Smertefulle støt i underlivet

Tumle

Glad i forumet
Er 3. gangsfødende, og i dag har jeg gått rundt med veldig smertefulle støt i underlivet. Kjenner ut som noen kjører en kniv i meg der nede.. Det virker som det skjer når jenta er aktiv, men det er så vondt at jeg krøker meg sammen og noen ganger roper også [emoji21] Kvier meg for å opp og gå mer.. Jobber som lærer og kan jo ikke gå rundt sånn foran elevene... Noen som har noe lignende? Det varer i 1-7 sekunder kanskje.
 
Er vel babyen som holder på å fester seg kanskje?
 
Har det samme[emoji20] kan være noe modning på gang? Eller at det sparker borti noe nerver?
 
Akkurat slik jeg og har det. Trodde det hadde med bekkenløsninga å gjøre..[emoji848]
 
Jeg har også hatt akkurat det samme. Vet ikke hva det kan være, men tenkte også det kunne være noe med bekkenløsningen...skal til jordmor i morgen, tenkte å spørre henne om det da:)
 
Jeg har også hatt akkurat det samme. Vet ikke hva det kan være, men tenkte også det kunne være noe med bekkenløsningen...skal til jordmor i morgen, tenkte å spørre henne om det da:)

Si fra hva jordmor sier da.. det er vel ikke noe farlig, men skikkelig vondt er det i hvert fall [emoji21]
 
Jeg hadde det både forrige svangerskap og nå fra uke 30. Tror det er hodet som presser mot litt nerver og stæsj nede i underlivet (altså synes å huske det var det legen forklarte det med sist).
 
Si fra hva jordmor sier da.. det er vel ikke noe farlig, men skikkelig vondt er det i hvert fall [emoji21]

Da har jeg vært hos jordmor:) hun sa at til meg kunne det være at babyen sparket ned i det området. Babyen ligger med hodet opp mot lungene mine, og rompa og føttene ned mot hver lyske. Hun sa at disse sparkene kan være veldig smertefulle, så det hørtes ut som det:) kan jo ikke svare at det er det samme til deg, da jeg ikke er sikker på at det er akkurat samme smertene
 
Back
Topp