Skrevletråd onsdag 5 april

BIBBI3

Forumet er livet
Morn allesammen![:D]
 
Sovet godt og humøret på topp??
 
Fant ut i går at jeg får tilbake 4000 på skatten. Deilig!!! [:)]
 
Kan jeg spørre om hvorfor?[8|]
 
Hihi... oppdaga nettopp at jeg har skrevet skrevletråd.............[:D]
 
Så bra at du fikk det innvilget tidligere forløsning!
Skjønner at det ikke kan være enkelt å leve med en slik angst.. for ikke å snakke om at det virker som du har vært gjennom en del.[:(]
 
Utrolig som tiden går ihvertfall.. så at jeg har 12 uker igjen nå. Får litt panikk på at jeg ikke har fått ordnet og satt på plass alt til babyen enda, men det blir vel. Har i det minste handlet mye og dette står i en krok på stua inntil soverommet blir i orden.[:)]
 
Det føles nesten slik ut her også. Tok forresten nye bilder i går.. Selv synes jeg magen ploppet bra ut fra uke 26 til 27, men på bildet ser man stor forskjell fra uke 27 igjen. Synes jeg begynner å bli veldig stor!!! Håper egentlig at mensterminen stemmer bedre enn UL-terminen slik at jeg føder i midten av juni. [:)]
 
 


 
[:D]God morgen jenter[:D]
I natt har jeg vært en del våken, og litlå har spent og romstrert i magen ganske ofte og mye til tider. Som å si at jeg er her jeg asså[:)]
 
He he skrevletråd, løye!Ellers har jeg en fin dag idag, føler meg frisk og opplagt, og går en laaaang arbeidsdag i vente, skal rett på europris etter jobb å jobbe te 8 i kveld[8|]
 
Jippi jeg og fikk igjen på skatten 5000 fikk jeg, og sambo 12700, så vi skal bruke de på huset vårt[:D]
 
Å så du har 2 barn fra før og du mayajente, hvor gamle er de og hva heter de?Ja det er spennende hvor fort tiden går.Godt du fikk innvilget å fø før tiden da.Har du noen som skal være med deg denne gang?
 
Ja nå begynner du og virkelig å få mage Irene, så kjekt, ser kjempe forskjell fra forrige bilde,du er så fin atte?Har du fått noen strekk merker?Jeg har ingen strekk merker fått enda,bank i bordet!Håper jeg slipper de[:)]
Jeg fikk jo og ny termin 13 juni når jeg var på 3D,men vi skal fortsette å forholde oss til 16 juni,siden det kan snu så fort:)Jeg føler ikke jeg har vokst mye i de siste 2 ukene nå jeg, så det kommer vel nå[:D]
 
Ikke noen strekkmerker å se enda, men de er vel rett rundt hjørnet. Slipper vel ikke unna...[:'(]
 
Gratulerer meg selv med navnedag i dag og gratulerer med navndagen i går Nina!!! [:)]
 
Det er bra du får med pappan... Fine navn på barna dine!! Funnet noen til den kommende da??
 
Det er jo et tøft og fint navn!!![;)]
 
Hvor gammel er du Mayajenta?
 
God morgen alle sammen!
Så flott at dåkker får igjen på skatten. Deilig!
 
mayajenta: så flott at du får ortli oppfølging, e ikke alle som tar det like alvorlig.
irene29: flott mage!
 
Fortsette litt på tråden fra i går æ. Det der med å skrive sæ inn på sykehuset. Det kan godt hende at det bare e der som du bor midt mellom to sykehus...
Vi har en times kjøring te Narvik og en times kjøring te Harstad. Så før oss e det like langt kor vi enn vil føde.
Så æ valgte Harstad sist, og der va æ kjæmpefornøyd. Så æ skal dit dennan gangen og.
 
Ellers skal æ te jordmor 10.30. Glede mæ, håpe alt går bra og at æ får svar på nån småting...
Som de helsikkes kynneran, e ganske ubehagelig...
 
 
ORIGINAL: Mayajenta

fylte akkurat 31 jeg..enn du?

