Skravletråd

Da har jeg flyttet inn hit, var i August gruppa en periode, men nå ser det ut som de ble enig om termin (føler jeg er en av de få som ikke hadde kontroll på siste mens, derfor ble det nok mye gjetting og synsing - dog hadde jeg jo kontroll på unnfangelsesdato xD)
Men nååå er jeg altså en del av Juligjengen :)
Velkommen hit :)
 
Da har jeg flyttet inn hit, var i August gruppa en periode, men nå ser det ut som de ble enig om termin (føler jeg er en av de få som ikke hadde kontroll på siste mens, derfor ble det nok mye gjetting og synsing - dog hadde jeg jo kontroll på unnfangelsesdato xD)
Men nååå er jeg altså en del av Juligjengen :)

Velkommen hit! [emoji4]
 
Hva gjør folk på i dag da? :)

Jeg sitter for tiden på jobb og vil aller helst være hjemme med kjæresten å se en dårlig film :p
 
Er hjemme skal levere småen i barnehagen og senere dra å se på en brukt søskenvogn, har vært litt i tvil om vi skal ha. Men denne er så billig at om den er ok så er den kjekk å ha om behovet melder seg...
 
Skulle sove lenge i dag da jeg har jordmortime, men våkner jo tidlig og får ikke sove mer da jeg holder på å tisse på meg:hilarious:
 
Sitter på jobb og vurderer om man skal ringe å få en akutt-time i dag for sykemelding eller om man skal "pine seg gjennom" arbeidsdagen i dag og litt av dagen på fredag når jeg egentlig har time for å drøfte sykemelding/tiltak ved bekkenplager :p
 
Når har dere 24-ukers kontroll, når dere er 23+noe eller 24+noe?
 
Når har dere 24-ukers kontroll, når dere er 23+noe eller 24+noe?
Uke 24[emoji4]
Skal ta glukosebelastning og ekstra blodtypeprøver av meg og babyen på mandag [emoji4] Ikke noe ytterligere kontroll før uke 26 hos jordmor og ultralyd et par uker etter det igjen mener jeg. [emoji4]
 
Uke 24[emoji4]
Skal ta glukosebelastning og ekstra blodtypeprøver av meg og babyen på mandag [emoji4] Ikke noe ytterligere kontroll før uke 26 hos jordmor og ultralyd et par uker etter det igjen mener jeg. [emoji4]
Altså 24+noe? Jeg fikk 24+1, men da er vi på påskeferie så det ble utsatt til 25+1. Syns det er litt seint...
 
Når har dere 24-ukers kontroll, når dere er 23+noe eller 24+noe?

Jeg får ikke 24-ukerskontrollen før i uke 26, når jeg er nesten 27 uker :( Er det noe spesielt som sjekkes på denne kontrollen som gjør at den bør tas innen et spesielt tidsrom?
 
Jeg får ikke 24-ukerskontrollen før i uke 26, når jeg er nesten 27 uker :( Er det noe spesielt som sjekkes på denne kontrollen som gjør at den bør tas innen et spesielt tidsrom?
Nei, er bare det at det er så lenge siden forrige kontroll, kjenner jeg gjerne skulle fått målt blodtrykk, urinprøve og hørt hjerte til lille.
Man skal vel ha månedlig kontroller etter uke 24 også, så håper ikke det betyr at jeg får alle mine utsatt en uke..
 
Jeg får ikke 24-ukerskontrollen før i uke 26, når jeg er nesten 27 uker :( Er det noe spesielt som sjekkes på denne kontrollen som gjør at den bør tas innen et spesielt tidsrom?
Dersom du må ta nye blodtypeprøver skal de tas i uke 24 [emoji6] Ellers er det ikke noe kontroll for min del før uke 26.. [emoji4]
 
Flere som har babyer som kan ha en tendens til å holde på noe veldig med romstering og spark veldig langt nede? Jeg syns det til tider kan være veldig ubehagelig :eek::wideyed:
 
Flere som har babyer som kan ha en tendens til å holde på noe veldig med romstering og spark veldig langt nede? Jeg syns det til tider kan være veldig ubehagelig :eek::wideyed:

Det varierer veldig her, føler han stuper kråke og turner over alt :)
 
Back
Topp