Solbriller

TK25

Glad i forumet
August 2018
Noen som har lure og fine solbriller til babyen? :cool05

Navn på brillen mottas med takk! Har sett på izipizi :cool01
 
Har kjøpt mokki fra apoteket. Lurer på om det var på vitus. De har stenger og strikk. Fortsatt litt stor så strikken ikke blir helt stram, men har prøvd med kun strikk og det funket ikke i det hele tatt
 
Har kjøpt mokki fra apoteket. Lurer på om det var på vitus. De har stenger og strikk. Fortsatt litt stor så strikken ikke blir helt stram, men har prøvd med kun strikk og det funket ikke i det hele tatt

Tror det er disse vi har, ALT for store :(
 
Lurer på å prøve Tootiny. De med strikk fra apoteket får vi ikke til å sitte bra uten å lage merker på nesen.
 
Jeg har kjøpt fra komplettapotek. Husker ikke merket.
Hun bare tar de av, så skal kjøpe baby banz. Brukte de til gutta. :)
Edit: tootiny var det de het.
 
Last edited:
Har kjøpt izipizi. De sitter faktisk greit uten strikk også. Står 1-3 år på de, men de passer fint likevel.
 
Jeg visste IKKE at det fantes andre kule. Trodde de bare hadde sånne skikkelig kjipe utenom izipizi. Tror fort vi trenger et par tootiny også, altså. Så kule. :love7
 
Her er strikk nødvendig, for hun drar vekk brillene med en gang :wtf: Håper at det funker!

Det gjorde han her også de første gangene. Men så tror jeg han merket at de faktisk hadde en hensikt, for nå lar han de være.
Det er jo uansett greit når de kan brukes både med og uten strikk.
 
Kjøpte et par på apotek1 forrige dagen med strikk rundt hode, sto de skulle passe 0-2år. Men hun får skikkelig røde merker rundt hele øyet etter å ha hatt de på bare en liten stund. Spørs om vi må prøve noen uten strikk..
 
Vi har tootiny med strikk, de passer kjempe bra. Sett bort i fra når de blir dratt ned for å spises på:bored: men hun har blitt flinkere til å la de være
 
Back
Topp