Sliten

M

My heart

Guest
Gud så sliten jeg kjenner jeg er nå.
Avslutninger på skolen med barna, bake kake, full jobb, kurs på jobb på kveldstid, aktiviteter til barna og fotballkamper..
alt helst trykt sammen på 2-3 dager..

Mamman min er unik! Hun baker kake som søker skal ta med på avslutningen, lager middag til barna før jeg har kommet hjem fra jobb, og stiller opp.
Mannen er bortreist på jobben.

Å få litt hjelp i hverdagen er ubeskrivelig godt!
Hadde ikke strekt til uten mamma sin hjelp den uka her. Da hadde jeg hverken kunne deltatt på kurs, eller lagt meg kl 22 på kvelden. Da hadde jeg måttet begynt å bake kake sent på kvelden
 
Mødre er helt fantastiske skapninger åsså!! Gode å ha hele livet!
 
Godt å få hjelp, men husk at det er lov med kjøpekaker og enkle middager. Trengs av og til for å få ting til å gå rundt :)
 
Så heldig, det skal du nyte! Står i samme situasjon med uten hjelp.
 
Godt å få hjelp, men husk at det er lov med kjøpekaker og enkle middager. Trengs av og til for å få ting til å gå rundt :)
Ja, det blir ganske enkle middager i hverdagen her i huset altså.
Kjøpekaker er supert! Men mamma liker å bake og holde på, så da ble det hjemmebakt.

Godt å få hjelp i hverdagen, spesielt når jeg slipper å spør. Hun kommer bare, og ønsker å bidra.
Er evig takknemlig!
Skal kjøpe et gavekort på massasje/ spa til henne. Det fortjener hun
 
Jeg har desverre ikke en sånn mamma, men jeg har en pappa som stiller opp 100% med barnevakt, kaker og middager. Selv om alt må være glutenfritt og laktosefritt.
 
Helt enig med deg at innspurten før sommeren er slitsom. Skal bli godt med ferie :)
Heldig som har en mamma som stiller opp. Min mor dro på hytta hun og kunne derfor ikke hjelpe oss selv om jeg har spurt pent flere ganger og her er vi utslitte etter uker med sykdom og stress. Isteden pålegger hun meg oppgaver som å dra hjem til henne å vanne osv osv midt oppi alt maset.
 
Back
Topp