Tenkte vi kunne opprette en skravletråd hvor vi kan snakke om løst og fast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg stryker meg over den ikke eksisterende magen, grugleder meg til å bli stor å rund
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har dere barn fra før eller?
Dette blir vår tredje og siste
Så da er det bare å nyte hvert sekund, tenk siste gang jeg skal få oppleve dette..
Har dere barn fra før eller?
Dette blir vår tredje og siste
Så da er det bare å nyte hvert sekund, tenk siste gang jeg skal få oppleve dette..
Oi, så flink!! Er alt for dårlig på å planlegge sånt :/Nettopp vært på butikken og gjort unna månedshandlinga Deilig å ha det unnagjort. Planlegger middag for en måned av gangen, og handler inn alt med lang holdbarhet og det som kan fryses når jeg er på storhandling Så er det bare å fylle på med melk og pålegg og småvarer. Sparer vanvittig med tid og penger!
Hei slenger meg på her.. Har litt menssmerter her jeg ligger håper ikke det er en ny sa på gang. Ca 2 måneder siden sist! Blir så skuffet.. men vi må jo tenke positivt
Ellers har jeg to barn og erimponrt over månedshandlingen jeg er fornøyd om jeg klarer en uke..
Vi har en sønn på 11 måneder, så litt liten til å forstå han skal bli storebror ;P
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app