Sniker fra august 2018

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Hei dere.
Som sagt så sniker jeg litt fra august 2018. Har en jente født i marsmåneden og syntes det var helt perfekt da omtrent hele permisjonen min bestod av sol, sommer og lettkledde klær :D det jeg lurer på er om noen vil dele erfaringer fra å få augustbarn? Både av hva permisjonen deres har bestått av, har dere vært mye ute? mye hjemme? Jeg er en person som kjeder meg fort hjemme og jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange dager hjemme jeg var med første. Så kom med alle erfaringer om sen sommer/høst-barn :D

Takk takk :D
 
Hei dere.
Som sagt så sniker jeg litt fra august 2018. Har en jente født i marsmåneden og syntes det var helt perfekt da omtrent hele permisjonen min bestod av sol, sommer og lettkledde klær :D det jeg lurer på er om noen vil dele erfaringer fra å få augustbarn? Både av hva permisjonen deres har bestått av, har dere vært mye ute? mye hjemme? Jeg er en person som kjeder meg fort hjemme og jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange dager hjemme jeg var med første. Så kom med alle erfaringer om sen sommer/høst-barn :D

Takk takk :D

Gratulerer med baby på vei! :) syns det var fint å få baby i august! Har fått tidligere i oktober og desember. Og august var helt klart å foretrekke :) Var mest inne de første 2 ukene. Man er jo alltid litt usikker i starten før man blir litt kjent. Iallfall er jeg sånn:hilarious: September og oktober var det masse fine trilleturer i både kjølig og varmt høstvær :Heartred Når vinteren kom så følte jeg at vi hadde kommet over den verste kneika, så vi kommer oss fortsatt ut når vi ønsker :) Er litt trist at jeg starter på jobb igjen i mai, og må jobbe hele sommeren for å få inn nok penger (får nesten ikke feriepenger pga sykemld i graviditeten). Det er det eneste jeg syns er dumt..
 
Jeg har en gutt født på våren -16 og en prematur jente i august. Jeg har vært ute på tur hver dag, unntatt 2 dag det var helt umulig å komme frem med vogn. Var helt klart enklest med vårbarn ift vær og føre, men det er bare å kle seg. Ellers har jeg gjort akkurat de samme tingene. Dvs har egentlig gjort mer fordi jeg har vært mer avslappet andre gangen og lillesøster har måtte være med storebror på ting. Vi har valgt å gradere permisjonen slik at jeg begynner å jobbe to dager i mnd nå fra feb slik at jeg skal få vært i gradert perm gjennom sommeren.
 
Kunne ikke fordra å være høygravid på sommern [emoji16]

Det var bedre å være det i jula [emoji14] har en på 2 år nå i januar [emoji14]

Men deilig å ha hele jula fri:p
 
Har vinter -og høstbarn fra før. - er høygravid på sommeren. + er du slipper å styre med mye klær når du er på ditt største, det er ikke sykdoms-periode når baby blir født (RS,forkjølelse, influensa osv), det er ikke så stress med å kle så sinnsykt mye på en liten spe kropp, du har hele vinteren foran deg til å komme deg i form og inn i klær igjen osv, masse positivt!
 
Back
Topp