Skravletråd!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Vi må vel ha en skravletråd her inne på august 17? :)
 
Heihei:)
Noen som har satt seg noen milepæler? Nådde min første i stad - endelig en SYNLIG strek på onestep :p neste er positiv digital ;)
 
Milepæl er 3+ på CB digital :)
Neste milepæl er tul før jul!

Ååh, har bestilt med med ukeindikator selv og. Blir godt å få se stigning på digitale! Jeg har bare én vanlig digital som jeg håper slår ut i morgen :)

Bestilt time til tul enda?
 
Nå føler jeg at jeg spammer august-gruppa litt. Må roe meg litt :')
 
Spamming er flott! Greit med aktivitet selv om vi ikke er så mange her enda :)

Ikke bestilt tul nei, gjør det til fastlegen min.. så da kan jeg egentlig vente til mannen kommer hjem fra sjøen slik at vi kan dra sammen. Ringe å bestille time dagen før eller noe, rett før jul :)
 
Min første milepæl er å komme over kjemisk grensen og deretter komme til uke 8 :p så uke 10 og 12 osv :p
 
Heihei:)
Noen som har satt seg noen milepæler? Nådde min første i stad - endelig en SYNLIG strek på onestep :p neste er positiv digital ;)

Milepæl nr.1: komme meg gjennom denne uken
Nr.2: få 3+ på digital test
Nr.3: se et bankende hjerte på ul 14.des
Nr.4: komme over uke 8
Nr.5: levende foster på kontroll ultralyd i januar
Nr.6: komme over 12 uker
Nr.7: ordinær ul
Nr.8: 24 uker
Nr.9: 32 uker
Nr.10: termin

:D ;) (får tett oppfølging pga 8sa/ma)
 
Last edited:
Spamming er flott! Greit med aktivitet selv om vi ikke er så mange her enda :)

Ikke bestilt tul nei, gjør det til fastlegen min.. så da kan jeg egentlig vente til mannen kommer hjem fra sjøen slik at vi kan dra sammen. Ringe å bestille time dagen før eller noe, rett før jul :)

Spennende! Får du TUL hos fastlegen? Jeg antar jeg må bestille privat om jeg skal ha..

Min første milepæl er å komme over kjemisk grensen og deretter komme til uke 8 :p så uke 10 og 12 osv :p

Åå, er du kommet inn hit du og? Så gøy :D
Der ligger jeg og. Fikk positiv digital i dag, så det er i alle fall fullført. Da er det å komme seg til uke 5 neste! Blir en lang uke.

Milepæl nr.1: komme meg gjennom denne uken
Nr.2: få 3+ på digital test
Nr.3: se et bankende hjerte på ul 14.des
Nr.4: komme over uke 8
Nr.5: levende foster på kontroll ultralyd i januar
Nr.6: komme over 12 uker
Nr.7: ordinær ul
Nr.8: 24 uker
Nr.9: 32 uker
Nr.10: termin

:D ;) (får tett oppfølging pga 8sa/ma)

Ååh, så greit du får god oppfølging da :)
 
Spennende! Får du TUL hos fastlegen? Jeg antar jeg må bestille privat om jeg skal ha..



Åå, er du kommet inn hit du og? Så gøy :D
Der ligger jeg og. Fikk positiv digital i dag, så det er i alle fall fullført. Da er det å komme seg til uke 5 neste! Blir en lang uke.



Ååh, så greit du får god oppfølging da :)
Ja jeg har kommet hit :D august baby igjen❤ her håper jeg det går fort med jobb frem tom torsdag også reiser jeg på fjellet med jentungen til fredag for å slappe av :p
 
Ja jeg har kommet hit :D august baby igjen❤ her håper jeg det går fort med jobb frem tom torsdag også reiser jeg på fjellet med jentungen til fredag for å slappe av :p

Hurra for deg og spire♡
 
Gruer meg så sjukt til å gå på do, hver gang! Livredd for blod :O
 
Ja, altså. Må bare skravles - så kanskje vi kan tenke på et skjult forum etterhvert her inne :p

Hvordan går det med dere?
 
Skal på lagedag på skolen med eldstemann. Og clearblue plus testen var sterkere enn for 2 dager siden - så i dag er en fin dag :D :D
 
Hva er en lagedag?
Så herlig med sterkere test!!

Har forstått det slik at ungene skal rundt på forskjellige stasjoner og lage forskjellig pynt/julekaker - og så er foreldre invitert/forespurt å hjelpe. Og siden jeg jobber turnus og har fri, så hiver jeg meg med ;) ikke vært med før, så blir morsomt og se. Masse god bedring til ungene dine!! Håper dere voksne slipper unna :)
 
Back
Topp