Skravlings Februar- snart vår♡

Jeg er meget obs på datoene, både pgs mange frister på jobb og ikke minst at i morgen er det 13 år siden min eldste datter ble født.
Så da har hun hatt nedtelling i mange dager.

Tenk, i morgen har vi to tenåringer i hus

Av den grunn har jeg nå bakt kake og muffins, kokt gele og forsøker å rydde huset.
 
Jeg er meget obs på datoene, både pgs mange frister på jobb og ikke minst at i morgen er det 13 år siden min eldste datter ble født.
Så da har hun hatt nedtelling i mange dager.

Tenk, i morgen har vi to tenåringer i hus

Av den grunn har jeg nå bakt kake og muffins, kokt gele og forsøker å rydde huset.
Gratulerer så mye med eldste dattera!! :love7 Hun setter helt sikkert pris på både muffins og gelé kan jeg tenke meg :Heartred Husker selv hvor stor jeg følte meg da jeg ble 13:smiley-ashamed004
 
Jeg er meget obs på datoene, både pgs mange frister på jobb og ikke minst at i morgen er det 13 år siden min eldste datter ble født.
Så da har hun hatt nedtelling i mange dager.

Tenk, i morgen har vi to tenåringer i hus

Av den grunn har jeg nå bakt kake og muffins, kokt gele og forsøker å rydde huset.
Mannen skal prøve å lage brioche kanelboller :p
 
Jeg hadde samme følelse i dag, forrige uke syns jeg det var sååå lenge til vekstkontroll 23, men i dag.. det er onsdag og allerede 21/2! Hvor blir tiden av??
Vi har hvertfall igjen mars med risiko for snøfall, men jeg tar heller litt mer snø fremfor sprengkulde fremover kjenner jeg! Bilen har ikke godt av det, jeg har ikke godt av det :hilarious:
Sant det. Kaldere enn -18 her, så går sikringa til varmepumpen... -_-
 
Greit ræva tidspunkt at den går da :arghh: er såå glad for at vi kjøpte ny vedovn.. Varmepumpa gjør mye altså, men det har vært utrolig deilig å fyre på de kaldeste dagene!
Vedfyr er deilig det.

Her er det rett nok 7 plussgrader midt på dagen og ikke meldt nattefrost engang, så her er det ikke akkurat noen sprengkulde.
 
Vedfyr er deilig det.

Her er det rett nok 7 plussgrader midt på dagen og ikke meldt nattefrost engang, så her er det ikke akkurat noen sprengkulde.
Har vært veldig godt vær hos oss siste tiden også, heldigvis! Men det er ikke så lenge siden vi hadde nærmere -30 og det, DET er kaldt det. Ekstra takknemlig for vedovn da!
 
Greit ræva tidspunkt at den går da :arghh: er såå glad for at vi kjøpte ny vedovn.. Varmepumpa gjør mye altså, men det har vært utrolig deilig å fyre på de kaldeste dagene!
Fyrer omtrent alle dagene til tross for varmepumpen. :p blir så god varme.
 
Gratulerer med dagen :woot: :happy093
Hyggelig med uforventet gaver da!


Helt enig, men det blir liksom så.. varmt og :hilarious:
Vi er så heldig at vi har et trekkfullt hus uten isolasjon, så blir ikke SÅ varmt. Men klart, når det begynner bikke 26 grader, så er det bare å holde liv i, men ikke fyre ordentlig, i ovnen. :p For så snart ovnen dør, så går det RASKT ned. Liksom. Hadde jo overlevd med 20 grader inne og, men jeg liker sånn ca 23-24. (Også liker jeg bare varmestrålingen fra vedovnen, uansett)
 
Vi er så heldig at vi har et trekkfullt hus uten isolasjon, så blir ikke SÅ varmt. Men klart, når det begynner bikke 26 grader, så er det bare å holde liv i, men ikke fyre ordentlig, i ovnen. :p For så snart ovnen dør, så går det RASKT ned. Liksom. Hadde jo overlevd med 20 grader inne og, men jeg liker sånn ca 23-24. (Også liker jeg bare varmestrålingen fra vedovnen, uansett)
Vi har isolert y-tong hus - sola varmer braaaaa opp i stua her har jeg kjent nå :hilarious: Deilig når man bare kan holde liv i flammene og nyyyyte! Koser meg alltid med fyring:love7
 
Vi har isolert y-tong hus - sola varmer braaaaa opp i stua her har jeg kjent nå :hilarious: Deilig når man bare kan holde liv i flammene og nyyyyte! Koser meg alltid med fyring:love7
Huset her er sikkert fra før krigen, såeh.... (Ukjent byggeår :p ) her er mye på halv tolv og sånt.... Alt er skjevt, null isolasjon og både rør og elektrisk er litt så som så. Blir vel noen år til vi får råd til noe annet dog. :p
 
Huset her er sikkert fra før krigen, såeh.... (Ukjent byggeår :p ) her er mye på halv tolv og sånt.... Alt er skjevt, null isolasjon og både rør og elektrisk er litt så som så. Blir vel noen år til vi får råd til noe annet dog. :p
Det er da noe sjarm og tenker jeg da, så lenge det er levbart og man trives :joyful:
 
Back
Topp