Slettet..

Tusen takk :D bilder skal dere få ja :D
 
...
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1366831032.505921.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1366831032.505921.jpg
    79,2 KB · Visninger: 739
  • ImageUploadedByBV Forum1366831099.833413.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1366831099.833413.jpg
    36,5 KB · Visninger: 737
  • ImageUploadedByBV Forum1366831118.213916.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1366831118.213916.jpg
    49,2 KB · Visninger: 737
Last edited:
Grattis å masse lykke til med stor oppussingen :D
 
Så gøy! Og billig! Gratulerer så mye, veldig spennende prosjekt :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye!!!
Jeg lurer fælt på hva har dere tenkt å gjøre med gymsalen?
Om jeg skulle gjort dette, hadde jeg pusset den opp og brukt den som en gymsal. Tenk så gøy for barna :p Hihi
Du må dele bilder å holde oss oppdatert da :)
 
Gratulera! Dette må jo vera eit glimrande prosjekt for sånne oppussingsprogram på tven? Hadde meldt meg på alt eg fant av sånne, så kanskje dykk får litt gratis hjelp:)
Haha, vi ekke så lysten på å komme på tv shø :p men vært fint å få nå gratis :p
 
Gratulerer så mye!!!
Jeg lurer fælt på hva har dere tenkt å gjøre med gymsalen?
Om jeg skulle gjort dette, hadde jeg pusset den opp og brukt den som en gymsal. Tenk så gøy for barna :p Hihi
Du må dele bilder å holde oss oppdatert da :)
Takk :D hehe, gumsalen har vi ikke tenkt så mye på, egentli tenkte dambo å ordne den til garasje men vi endra den planen :p så nå veit jeg ikke hva vi skal og ikke skal med den :) bilder blir det vettu :D
 
Takk :D hehe, gumsalen har vi ikke tenkt så mye på, egentli tenkte dambo å ordne den til garasje men vi endra den planen :p så nå veit jeg ikke hva vi skal og ikke skal med den :) bilder blir det vettu :D

Dere bare må beholde den!! Tenk så gøy da, male den om i lysere farger bare. :) Kjenner jeg blir skikkelig ivrig her :p
 
Gratulerer så masse, så spennende :D
Gleder meg til å følge oppussingen :D
Gymsalen ville jeg gjort om til leke og trenings rom :)
 
Så stilig! gratulerer! Satt og tenkte på det her en dag, altså å bygge en skule om til hus, og korleis det hadde blitt!
Så du må dele bilder med oss etterkvart! :)
 
Er det skilt på skolen? Sånn "Blekken skole"? Det er jo egentlig ganske morsomt å ha. :) Skulle ønske dere allerede var i gang med oppussing, blir så fascinert av det prosjektet her.
 
Back
Topp