Slimete klump i trusa (advarsel!!! bilde)

Mamma til 2 kjekkaser

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg slutta på p-ring 5 April (ikke fordi jeg vil bli gravid) fordi jeg sliter med hormonell migrene som har blitt verre og verre for hver syklus. Det skal sies at jeg tok den ut 4 dager før tiden og mener ikke at jeg har hatt sex hverken den uka eller uka etter (er ikke helt sikker men isåfall Max en gang) De gangene vi har hatt sex etter jeg tok den ut har vi brukt kondom (ingen uhell)

15 og 16 hadde jeg mensmurringe.

16 mai kjente jeg sexlyst (noe jeg sjeldent har vanligvis)

17 mai fant jeg en klump slim i trusa gul/rosa (ikke sædrester) fast og på størrelse med en mynt. Ikke noe blod

Har ikke hatt mensen siden starten av påsken. Har hatt veldig lange sykluser før jeg ble gravid i 2007 og 2010. Ble gravid på 2 forsøket begge gangene.

Det jeg lurer på er hva er denne klumpen som ligner på en slimpropp? Aldri opplever noe lignende.
Kan jeg være gravid?

Vi vil ikke ha flere barn :(
 

Vedlegg

  • IMG_1194.JPG
    IMG_1194.JPG
    952,1 KB · Visninger: 151
Last edited:
det første som slo meg var en abort, men det er jo rart om du ikke blør.
så som sakt over her, kanskje det er hormonelt mtp spiralen.. siden klumpen er såppas stor ville jeg spurt legen
 
Slimpropp som i den slimproppen som "går" før fødsel ser ikke ut som en konkret propp og er mest bare masse slim, ofte med litt blod i. Det ligner den ikke på

Men en slimklump er det jo uten tvil.
 
Eggløsningsslim er ikke helt sånn, iallefall ikke det jeg har hatt.

Det er mer blankt, og man kan strekke det laaangt mellom fingrene. Det er seigt, men ikke som en klump. Denne ser det ikke ut som man kan strekke mellom fingrene

Men hva det er aner jeg ikke...
 
Jeg fikk mensen 9 dager etter denne klumpen (altså fredag som var) så da var det nok eggløsningsslim. Mye mindre blod enn jeg har hatt tidligere, ikke mensensmerter heller Så for meg har det funka bra å slutte på prevansjon

Ingen migrene i denne syklusen,ikke vondt og så lite blod at det holder med truseinnlegg.

Tenker å sette inn kobberspiral for det er vel det samme som å ikke gå på noe???

Er det dyrt?
 
Back
Topp