sol!

olsenbanden2

Betatt av forumet
Er så deilig nå når solen skinner! Vi er ofte ute m vogna, selv om det er kaldt. Emily elsker å sove i vogna og gå på tur! Gleder oss veldig til våren og sommeren, blir godt å krabbe naken rundt i gresset[:D]
 
Vi skal 1 mnd til sicilia i sommer, reiser i slutten av mai. Blir spennende, håper alt går  greit m babys i bagarsen! [:D]
 
Ja vi også går ofte turer. Må jo det når jeg har en hund hjemme om dagen også :) Jemmy sover hele turen vi går uansett om vi går i 20min eller 4 timer. Hun sover å sover så fort henne får frisk luft.
 
Så du skal på laaaaaaaaaaaaaaang ferie!?!! Hørtes deilig ut :) Med baby *moro* håper de er så flinke til sommeren at de har lært seg å krabbe litt i gresset for da blir det moro da.....
 
Skal selv 5 dgaer til Spanina 8mai sammen med min eldre søster (uten jenny) Blir deilig å komme seg bort men 5 dager blir lenge på ferie nå uten mine kjære.... Men men jeg har nok godt av det....
 
nora sover også hele tiden i vognen...Deilig er det=)Men vognen er nødt til og trille hele tiden,ellers sovner hun...hvertfall hvis det begynner og nærme seg mattid...så da nytter det ikke se på klær! [:D]
Er så deilig å gå med vognen..går tur nesten hvær dag..er så lett og komme seg ut np når jeg har Nora å vognen...[:D] 
 
Emily sover ute hver dag nå, hvis ikke vi går tur legger jeg henne bare ute i vognen og hun sover og sover.... så er hun kjempe fornøyd når hun våkner m roser i skinnene[:D]
 
Blir så deilig m vår og sommer ja, når d kan krabbe nakene i gresset[:)]
 
Back
Topp