det, og evt hvor lang tid tok det?
Og fungerer solvipect feks bedre enn bisolvon, eller trenger det bare å være slimløsende middel?
Hvor lenge skal det tas, og hvor ofte?

Googlet litt, og fant denne: http://www.farmatid.no/id/2530.0, hvor det står at det kan ha en sammenheng, så da ble jeg litt nysgjerrig på hva virkeligheten sier :)

(Beklager om dette er den hundrede tråden om dette..)
 
Nå har jeg vært sp heldig at jeg ble gravid fort alle fire gangene. Det tok hhv 1, 2 og to ganger 3 PP. Jeg ble BARE gravid de PP'ene jeg tok Solvipect så jeg har full tro på det ( kanskje det er DET som hjelper, at man har tro på det?! )
så denne fierde gangen tok jeg Solvipect rett på første PP og nå er jeg gravid og håper spiren klamrer seg fast.
Så jeg anbefaler det på det varmeste!!
 
Det spiller jo ingen rolle om det er placebo eller en faktisk virkning så lenge man får det resultatet man prøver så hardt på! :) Jeg tror jeg skal kjøpe dette til neste pp, og med alle erfaringene jeg leser rundt om kring så tror jeg det blir en litt for spennende pp :p
Fasinerende at det har fungert så kjapt så mange ganger for deg! Tror det må være noe i det her.. ;)
 
men hvor mye tar en da???
 
Begynner å lure på om jeg skal prøve solvipect jeg også :) Ja hvor mye og når og hvor lenge skal man ta det??
 
Noen sier en uke før el og frem til el, og følge bruksanvisningen på pakken. Andre tar en slurk morgen og kveld..
 
Takk :) Ser jo nå at MAMA har skrevet det i den jenter-tråden, takk! :) Må testes!
 
Med datteren min ble jeg gravid på første pp, og da drakk jeg solvipec. Nå er vi på pp7, og har drukket solvipec 3 av pp'ene men det har ikke virket. Har kjøpt bisolvon i pilleform nå, for takler ikke drikke det flere ganger ;) så får vi se om d hjelper... Noen som har blitt gravid når en har brukt det? Krysser fingrene..
 
jeg er overbevist om at d hjalp de 2 siste gangene jeg var gravid :thumleft Da fulgte jeg bruksanvisningen dagen før og den dagen jeg hadde el... xsmile8 så får se denne gangen når syklusen er normal, så hiver nok eg meg på å prøver igjen..
 
Med datteren min ble jeg gravid på første pp, og da drakk jeg solvipec. Nå er vi på pp7, og har drukket solvipec 3 av pp'ene men det har ikke virket. Har kjøpt bisolvon i pilleform nå, for takler ikke drikke det flere ganger ;) så får vi se om d hjelper... Noen som har blitt gravid når en har brukt det? Krysser fingrene..

Jeg leste om dette på et annet forum hvor en sa at bisolvon manglet et stoff (som jeg ikke husker hva heter) som solvipect skal ha som gjør at det er ekstra effektivt. Samtidig tenker jeg at; slimløsende må vel være slimløsende? Gruer meg litt til hostesaftsmaken kjenner jeg.. :p
 
hadde solvipect i skapet,så da har jeg begynt også. vet ikke når el blir da,men har lest at noen tar det fra mensen til el? pergo på meg denne måneden,så håper eggløsning blir tidligere. lykke til alle sammen!
 
Jeg tror ikke jeg klarer smaken i så lang tid, så tror jeg begynner noen dager før el bare :) Artig å se at det er en del som har troen på dette :D
 
Jeg brukte Solvipect 10 ml morgen og kveld fra mens slutt til dagen etter positiv el-test kun den pp spiren satt ;)
Vet ikke helt pm jeg skal tro det er solvipect som har æren eller om det var en tilfeldighet. men det er jo rart at det skulle klaffe akkurat den pp jeg tok det :)

Masse lykke til med prøvinga.
Måtte spiren sitte denne pp ;)
 
Hvor får man kjøpt solvipekt? Å gjør d noe om man tar det etter el også? Har bestemt jeg ikke skal teste etter el denne pp...
 
Har denne pp satt igang med solvipect hostesaft og tar en liten slurk morgen og kveld. Fortsatt rundt 10 dager til el så blir spennende! Har også gått til innkjøp av grapefrukt juice men ikke rukket og smake på den ennå. Tror vel egentlig at jeg ikke får den i meg siden jeg er så kresen på juice men får gjøre et forsøk :)
 
er Solvipect en hostesaft? og hvorfor skal denne hjelpe med å bli gravid?
 
Det er en slimløsende hostesaft og den virker slik at også el slimet ble tynnere, derved lettere vei for sædceller, visstnok.

Skriver fra mobilen. Bvapp.
 
hum, snedig... neh, her prøver vi vanlig måte først, kan vel ikke være helt bra å drikke mengder av hostesaft hver dag kanskje.. :)
 
HAr lest om flere her inne som har prøvd Solvipect...og blitt gravide den ppen de har drukket d...

Jeg tror nok jeg kommer til å prøve det :) grapefrukt juice høres jo forfriskende ut :) Mulig jeg prøver d også.

Har prøvd stort sett alt annet så, må ikke la noe være uprøvd :)
 
Back
Topp