Snus

Ja!! Jeg bruker å snuse en boks til dagen, begynte nedtrappingen med en gang jeg fant ut jeg var gravid for en uke siden. Nå snuser jeg 3 for dagen, og skal straks av helt. Men er vanskelig.. men hjelper å tenke på konsekvensene av å snuse for fosteret og torturere tankene med hva jeg påfører den lille [emoji1] hjelper også med onico sånn i overgangsperioden, selv om det ikke lindrer nikotinsuget så hjelper det litt på det psykiske
 
Trodde det skulle bli vanskelig. Men brukte 2 dager på å gå fra 1,5 bokser om dagen til ingenting. Har ikke samvittighet til å fortsette.
 
Gikk over te Onico først, nå tar jeg kanskje en slik om dagen. Ska slutte helt. [emoji4]
 
Aha, jeg bruker Onico jeg også! Trenger ikke nikotinet, er bare følelsen av å ha noe opp i leppa [emoji1]
 
Klarte ikke å gi fra med snusen de første dagene, men tok bare fra 1-3 om dagen i tre dager. Så kjøpte jeg kickup snus eller hva det heter å snusa opp den eska (fredag) og etter det har jeg ikke hatt noe. Blir kjempesint hver gang samboeren tar seg en snus stakkar[emoji28] Har såå lyst på!
Onico finnes ikke i slim, gjør de?

edit: vet kickup er skadelig, derfor ble det bare en eske :) fant det desverre ikke ut før eska nesten var tom
 
Last edited:
Har vært superavhengig av snus jeg og. Sluttet på dagen jeg fikk positiv digital, brukte Qvitt med ginseng som hjalp. Men hadde helt forferdelige abstinenser og humøret mitt var helt i bånn. Men kom meg igjennom det.. nå er jeg kvalm og brekker meg av lukten på snus/ nikotinfri snus
 
Jeg slutta å snuse med en gang...tenker at det må man gjøre. Det er jo skadelig for fosteret. Å man skal heller ikke snuse kickup eller annen snus som inneholder ginseng, for det er også skadelig for fosteret. Onico er trygt[emoji6]
 
Slutta å snuse i forrige svangerskap, slutta det sekundet jeg fikk positiv test. Brukte onico et par uker, men når kvalmen kom orka jeg ikke det heller lenger. For meg funka det å bare slutte brått, uten nedtrapping.
 
Sluttet for 2 uker siden. Hadde brått ikke lyst på lenger[emoji4]
 
Back
Topp