Skravletråden :)

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Tenkte vi kunne opprette en skravletråd hvor vi kan snakke om løst og fast? :)
 
Det høres bra ut! Vi kommer nok til å ha mye å snakke om her inne :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jaa!! :)

Åå som jeg gleder meg! Til ALT! Kvalme morgener, livet som flodhest (min samboers kommentar til meg forrige svangerskap), spenningen, bekymringene!! hihi.. :)

Går rundt og klemmer på boobsa mange ganger om dagen for å sjekke om de fortsatt er vonde!! hihi :)
 
Og jeg stryker meg over den ikke eksisterende magen, grugleder meg til å bli stor å rund :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg å styrker magen hele tiden, gleeeeder meg til den begynner å bule litt. Er liksom så uvirkelig at det ligger noe der når det ikke er noe å se :p
 
Har dere barn fra før eller?
Dette blir vår tredje og siste ;)
Så da er det bare å nyte hvert sekund, tenk siste gang jeg skal få oppleve dette.. :rolleyes:
 
Har dere barn fra før eller?
Dette blir vår tredje og siste ;)
Så da er det bare å nyte hvert sekund, tenk siste gang jeg skal få oppleve dette.. :rolleyes:

Vi har en sønn på 11 måneder, så litt liten til å forstå han skal bli storebror ;P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg masse til magen kommer (men ikke til den blir diger). Er ikke noe som er så pent som ei gravid dame med struttende mage og stram genser :-D
 
Hva driver dere med i kveld da jenter? Her har jeg krøpet godt under pleddet i sofaen og skravler med min kjære :)
 
Nettopp vært på butikken og gjort unna månedshandlinga :) Deilig å ha det unnagjort. Planlegger middag for en måned av gangen, og handler inn alt med lang holdbarhet og det som kan fryses når jeg er på storhandling :D Så er det bare å fylle på med melk og pålegg og småvarer. Sparer vanvittig med tid og penger! :eek:
 
Nettopp vært på butikken og gjort unna månedshandlinga :) Deilig å ha det unnagjort. Planlegger middag for en måned av gangen, og handler inn alt med lang holdbarhet og det som kan fryses når jeg er på storhandling :D Så er det bare å fylle på med melk og pålegg og småvarer. Sparer vanvittig med tid og penger! :eek:
Oi, så flink!! :) Er alt for dårlig på å planlegge sånt :/
 
Hei:) slenger meg på her.. Har litt menssmerter her jeg ligger:( håper ikke det er en ny sa på gang. Ca 2 måneder siden sist! Blir så skuffet.. men vi må jo tenke positivt:)
Ellers har jeg to barn og erimponrt over månedshandlingen:) jeg er fornøyd om jeg klarer en uke..
 
Hei:) slenger meg på her.. Har litt menssmerter her jeg ligger:( håper ikke det er en ny sa på gang. Ca 2 måneder siden sist! Blir så skuffet.. men vi må jo tenke positivt:)
Ellers har jeg to barn og erimponrt over månedshandlingen:) jeg er fornøyd om jeg klarer en uke..

Jeg har også menssmerter som kommer og går. Slik hadde jeg foerige sv skap også, frem til uke 9. Noen ganger var det verre enn menssmertene jeg hadde til vanlig! Og ble selvfølgelig like redd hver gang. Men, det gikk bra, og alt var normalt :)
 
Back
Topp