Sliter litt med følelsene for mannen.. hva skjer?

Føler med deg, hadde det sånn i forrige jobb. Sa til slutt "da blir jeg ikke her mye lenger" fordi jeg aldri ble hørt. De fikk litt sjokk da jeg fikk første jobben jeg søkte på. Synd for de
Wow, sa du faktisk det? Frykter at de blir helt firkanta om eg sier ifra, og regner med at oppsigelsestid kan bli ganske pyton. Heldigvis bare en mnd da [emoji4]
Håper eg finner en løsning med jobb, enten med kjente folk, ellers er det minst to spennende stillinger som ligger ute - og var på intervju på en av de i fjor men kom ikke videre. Ett års erfaring nå kan kanskje være nok til å komme litt lenger? [emoji4]
Evt får det bli veeeeldig lang permisjon. Den kommer heldigvis [emoji4]
 
Vi har hatt sex en gang etter jeg ble gravid, er nå 10+3. Vi kysser og klemmer, og merker i hvertfall at jeg er mer forelsket i han. Men akkurat sex delen har vi vært elendige på begge to, så ikke så mye intim nærhet.
 
Jeg har hatt sex 1 gang siden jeg ble gravid (13+3)... jeg vil ha kos og kyss og være i nærheten hele tiden men han vil ikke... det er han egentlig som... jeg vet ikke hva skal jeg si.. er redd?? kanskje?? jeg har vært deprimert pga det.. men det går bedre nå etter vi var på TUL sammen... jeg er mer forelsket en før... :love7
 
Jeg orker ikke nærhet om dagen. Har like sterke følelser for kjæresten min, men synes det er bedre å sitte for meg selv enn inntil han. Har ikke hatt sex siden jeg fant ut at jeg er gravid (5 uker), så det er en som er ganske frustrert her. Sist jeg var gravid var det motsatt, var nok det han håpet på nå også
 
Oppdaterer her jeg! Nå har det snudd totalt, og jeg får nesten ikke nok nærhet [emoji28] Komisk for å være meg. Men er rimelig forelska i mannen om dagen, og det er veldig godt [emoji1]
 
Last edited:
Huff, her vil jeg helst bare være for meg selv, orker ikke nærhet - fælt å si det. Ikke hatt sex siden jeg fant ut at jeg var gravid i slutten av januar:stop: Håper det snur snart! Tenker ofte at jeg bare skal tvinge meg selv til litt mer nærhet gradvis, så kanskje det gjør at lysten kommer tilbake, men gremmes bare hver gang jeg tenker det i nærheten av han :p
 
Jeg føler det på samme måte som dere, jeg orker ikke nærhet. Liker ikke at han holder rundt meg og føler litt han er i veien. Alt føles liksom feil. Vi prøver å få til sex en gang i uka fordi jeg vet hvor viktig det er for han, men noe mer enn det orker jeg virkelig ikke. Jeg angrer jo aldri på sexen, og føler mye mer nærhet til han rett etterpå. Jeg tror det er positivt for forholdet å ha sex selv om ikke lysten kommer automatisk, så jeg anbefaler å prøve selv om den ikke er der. Kanskje det kan hjelpe litt på følelsene for mannen? :)
 
Back
Topp