Skravletråd

Er akkurat det vi tenker på også. Hvis det skulle skje noe så er det så tungt å måtte informere videre osv. :/ Vanskelig!

Ja, det er tungt, men man trenger støtte fra noen! I ettertid er jeg glad jeg fortalte det til mamma og noen venninner, men skulle kanskje ønske jeg ventet med søskenene mine :)
 
Ja, det er tungt, men man trenger støtte fra noen! I ettertid er jeg glad jeg fortalte det til mamma og noen venninner, men skulle kanskje ønske jeg ventet med søskenene mine :)
Ja, jeg tror ikke jeg klarer å drøye mer enn max to uker før jeg sier det til min mor! :happy::happy:
 
Jeg sleit de to-tre første dagene. Men nå er det så lenge siden jeg har testet at det føles så uvirkelig at jeg ikke har noen trang til å si det lenger[emoji12]
Samme som meg det ;) de nærmeste vet det, men klarer fint å vente med resten til iallefall uke 12 :)
 
Såpass ja:) sa det til foreldrene mine nesten rett etter jeg testet positiv :) vi har prøvd ei god stund, og de har vist om det, så da måtte jeg bare si det :)
Vi har også prøvd, men jeg har holdt prøvingen hemmelig. Jeg tenker jeg skal fortelle når jeg skal på besøke henne i begynnelsen av mars.
 
Vi har også prøvd et par mnder nå. Ikke sagt noe om det til foreldrene våres....derfor drøyer vi ann litt til
 
Sa det til ingen utenom en venninne av meg at jeg tok ut spiralen, Ønsket ikke noe "press" fra foreldre.. :p
Ble gravid veldig fort, og har fortsatt ikke sakt det til noen.
Svangerskapet jeg hadde rett før jenta mista jeg "sent" (rundt uke 11/12), og da hadde jeg sakt det til de kommende besteforeldrene, og det å gi den beskjeden var skikkelig ille, min mor tok det nesten være en meg, derfor ventet vi når jeg ble gravid med jenta, samt at vi venter til utti februar nå og :joyful:
Gleder meg til å gå over den magiske uka og tørr å si det :)
 
Vi vil vente så lenge som mulig. Er så koselig å ha en hemmelighet bare vi 2 Forrige gang ventet vi til uke 12. Venter lenger denne gangen. Litt deilig at det kun er mannen og jeg som vet, selv om jeg har måttet dra et par hvite løgner.. er 8 uker idag.
 
Jeg ønske rent nok innlegg til å komme på den skjulte siden :p må skravle litt da :) Hvordan er formene deres i dag? Hva bruker dere kvelden til?
 
Jeg ønske rent nok innlegg til å komme på den skjulte siden [emoji14] må skravle litt da :) Hvordan er formene deres i dag? Hva bruker dere kvelden til?
Skravle litt med deg jeg [emoji6] hvis jeg ikke sovner igjen for ente gang i dag [emoji25] hehe.

Formen er ikke helt god nei... Kvalm, svimmel, hodepine, en blære som må tømmes minst hver 3 time og vanvittig trøtt [emoji12]
Så tilbringer mye tid på sofaen og blir nok liggende her videre [emoji30]

Du da?
 
Jeg ønske rent nok innlegg til å komme på den skjulte siden :p må skravle litt da :) Hvordan er formene deres i dag? Hva bruker dere kvelden til?

Jeg har også litt skravling igjen før jeg kommer meg dit :p Formen er god! Jeg har faktisk hatt mer energi enn vanlig i dag. Men kvalmen har ikke kommet skikkelig hos meg enda (bank i bordet). Kvelden blir brukt til absolutt ingenting, og det kjennes godt. Hva med deg? :D
 
Skravle litt med deg jeg [emoji6] hvis jeg ikke sovner igjen for ente gang i dag [emoji25] hehe.

Formen er ikke helt god nei... Kvalm, svimmel, hodepine, en blære som må tømmes minst hver 3 time og vanvittig trøtt [emoji12]
Så tilbringer mye tid på sofaen og blir nok liggende her videre [emoji30]

Du da?

Hehe! Får virkelig kjenne på symptomene, du :) får håpe formen din kommer seg snart!

Min form er egentlig grei. Blir kvalm/uvel om jeg ikke får i meg mat hver 2-3 time :p og så er jeg litt mer sliten enn ellers. Har en ettåring i hus, så blir ikke så mye tid til å slappe av. Er ekstra deilig når han sovner på kvelden for tiden. Hehe. Da er det strak ut på sofaen å se på TV, eller scrolle på telefonen :)
 
Jeg har også litt skravling igjen før jeg kommer meg dit :p Formen er god! Jeg har faktisk hatt mer energi enn vanlig i dag. Men kvalmen har ikke kommet skikkelig hos meg enda (bank i bordet). Kvelden blir brukt til absolutt ingenting, og det kjennes godt. Hva med deg? :D

Hehe, så bra at formen din er god! Får håpe kvalen holder seg borte, da :) Har du barn fra før av? Hvis du har det, var du kvalm i tidligere svangerskap?

Kan egentlig ikke klage over formen min. Litt sliten og blir kvalm om jeg ikke spiser ofte nok (ca. hele tiden) Hehe:) i kveld skal eg bare slappe av på sofaen. Det har eg gledet meg til i hele dag :-D
 
Hehe! Får virkelig kjenne på symptomene, du :) får håpe formen din kommer seg snart!

Min form er egentlig grei. Blir kvalm/uvel om jeg ikke får i meg mat hver 2-3 time :p og så er jeg litt mer sliten enn ellers. Har en ettåring i hus, så blir ikke så mye tid til å slappe av. Er ekstra deilig når han sovner på kvelden for tiden. Hehe. Da er det strak ut på sofaen å se på TV, eller scrolle på telefonen :)
Vært heldig sånn ja [emoji6] men trur jeg hadde blitt stressa uten symptomer..
Mannen kom hjem med seaband til meg, så satser på det hjelper [emoji4]

Forstår at du er sliten på kvelden da ja. Vet ikke hvordan jeg skulle taklet en ettåring med den formen her [emoji6]
 
Hehe, så bra at formen din er god! Får håpe kvalen holder seg borte, da :) Har du barn fra før av? Hvis du har det, var du kvalm i tidligere svangerskap?

Kan egentlig ikke klage over formen min. Litt sliten og blir kvalm om jeg ikke spiser ofte nok (ca. hele tiden) Hehe:) i kveld skal eg bare slappe av på sofaen. Det har eg gledet meg til i hele dag :-D

Ingen barn nei, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men jeg får garantert kvalmen :p Har som regel uflaks på det meste :p
Håper formen din holder seg noenlunde ok! Er du langt på vei? Jeg er bare 4+5, og gleeeder meg til å komme over første trimester :)
 
Back
Topp