Skravletråd

Kjenner jeg får sånne stikk av "hva har jeg gjort?!" når jeg av og til tenker på at jeg skal føde igjen om 9 mnd :sorry:

Hadde en grei nok fødsel med førstemann, men det er jo ikke akkurat digg:smiley-ashamed004

Jeg får samme følelsen, bare med kvalmen! Hadde den værste «hangoveren» i strekk i 2 mnd som begynte i uke 6-7.. da tenker jeg, hva har jeg gjort:laughing002 Er bare i uke 5, så krysser fingrene på at det ikke kommer denne gangen:puke_r
 
Jeg har mest lyst til å gå i hi frem til 12 fullgåtte uker jeg.... dyna er min beste venn for tiden!
 
Helt forferdelig at vi går igjennom det gang på gang, godt vi glemmer. Ellers hadde vi ikke gjort det:singing:
Med første var 7 timer, andre 1,5 time og tredje 3 timer. Med andre mann stod hodet ut i korridorene på sykehuset, jordmor rakk han ikke:dance018

Med førstemann ble jeg satt i gang en uke før termin pga svangerskapsforgiftning... nærmere 30 timer med rier og aldri mer enn 4cm, til slutt ble det keisersnitt. Håper inderlig jeg kan føde vaginalt denne gangen.:smiley-angelic001
 
Har hat ønske om p bli gravid en stund. Men ja sånn annenhvert min tenker jeg og gruer meg til fødsel
Født vaginalt 1 gang. 30 timer med masserier Hele tiden. Helt j......
Men er jo ikke gitt at denne gangen blir slik .. i wish...

Jeg har hat noe magesmerter i dag. Ikke noe blod eller noe
Men blir bekymret med en gang.
Kom rett etter jeg var ferdig på jobb.

Har en ganske hektisk/ tung jobb
Der jeg går i 7.5 time på betong gulv rundt en 15000 skritt for dagen
Tunge løft.. ja..
Så rett etter jobb i dag har jeg hat og forsatt litt sånn mens lignende smerter hpper virkelig ikke det er slutt allerede.

Jeg har aldri tenkt tenkt tanken på at man kan miste.. er rart å skrive men
Tenker liksom at det skal gå bra.
Har også mistet litt av symptomene
Har vært noe småkvalm i 2.5 uke men ikke nå lengre.
Nei huff blir så mange tanker hehhe
 
Har hat ønske om p bli gravid en stund. Men ja sånn annenhvert min tenker jeg og gruer meg til fødsel
Født vaginalt 1 gang. 30 timer med masserier Hele tiden. Helt j......
Men er jo ikke gitt at denne gangen blir slik .. i wish...

Jeg har hat noe magesmerter i dag. Ikke noe blod eller noe
Men blir bekymret med en gang.
Kom rett etter jeg var ferdig på jobb.

Har en ganske hektisk/ tung jobb
Der jeg går i 7.5 time på betong gulv rundt en 15000 skritt for dagen
Tunge løft.. ja..
Så rett etter jobb i dag har jeg hat og forsatt litt sånn mens lignende smerter hpper virkelig ikke det er slutt allerede.

Jeg har aldri tenkt tenkt tanken på at man kan miste.. er rart å skrive men
Tenker liksom at det skal gå bra.
Har også mistet litt av symptomene
Har vært noe småkvalm i 2.5 uke men ikke nå lengre.
Nei huff blir så mange tanker hehhe

Tror det er helt vanlig at symptomer kommer og går, ihvertfall er det sånn med meg. Magen murrer og jobber litt hele tiden, men noen ganger er det helt stille.. så jeg har måtte si til meg selv at dette er helt normalt :)
 
Har hat ønske om p bli gravid en stund. Men ja sånn annenhvert min tenker jeg og gruer meg til fødsel
Født vaginalt 1 gang. 30 timer med masserier Hele tiden. Helt j......
Men er jo ikke gitt at denne gangen blir slik .. i wish...

Jeg har hat noe magesmerter i dag. Ikke noe blod eller noe
Men blir bekymret med en gang.
Kom rett etter jeg var ferdig på jobb.

Har en ganske hektisk/ tung jobb
Der jeg går i 7.5 time på betong gulv rundt en 15000 skritt for dagen
Tunge løft.. ja..
Så rett etter jobb i dag har jeg hat og forsatt litt sånn mens lignende smerter hpper virkelig ikke det er slutt allerede.

Jeg har aldri tenkt tenkt tanken på at man kan miste.. er rart å skrive men
Tenker liksom at det skal gå bra.
Har også mistet litt av symptomene
Har vært noe småkvalm i 2.5 uke men ikke nå lengre.
Nei huff blir så mange tanker hehhe
Du kan jo prate med legen hvis du blir urolig, og kanskje jobbe litt mindre en stund? Hørtes ut som en tung jobb! Jeg blir sliten selv, uten bæring og 15 000 skritt ;) Har uansett mye mer ubehag når jeg stresser på jobb.
 
Har hat ønske om p bli gravid en stund. Men ja sånn annenhvert min tenker jeg og gruer meg til fødsel
Født vaginalt 1 gang. 30 timer med masserier Hele tiden. Helt j......
Men er jo ikke gitt at denne gangen blir slik .. i wish...

Jeg har hat noe magesmerter i dag. Ikke noe blod eller noe
Men blir bekymret med en gang.
Kom rett etter jeg var ferdig på jobb.

