Skravling tirsdag 14 nov

..og der var vi i gang med sove-prosjektet. Hun har ligget i senga si i 3 min og bare pludra. Men just NU begynte hun å sutre... får se hvor lenge det varer da, før jeg må inn å vise meg.
Har satt på en liten lampe i hjørnet. Er det lurt eller dumt? kanskje best med total mørke eller?
hmm nå var det stille igjen...eller hu ligger og snakker høyt på en måte hihi. ligger vel og spiser litt på dyna si [:D]
 
ORIGINAL: Miluna

..og der var vi i gang med sove-prosjektet. Hun har ligget i senga si i 3 min og bare pludra. Men just NU begynte hun å sutre... får se hvor lenge det varer da, før jeg må inn å vise meg.
Har satt på en liten lampe i hjørnet. Er det lurt eller dumt? kanskje best med total mørke eller?
hmm nå var det stille igjen...eller hu ligger og snakker høyt på en måte hihi. ligger vel og spiser litt på dyna si [:D]

min mening: syns det er dumt jeg....tror det tar lengre tid før de klarer og roe seg ned... da er det så mye og se på... Tror hvis man har det helt mørkt så skjønner det at nå er det natta.da skal man sove... Thea-emilie liker det best og det gjør tobias også,at det er helt mørkt på rommet..
 
ORIGINAL: Nina22

Hei Carina: Nei jeg ammer ikke, det var et styr for meg o jeg mistet melka,slutta å amme en gang mellom 3-4 månder. Jeg gir mme,Collet, ja mener og det er melk først deretter grøt,men er det ikke tungt å ikke å noe væske ned etter den tunge grøten?

gi mindre melk, før grøten. Enn hva du gir ellers om dagen.
Til å begynne med gies det en veldig liten og tynn posjon grøt.   (senere kan de få vann til grøten?)
 
Gi f.eks 1/2 flaske med mme, så grøt, så tilbyr du resten av flaska etterpå? Da blir hun garantert mett iallefall.[;)]
 
ORIGINAL: Guttemammaen

ORIGINAL: ale82

ORIGINAL: Guttemammaen

Håper og krysser fingrene for deg (og meg [8D]) at ungene sover godt inatt. Vi har så lyst på julebord med jobben te Knut, men orke ikke overlate Daniel te svigers viss han bare ska våkne[8|]. 

mæ og kjæresten til tvillingbroren til lars driver og planlegger surprise party for dem, de har bursdag 18.des,blir 25...så da har jeg spurt svigers om de kan ha ungene...så jeg håper at hun til da har begynt å sove over eller ihvertfall våkner kun en gang på natta for å få mat og så sove igjen....


Så moro [;)]. Du har sikkert fått ho til å sove bedre til da [:D]

*håpe håpe*[:D]
 
ORIGINAL: Miluna

..og der var vi i gang med sove-prosjektet. Hun har ligget i senga si i 3 min og bare pludra. Men just NU begynte hun å sutre... får se hvor lenge det varer da, før jeg må inn å vise meg.
Har satt på en liten lampe i hjørnet. Er det lurt eller dumt? kanskje best med total mørke eller?
hmm nå var det stille igjen...eller hu ligger og snakker høyt på en måte hihi. ligger vel og spiser litt på dyna si [:D]

Amalie å har ett dust nattlys på.
La de pludre..
 
Beggynner Amalie å "bjeffe" så er det fordi hun har mistet smokken, da løper jeg inn med engang å gir den. Kjapt! Ikke no' kos eller dulling.
Når hun begynner å gråte 1. gang så løper jeg også inn med en gang. Trøster i senga. Max 1 min. Så natta' og ut,
gråter hun fremdeles eller begynner på'n igjen kjapt, venter jeg 3 min.
Sovner hun, og så våkner, så er det inn med 1 gang, også hvert 3. min.
 
Må være konsekvent hele veien!
 
 
 
ORIGINAL: ale82

ORIGINAL: Miluna

..og der var vi i gang med sove-prosjektet. Hun har ligget i senga si i 3 min og bare pludra. Men just NU begynte hun å sutre... får se hvor lenge det varer da, før jeg må inn å vise meg.
Har satt på en liten lampe i hjørnet. Er det lurt eller dumt? kanskje best med total mørke eller?
hmm nå var det stille igjen...eller hu ligger og snakker høyt på en måte hihi. ligger vel og spiser litt på dyna si [:D]

min mening: syns det er dumt jeg....tror det tar lengre tid før de klarer og roe seg ned... da er det så mye og se på... Tror hvis man har det helt mørkt så skjønner det at nå er det natta.da skal man sove... Thea-emilie liker det best og det gjør tobias også,at det er helt mørkt på rommet..

 
Er enig med Ale, men du må prøve deg frem med det du tror er best Miluna.
 
Hihi.. ben og spiser på dyna si.. kliss vått[&:]
 
oki, men nå har hun definitivt slutta og pludra. Ligger og vræler, stakkars lita [:(] har gått inn til henne 3 ganger, skrudd av lyset, men lurer på om hun kommer til å gi seg i dethele tatt....tvilsomt. Huff ikke lett å høre henne ligge der og gråte.
Hun gir seg jo heller ikke, selv når vi kommer inn...
 
Er typisk det Miluna, for hun venter på å bli tatt opp..
Bruker hun smokk? Klarer du å roe henne ned med stemmen?
 
ORIGINAL: Miluna

oki, men nå har hun definitivt slutta og pludra. Ligger og vræler, stakkars lita [:(] har gått inn til henne 3 ganger, skrudd av lyset, men lurer på om hun kommer til å gi seg i dethele tatt....tvilsomt. Huff ikke lett å høre henne ligge der og gråte.
Hun gir seg jo heller ikke, selv når vi kommer inn...

 
æ sier det bare: VÆR STERK!!! DET ER HELT J****** Å HØRE PÅ!!
 det er såå vondt,man har jo bare lyst til å ta de opp og kose med dem til de sovner,men det går jo ikke i lengden heller!!!.....[:(]
 
æ stikker!!
opp og se grey`s anatomi!!!
 
vi snakkes jenter!
krysser fingrene for meg selv og for alle som sliter med urolige barn på natta...
 
 
Miluna: vær sterk, vær konsekvent, det går seg til! Gjør deg "hard".
 
 
 det ble Victory her i gården...
Hvis du leste innlegga mine så vet du at Amalie har vræla hver bidige kveld siden hun ble født, pga trøbbel i innsovninga. Det balla på seg med uvaner, men nå... jeg denna kampen vant jeg! Og det bedrer seg for hver kveld!
 
Adrian sovner heldigvis med en gang vi legger han ned. Men fikk kjenne det litt på kroppen i helgen det med å at barnet ikke finner roen om kvelden. Var på besøk til svigers i helgen og da var det umulig å legge han. Måtte synge trollmor 15 ganger og putte i smokk, kosedyr, klut,,, ingenting hjalp. Han la seg til slutt sammen med oss[&:]
Nå når vi er hjemme igjen legger han seg helt fint i sin egen seng
 
 nei det er leit. Det er som regel tøft med ett spebarn i starten, men så går det jo seg til...[;)]
 
Back
Topp