|Sola mi|'s CharmsVandrepakke! *På vei til Dina_*

Gud sâ rottent gjort! De kommer vel som oftest frem disse vandrepakkene deres?
 
jeg har sendt henne nok en mld på fb nå, irritert som faan jeg nå!![:@] ba henne sende den tilbake til meg om hun har feil adresse til hun som hun skal sende videre til!
 
ORIGINAL: [ Monica ]

kanskje på tide og erstatte denne pakken nå eller?

alle som har vært med på denne vandrepakken kan vel sende noen charms feks 15 stk hver til henne?[:)]

 
jeg synes det er helt for jævlig å gi seg når hun sitter hjemme å godter seg med pakken min![&o] så jeg har ikke tenkt å gi meg riktig enda!!!
 
bare to dager siden sist hun var pålogga her, hvordan kan hun sitte der å tviholde på pakken sånn??!?![:@]
 
Jeg er ikke med på denne vandrepakken selv, men fy så provosert jeg blir.
Er jo rett å slett de latterligste unnskyldningene jeg noen gang har hørt!!!!!!
 
At en voksen person med familie kan oppføre seg på den måten!
 
Når hun likevel er her inne kunne hun lett å opprettet en tråde der hun hadde spurt om adresse eller lagt ut bildene der....
 
Rett å slett svindel dette...
 
Men får håpe den dårlige sammvitigheten hennes tar overhånd slik at pakken blir sendt videre...
 
Så utrolig dårlig gjort av henne[&:] Skjønner ikke hvordan hun har samvittighet til å stjele pakker. Er jo ikke første gang pakker har stoppet opp hos henne heller, men etter hva jeg vet er det blitt sendt videre etter mye om og men. Var med på en pakke der hun var med tidligere, og da jeg sendte henne en PM om når hun hadde tenkt å sende pakken videre fikk jeg kjeft fordi jeg var så frekk å anntyde om hun hadde tenkt å beholde den selv[8D] Tror hun mangler litt sosial intelligens og har et litt forvrengt syn på hvordan hun faktisk framstår.
 
Har ikke fått den enda.
Fikk en vandrepakke igår, men det var metallvandrepakken og ikke denne...
og hun skal ha riktig adr, det er jeg helt sikker på. Har jo tilåme sendt den flere ganger til hun.
 
Hva om noen av dere rett å slett ringer henne å spør hva som skjer...  og om hun synes hun har handlet på riktig måte.

Kanskje hun skjønner det da.... Blir såååå irritert av slik altså!
 
skulle ønske jeg var tøff nok å reise å besøke henne[:D]

hadde planer om det før hun endeligt fikk sendt min å smash sin faktisk[:D]
 
ORIGINAL: supernint

Hva om noen av dere rett å slett ringer henne å spør hva som skjer...  og om hun synes hun har handlet på riktig måte.

Kanskje hun skjønner det da.... Blir såååå irritert av slik altså!

 
ja jeg skal prøve å ringe henne!
 
har du prøvd å ringe henne? jeg får ikke svar fra henne på fb lenger...[:'(]
 
Da har jeg en gladnyhet og komme med.
Pakken kom fram idag [:D][:D]
Skal gå gjennom den ikveld når jeg er ferdig på jobb å få sendt den avgårde så den går med posten på mandag [:D]
 
What [:D][:D][:D] SÅ BRA!!!!![:D] nå må jeg si at jeg er letta!!!![:D]
Den er grei [:)]
 
Back
Topp