Har en ganske hektisk/ tung jobb
Der jeg går i 7.5 time på betong gulv rundt en 15000 skritt for dagen
Tunge løft.. ja..
Så rett etter jobb i dag har jeg hat og forsatt litt sånn mens lignende smerter hpper virkelig ikke det er slutt allerede.

Jeg har aldri tenkt tenkt tanken på at man kan miste.. er rart å skrive men
Tenker liksom at det skal gå bra.
Har også mistet litt av symptomene
Har vært noe småkvalm i 2.5 uke men ikke nå lengre.
Nei huff blir så mange tanker hehhe

Høres ut som en tung jobb. Er det mulig med noe tilrettelegging nå som du er gravid, kanskje?

Jeg spottet lys rosa i går kveld. Har ikke sett noe mer etterpå, men murrer og strekker mye i magen. Aner meg at det er starten på noe..
 
Hvordan velger dere ut sted å ta en tul på? hva er kriteriene liksom? :eek:
 
Hvordan velger dere ut sted å ta en tul på? hva er kriteriene liksom? :eek:
Jeg har gått til en fast, men hun kunne ikke når jeg ville så da bestilte jeg bare hos Volvat :) De er flinke til å «beskrive» legene sine, så de skal være flinke til det du behøver. Satser på at det stemmer :hilarious: Skal om to uker fra i dag.
 
Høres ut som en tung jobb. Er det mulig med noe tilrettelegging nå som du er gravid, kanskje?

Jeg spottet lys rosa i går kveld. Har ikke sett noe mer etterpå, men murrer og strekker mye i magen. Aner meg at det er starten på noe..

Må nok spørre om det etterhvert. Er litt uheldig. Jar vært sykemeldt i 1 år nettopp på grunn av stress på jobb. Så må.jobbe inn sykepenger.
Og rett på svangerskapspenger. Så jeg må bare bite tennene sammen. Og håpe at det går bra
 
Jeg har gått til en fast, men hun kunne ikke når jeg ville så da bestilte jeg bare hos Volvat :) De er flinke til å «beskrive» legene sine, så de skal være flinke til det du behøver. Satser på at det stemmer :hilarious: Skal om to uker fra i dag.

Jeg trodde det var lurt å vente lengst mulig med tul jeg ? Eller er det innfor å ta uke 8 liksom
 
Er matlysta til noen av dere forandret?
Har ikke behov for søtt lenger, det frister ikke selv om det ligger fra sjokolade på jobb, eller kake. Har heller ikke behov/lyst på kaffe. Har ikke noe i mot det egentlig, men er ikke "kaffetørst" lenger.
 
Jeg trodde det var lurt å vente lengst mulig med tul jeg ? Eller er det innfor å ta uke 8 liksom
Jeg har tatt uke 7-8 to ganger før (med mine første) og syns det var helt topp! Man ser liv, får ca bekreftet hvor langt man er på vei og ser om det er en eller to ;) Spira er litt mer som en bønne enn ved 12 uker, men det gjør ikke meg noe. I tillegg er det mye mindre sannsynlig å miste når man har sett liv, selv om det selvfølgelig kan skje uansett.
 
Sniker litt her inne også jeg. Med termin helt i slutten av september tipper jeg det blir oktoberbaby. Gikk max overtid sist, ble satt i gang ved at vannet ble tatt, da startet riene av seg selv. Ser ikke for meg at det kommer til starte av seg selv denne gangen heller :p
 
Sniker litt her inne også jeg. Med termin helt i slutten av september tipper jeg det blir oktoberbaby. Gikk max overtid sist, ble satt i gang ved at vannet ble tatt, da startet riene av seg selv. Ser ikke for meg at det kommer til starte av seg selv denne gangen heller :p
Velkommen hit :)
 
Har ikke behov for søtt lenger, det frister ikke selv om det ligger fra sjokolade på jobb, eller kake. Har heller ikke behov/lyst på kaffe. Har ikke noe i mot det egentlig, men er ikke "kaffetørst" lenger.
Jeg blir sulten ganske fort etter jeg har spist, selv om jeg spiser det samme, og da pleier jeg å være mett i 3-4 timer. Nå blir jeg sulten etter 1-2. Jeg har veldig lyst på kaffe, fordi jeg er veldig sensitiv til koffein, så det hjelper på energinivået, men har ikke turt å drikke det etter positiv test sist lørdag. Og jeg har heller ikke lyst på snop, men jeg har lyst på søt frukt som mandarin og ananas. :p
 
Sniker litt her inne også jeg. Med termin helt i slutten av september tipper jeg det blir oktoberbaby. Gikk max overtid sist, ble satt i gang ved at vannet ble tatt, da startet riene av seg selv. Ser ikke for meg at det kommer til starte av seg selv denne gangen heller :p
Hadde samme erfaring med min første. 13 dager over termin tok de vannet. Tenkte det samme måtte gjøres med nr 2, men jammen kom hun selv :).. Over termin, men likevel :p
 
Hadde samme erfaring med min første. 13 dager over termin tok de vannet. Tenkte det samme måtte gjøres med nr 2, men jammen kom hun selv :).. Over termin, men likevel :p
Tenker det er greit å innstille seg på over termin, så blir det bare bonus om det ikke blir det ;)
 
Back
Topp