Sminke

Kun de dagene jeg skal ut av huset. Kan ikke gå ut uten sminke.. Ser helt forj** ut.
 
Litt øyeskygge og maskara stort sett hver dag. Av og til slår jeg på stortromma og tar på lipgloss.
 
Stort sett hver dag. Sløvedager hjemme er unntaket.

Men bruker ikke så mye til daglig. Maskara, lyplglos og øyenbrynepudder. Litt mer stæsj om jeg skal ut å spise, på byen e.l,
 
Veldig opp og ned, men etter jeg ble gravid har jeg fått så mange kommentarer på at jeg ser sliten og bleik ut, så nå sminker jeg meg mye oftere enn jeg pleier :p
 
Der er jeg dårlig gitt...

Sminket meg før jeg fikk barn, og noe når vi bare hadde eldste. Etter at yngste kom har jeg omtrent glemt hva sminke er :p

Blir bare til spesielle anledninger.
Men jeg burde sminket meg mer :rolleyes:
Jeg er bare for glad i å sove om morran :p
 
Har ikke sminket meg siden juni 2012 :)
 
Veldig sjeldent jeg sminker meg. Syns det er så stress å vaske vekk igjen
 
Har vippeextension, så det eneste jeg gjør er å farge litt på brynene hver dag :) sminker meg sjeldent noe mer om jeg skal noe spesielt heller..
 
Går ikke ut døra uten, dessverre forferdelig avhengig :p man blir redd for å bli sett uten tilslutt!
 
Hver dag. Klarer meg ikke uten, selv ikke på søndager. Med mindre vi er på fjellet og skal stå på ski eller gjøre andre aktiviteter, så er jeg NØDT til å ha sminke på. Tror det har noe med selvfølelse å gjøre
 
Back
Topp