Slutt på nattmat

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Ja, da har vi tatt fatt på den kampen. Jeg orker ikke mer styr og amming på kveld og natt, så nå har jeg lagt meg nede i kjelleren så samboer tar gutten om natta. Tror det gikk greit inatt, mannen sover enda, og jeg ble vekket kl 7.
Veldig spent på hvordan det vil gå og hvor lenge kampen vil vare...

Da jeg hørte han skrike kl 24 var det fristende å gå opp og amme. :p Fikk litt vondt i meg. Men jeg har ikke sjans til å jobbe (hvis jeg for jobb) om jeg skal sove så dårlig som jeg har gjort, og nattammingen ødelegger mye for apetitten hans til frokost og han for jo ikke ro på natta han heller.
 
Er det noen trøst tok det ikke mange nettene her fra vi kuttet nattammingen til han sov hele natten. Han våknet nesten hver time før vi kuttet. Men hardt når det står på!
 
Hvordan har det gått? Sliter med det samme,så er nysgjerrig på hvordan dere gjør det :) Sliter meg ut på denne nattammingen.
 
Ja, da har vi tatt fatt på den kampen. Jeg orker ikke mer styr og amming på kveld og natt, så nå har jeg lagt meg nede i kjelleren så samboer tar gutten om natta. Tror det gikk greit inatt, mannen sover enda, og jeg ble vekket kl 7.
Veldig spent på hvordan det vil gå og hvor lenge kampen vil vare...

Da jeg hørte han skrike kl 24 var det fristende å gå opp og amme. :p Fikk litt vondt i meg. Men jeg har ikke sjans til å jobbe (hvis jeg for jobb) om jeg skal sove så dårlig som jeg har gjort, og nattammingen ødelegger mye for apetitten hans til frokost og han for jo ikke ro på natta han heller.

Hvordan har det gått? Vi måtte gi opp etter nesten 4 uker uten bedring...
 
Hvordan har det gått? Vi måtte gi opp etter nesten 4 uker uten bedring...

Det har gått veldig fint! Han la seg fint tilbake igjen da pappaen la han ned og ga han smokken. Etter et par netter dro jeg til moren min og var borte i en uke. Nå sover han hele natten med noen sjeldne "oppvåkninger" hvor han bare sutrer i et par sekunder før det blir stille. Et par netter har han våknet og både sutret og bablet i senga i en 1-1,5 time, men sovnet igjen. Cluet er at jeg ikke må vise meg, da blir det bråk. :p
Melkemengden min er kraftig redusert, men han koser seg fortsatt med litt pupp på dagtid.
Nå er det SÅ mye enklere å få i han frokost. :p

Uff da :/ Håper det ordner seg for dere også.
 
Jeg begynte for litt over 1 uken siden. Hun godtok det veldig fort og sover nå hele natten. Håper det fortsetter :):) veldig deilig
 
Back
Topp