 
Fyller 30 i slutten av april.. Litt sent ut med min førstefødte som du sikkert skjønner! [;)]
 
ORIGINAL: gunnmerete

God morgen alle sammen!
Så flott at dåkker får igjen på skatten. Deilig!

mayajenta: så flott at du får ortli oppfølging, e ikke alle som tar det like alvorlig.
irene29: flott mage!

Fortsette litt på tråden fra i går æ. Det der med å skrive sæ inn på sykehuset. Det kan godt hende at det bare e der som du bor midt mellom to sykehus...
Vi har en times kjøring te Narvik og en times kjøring te Harstad. Så før oss e det like langt kor vi enn vil føde.
Så æ valgte Harstad sist, og der va æ kjæmpefornøyd. Så æ skal dit dennan gangen og.

Ellers skal æ te jordmor 10.30. Glede mæ, håpe alt går bra og at æ får svar på nån småting...
Som de helsikkes kynneran, e ganske ubehagelig...


 
Morn Gunnmerete!
 
Jeg har sånt opplegg som Carina skrev om. Fikk et skjema på UL som jeg skal fylle ut og sende inn en stund før termin. Masse forskjellige personlige opplysninger..
 
Ikke lenge til du skal til jordmor da. Blir nok kjekt.
Vet hva du mener om kynnere.. Sliter veldig der selv. Spesielt når jeg er ute og går, eller stresser på jobb.........[>:]
 
Lenge siden jeg har sett Pia81 her inne......[8|]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: gunnmerete

God morgen alle sammen!
Så flott at dåkker får igjen på skatten. Deilig!

mayajenta: så flott at du får ortli oppfølging, e ikke alle som tar det like alvorlig.
irene29: flott mage!

Fortsette litt på tråden fra i går æ. Det der med å skrive sæ inn på sykehuset. Det kan godt hende at det bare e der som du bor midt mellom to sykehus...
Vi har en times kjøring te Narvik og en times kjøring te Harstad. Så før oss e det like langt kor vi enn vil føde.
Så æ valgte Harstad sist, og der va æ kjæmpefornøyd. Så æ skal dit dennan gangen og.

Ellers skal æ te jordmor 10.30. Glede mæ, håpe alt går bra og at æ får svar på nån småting...
Som de helsikkes kynneran, e ganske ubehagelig...



Morn Gunnmerete!
 
Jeg har sånt opplegg som Carina skrev om. Fikk et skjema på UL som jeg skal fylle ut og sende inn en stund før termin. Masse forskjellige personlige opplysninger..
 
Ikke lenge til du skal til jordmor da. Blir nok kjekt.
Vet hva du mener om kynnere.. Sliter veldig der selv. Spesielt når jeg er ute og går, eller stresser på jobb.........[>:]

 
 
 
 
Ja, det e skikkelig slitsomt, får liksom bare en stor knute på venstre side, helt øverst på livmora. Litt rart, men hadde det sist gang og.
E no bare 9 uke te det blir slutt på det!! [:D]
 
ORIGINAL: Irene29

Lenge siden jeg har sett Pia81 her inne......[8|]

 
Ja, det e det. Kor e ho blitt av?
 
Å ja kor er hun blitt av ja.Jeg har ikke kjent så mye til disse kynnerne jeg, og bra er det[:)]
 
Forresten GRATULERER TIL MEG SELV MED 30 UKER I DAG,ENDELIG, JIPPI[:D]
 
Gratulerer med navnedagen i dag Irene[:D]
 
GRATULERER MED 30 UKER NINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ORIGINAL: gunnmerete

ORIGINAL: Irene29

Lenge siden jeg har sett Pia81 her inne......[8|]


Ja, det e det. Kor e ho blitt av?

 
Vi får spørre Anita når ho dukker opp.. tror hun er sladrevenn[8|]
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: gunnmerete

ORIGINAL: Irene29

Lenge siden jeg har sett Pia81 her inne......[8|]


Ja, det e det. Kor e ho blitt av?


Vi får spørre Anita når ho dukker opp.. tror hun er sladrevenn[8|]


hei hei jenter [:)]
så pia hadde vært her å skrivd igår [:D]

 
Hei Anita!
 
Ok, da kan det hende hun dukker opp i dag... Får håpe det. [:D]
 
Back
Topp