Skravletråden VÅR2024✨️

Sol i dag, mini har fått fri fra bhg og vi skal snart ta turen til Hadeland glassverk :)
 
Sol i dag, mini har fått fri fra bhg og vi skal snart ta turen til Hadeland glassverk :)
Så deilig

sol her også, og jeg sitter på jobb, men hr tenkt meg hjem for å spise middag, det er da glede i det også :) I går satt jeg her til lenge etter solnedgang
 
Så deilig

sol her også, og jeg sitter på jobb, men hr tenkt meg hjem for å spise middag, det er da glede i det også :) I går satt jeg her til lenge etter solnedgang
Var litt surere enn det så ut til , men vi fikk kost Oss på tur
 
God morgen.
Mye tanker mye minner.
Hode klarer ikke tenke klart, jag har angst i tillegg.
Er sykemeld fram til 5 april skal vidare til mestringsenheten den 3 april.
Livet skal ikke være lett til tider
 
Helg med mye sol.
Og jeg har nesten utelukkende vært inne.
Syke barn (omgangssyke) gjør noe med helgene, gitt. Nå har hun heldigvis ikke kastet opp siden fredag kveld, så ca nå går hun ut av karantene og kan gå på skolen i morgen, brakkesyk som få har hun nok godt av det.

Det fine været, med de tilhørende iskalde nettene, varer også i morgen, før det skyer mer til og blir mildere, men regn utover uka i følge yr.

To uker til påskeferie. To hektiske uker på jobb. Men jeg ser frem til påskeferie!
 
Lekse for 8 åringen. Skrive etterlysning etter et dyr.
Derved kom hun på hunden vår. men hun er jo død. Og når var det ? Jeg leter frem bildene vi tok de siste dagene. Det er 6 år siden.
At en 8 åring i det hele tatt kan huske det ? Hun husker ikke noe særlig av det sier hun. Men nå renner tårene og det gråtes høylytt. Hun savner hunden . Som altså døde når hun var 2 år gammel. Som hun slett ikke husker sier hun. Og gråter for det.

Derved endte vi med å bruke en halvtime på å snakke om savn, tørke tårer, forsikre henne om at hunden var glad i henne og hun var glad i hunden, selv om hun ikke husker det. (Og samtidig , nei, vi skal ikke ha en ny hund )

Og pust.
 
Lekse for 8 åringen. Skrive etterlysning etter et dyr.
Derved kom hun på hunden vår. men hun er jo død. Og når var det ? Jeg leter frem bildene vi tok de siste dagene. Det er 6 år siden.
At en 8 åring i det hele tatt kan huske det ? Hun husker ikke noe særlig av det sier hun. Men nå renner tårene og det gråtes høylytt. Hun savner hunden . Som altså døde når hun var 2 år gammel. Som hun slett ikke husker sier hun. Og gråter for det.

Derved endte vi med å bruke en halvtime på å snakke om savn, tørke tårer, forsikre henne om at hunden var glad i henne og hun var glad i hunden, selv om hun ikke husker det. (Og samtidig , nei, vi skal ikke ha en ny hund )

Og pust.
Altså jentungen var 2 da jeg knakk håndleddet men hu husker veldig godt at jeg hadde gips og at hu måtte være forsiktig med mamma. Så de kan huske langt tilbake om det er noe som har gitt ett stort inntrykk
 
Altså jentungen var 2 da jeg knakk håndleddet men hu husker veldig godt at jeg hadde gips og at hu måtte være forsiktig med mamma. Så de kan huske langt tilbake om det er noe som har gitt ett stort inntrykk
Ja, hun har et slags minne om hunden. Og at den måtte dø er nok noe som gjorde stort inntrykk. Hun husker ikke selve hunden , men det at vi hadde hund, på en måte.

Og hun hukser at det er trist.
 
Min kom på fredag, mannen sin også, så vi har levert dem allerede. I fjor kom min en av de siste dagne de sendte ut for dem som fikk det tidlig (altså, noen får jo til høsten, men av oss som får den nå med leveringsfrist i april) så det var uventet å få den så tidlig.

Så da er jeg over på å lure på når pengene kommer ;)
 
Lekse for 8 åringen. Skrive etterlysning etter et dyr.
Derved kom hun på hunden vår. men hun er jo død. Og når var det ? Jeg leter frem bildene vi tok de siste dagene. Det er 6 år siden.
At en 8 åring i det hele tatt kan huske det ? Hun husker ikke noe særlig av det sier hun. Men nå renner tårene og det gråtes høylytt. Hun savner hunden . Som altså døde når hun var 2 år gammel. Som hun slett ikke husker sier hun. Og gråter for det.

Derved endte vi med å bruke en halvtime på å snakke om savn, tørke tårer, forsikre henne om at hunden var glad i henne og hun var glad i hunden, selv om hun ikke husker det. (Og samtidig , nei, vi skal ikke ha en ny hund )

Og pust.
Er nok ikke så vanlig at de husker tilbake til 2 års alderen , hvetfall ikke så mange år etter.
Men savn kan jo være så mye og det kan man jo snakke om hele livet
 
Bakedag med mini i dag , han fikk fri fra bhg.
I morgen reiser jeg bort, kommer hjem fredag og på kvelden da kommer det venninner for å feire bursdagen min:)
 
Er nok ikke så vanlig at de husker tilbake til 2 års alderen , hvetfall ikke så mange år etter.
Men savn kan jo være så mye og det kan man jo snakke om hele livet
Ja, det er savnet hun kjenner på. Og et slags minne om at vi hadde hund, uten p huske detaljer.

Men sorgen og savnet. Ja.

Så derved ble det en tung lekse.

Men det gikk seg til. Det er ikke første eller siste gangen vi har en sånn prat.
 
Back
Topp