Sniker litt fra november - Ville dere dratt bort?

LoffIMagen

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Septemberlykke 2024
Hei alle sammen, sniker litt fra november i håp om å få litt råd. Vi er invitert på en hyttetur 3 uker før termin. Ville dere dratt på den? Hadde dere orket det?
 
Er hytten langt fra sykehuset?
Du må nesten se ann formen din.
Men jeg personlig hadde ikke turt reist
 
Jeg hadde dratt hvis formen var god og det ikke er for langt fra sykehus :) nå har/hadde jeg tydeligvis ikke noe fare for fødsel før termin heller så hadde hvis alt annet var ok hadde jeg tatt meg en tur og dratt hjem hvis det ble for slitsomt.
 
Vi bør i Østfold, og ca 3 uker før min termin med førstemann tok vi en langhelg på Norefjell. Gikk veldig fint det, men jeg var veldig frisk og rask hele svangerskapet.

Dra på tur hvis dere ikke er for langt unna sykehus og formen er ok :)
 
Ikke noe problem om du er komfortabel med lengde til sykehus :)
 
Hadde nok reist om formen var bra. Godt å få tida til og gå :)
 
Jeg ville sagt at jeg vil være med på turen. HVIS formen min er grei på det tidspunktet. Personlig var ikke formen min slik at jeg klarte å gjøre noe siste mnd før termin.
 
Det er 2 timer unna nærmeste sykehus, men det er jo folk som bor fast der også.. Tusen takk for svar :)
 
Jeg hadde også reist om formen var fin.
 
Jeg hadde ikke reist hvis det er 2 timer til nærmeste sykehus. Men det er fordi jeg vet at fødselene mine går fort. De har tatt henholdsvis 2,5 timer og 2 timer. Før jeg visste dette hadde jeg nok reist :p
 
Jeg reiste på hytta med svigermor og kosa meg 2 dager før termin. Det var varmt og jeg hadde fin form, men var lei av å sitte hjemme svette i varmen. :hilarious: hvis formen er bra hadde nok jeg reist. Vi hadde i allefall 1t 30m til sykehuset og hytta ligger på en øy så måtte en liten båttur til også :p Tenker det viktigste er at du føler deg komfortabel med det selv :)
 
Jeg hadde ikke reist hvis det er 2 timer til nærmeste sykehus. Men det er fordi jeg vet at fødselene mine går fort. De har tatt henholdsvis 2,5 timer og 2 timer. Før jeg visste dette hadde jeg nok reist :p
Ja, dette beskymrer meg jo litt at jeg ikke vet siden jeg er førstegangs..
 
Vi dro te Sverige ca 15 dager før termin, en kjøretur på ca 4 timer. Jeg er i veldig god form og har ingen plager. Vi tok med oss bilstol og fødebag i bilen i tilfelle det skulle skje noe, sykehus har de i sverige også. Så hvis du drar så råder jeg deg til å ta med dette, slik at man slipper det stresse evt [emoji5] Du får bare så an formen.
 
Jeg hadde ikke orket det. Var så stor og tung på slutten at jeg holdt meg for det meste hjemme og likte det best sånn.
 
Back
Topp