Smerter ved sex

rødkopp

*gleder seg til mars*
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Er det noen av dere som får det?
Jeg får fremdeles vondt når vi har sex. Det er akkurat som det er et punkt like innenfor som er for stramt slik at det kjennes ut som jeg skal til å revne.. Er vondest til å begynne med, så går det seg til. Men ved neste akt er det like vondt igjen. :/
 
Jepp! Samme her, det kjennes rett og slett for trangt ut. Så føler hvertfall ikke det er blitt "romsligere" der etter en fødsel :p
 
Nei, overhodet ikke for romslig! :)
Hadde trodd det skulle begynt å bli bedre til nå, men den gang ei.. Vet du hvor lenge det er vanlig å ha vondt? Føler meg som ei jomfru hver gang vi starter for han må liksom lirke seg forsiktig inn for at jeg ikke skal hyle :p
 
Hehe, sånn er det..Vi har måttet lirke inn i alle år ;)
 
Her begynner det å bli bra :) fikk du innvendige rifter og måtte sy innvendig?
 
Nei, kun overfladiske. Men i alle retninger da :p Enn du?
Kun overfladiske rifter her og. Men føltes sår ut innvendig lenge. Det blir nok bedre etterhvert :) vi fortsatte alikevell men litt roligere og ikke like ofte. Så pluttselig var det mye bedre :)
 
Ikke annet enn noen få utvendige rifter jeg heller, så synes det er rart det føles så trangt og stramt inni. Har kanskje blitt bittelitt bedre, men håper det blir bedre enn det er nå etterhvert. Er jo 4 mnd siden fødselen :eek::oops:
 
Her er det kun vondt første gangen han går inn... Er ikke vondt etter det, men er irriterende. Føler meg som en jomfru. :p Sydde ingenting.
 
Jeg hadde rift langt oppover. Vaginalrift + klipp + mange små sãnn ca overalt.
Må innrømme at jeg har ikke hoppet i høyet ennå. Sikkert like greit etter det jeg leser her
 
Var hos gynekolog på fredag, og hun sa at det ofte tok mange måneder før det ikke var vondt, og at man har hormoner som gjør deg tørr og ekstra sår(i alle fall med amming).
Så glidemiddel og gooood tid er tingen.
 
Ja, uten glidemiddel hadde det ikke gått! Godt å høre det er helt normalt og gjelder flere da! :) (selv om jeg selvfølgelig ikke vil at dere skal ha vondt ;))
 
Jeg hadde rift langt oppover. Vaginalrift + klipp + mange små sãnn ca overalt.
Må innrømme at jeg har ikke hoppet i høyet ennå. Sikkert like greit etter det jeg leser her
Har hørt om flere som har revnet ganske heftig uten å få noen problemer etterpå så det trenger ikke gjelde deg. Men skjønner godt du vegrer deg allikevel! :)
 
Var hos gynekolog på fredag, og hun sa at det ofte tok mange måneder før det ikke var vondt, og at man har hormoner som gjør deg tørr og ekstra sår(i alle fall med amming).
Så glidemiddel og gooood tid er tingen.
Greit å høre at det er normalt! :)
 
Er slik her også og jeg fødte ikke vaginalt en gang :p
 
Er det noen av dere som får det?
Jeg får fremdeles vondt når vi har sex. Det er akkurat som det er et punkt like innenfor som er for stramt slik at det kjennes ut som jeg skal til å revne.. Er vondest til å begynne med, så går det seg til. Men ved neste akt er det like vondt igjen. :/
Jeg hadde det akkurat sånn med førstemann, gikk da til lege for å sjekke om alt var ok og det var det.Det gikk over av seg selv, tok ca 4 måneder.Med lillesøster nå har det ikke vært sånn.Håper det blir bedre hos deg snart, lykke til ;)
 
Jeg hadde det akkurat sånn med førstemann, gikk da til lege for å sjekke om alt var ok og det var det.Det gikk over av seg selv, tok ca 4 måneder.Med lillesøster nå har det ikke vært sånn.Håper det blir bedre hos deg snart, lykke til ;)
Takk :) legen tok en titt oppi der da hun tok celleprøve ved 6-ukerskontrollen og sa det så fint ut, så satser på der blir bra snart :)
 
Back
Topp