Skravletråd

Jeg "hater" meg selv om dagen.
Får ikke til trening på grunn av hoften.
Når jeg ikke får til trening klarer jeg ikke være streng på kostholdet.
Med andre ord, motivasjonen er på bunn og forventer et stort + i morgen [emoji852]

Håper ikke det blir så galt[emoji4]
Trening og kosthold hører jo sammen....får man ikke til det ene så er det andre også vanskelig[emoji31]
 
Håper ikke det blir så galt[emoji4]
Trening og kosthold hører jo sammen....får man ikke til det ene så er det andre også vanskelig[emoji31]

Ingen god følelse og kjenner meg igjen i forhold til komboen kosthold/trening.
Lykke til i morgen og krysser fingrene for at du blir positivt overrasket.
 
Liten klage fra varmen!

Begynner å bli dritt lei maten her nede! Må virkelig få sett om jeg greier å lage cloud bread med ovnen her for stekt egg er jeg utrolig lei! Må da piske eggehvite for hånd da

Sitter å gleder meg til dagene jeg skal spise det jeg vil og føler også at det blir feil for har virkelig ikke noe problem med lavkarbo dietten hjemme i Sverige

Spiser litt mango da selvom det egentlig er for mye karbohydrater, noe må jeg jo uansett spise og har ikke funnet salat enda [emoji54]
 
Liten klage fra varmen!

Begynner å bli dritt lei maten her nede! Må virkelig få sett om jeg greier å lage cloud bread med ovnen her for stekt egg er jeg utrolig lei! Må da piske eggehvite for hånd da

Sitter å gleder meg til dagene jeg skal spise det jeg vil og føler også at det blir feil for har virkelig ikke noe problem med lavkarbo dietten hjemme i Sverige

Spiser litt mango da selvom det egentlig er for mye karbohydrater, noe må jeg jo uansett spise og har ikke funnet salat enda [emoji54]
Hvor lenge er det til dere kommer hjem?
Hold ut, dette klarer du fint.
Er også på lavkarbo, men tenker ikke så veldig på hva jeg kan og ikke kan spise, mer på hva jeg kan spise mye av og hva jeg kun kan spise lite av.
Et potetgull flak eller en twist er ikke så, men helst ikke så mye mer.

Har dere noen spennende oster der nede, hva med å bytte ut det med egg en gang i blant?
 
Hvor lenge er det til dere kommer hjem?
Hold ut, dette klarer du fint.
Er også på lavkarbo, men tenker ikke så veldig på hva jeg kan og ikke kan spise, mer på hva jeg kan spise mye av og hva jeg kun kan spise lite av.
Et potetgull flak eller en twist er ikke så, men helst ikke så mye mer.

Har dere noen spennende oster der nede, hva med å bytte ut det med egg en gang i blant?
29 august

Spiser jo nesten bare egg og kjøtt nå så begynner å bli lei alle vanlige former for egg!

Er for det meste ting med en haug sukker, mørk sjokolade med minimum 30 gram ren sukker på 100 gram of de fleste er 50 gram pr 100 gram og de skal liksom være mørke! Majonesen er søtet med sukker og de har dårlig med næringsinnhold her så ikke alltid jeg finner ut hvor mye heller, må bare gjette meg frem på varedeklarasjonen.

Skal lete etter kokosmel og fløte for å prøve noen amerikanske pannekaker, for holder meg helt unna vanlig mel, sukker, pasta, ris og potet som er den absolutt vanligste maten her.

I Sverige går det jo veldig bra men de har utrolig dårlig utvalg her og er en god grunn til at det fins MANGE med diabetes type 2 her nede

Men jeg skal lete og lete etter nedre utvalg og om ikke får jeg fortsette å knaske vitaminer og spise egg samt kose meg med en mango og litt guava [emoji6]


Forresten ikke så glad i osten her, fant en som har en fin ren smak og er røkt den var god [emoji4] skal lete etter Philadelphia med smak og Mozzarella for å bedre omelettene mine [emoji4]
 
Dette er oppløftende da, mye bedre plass her enn sist i februar [emoji16]
2cf80b30287a76753baf1636a45962d1.jpg
 
Jeg "hater" meg selv om dagen.
Får ikke til trening på grunn av hoften.
Når jeg ikke får til trening klarer jeg ikke være streng på kostholdet.
Med andre ord, motivasjonen er på bunn og forventer et stort + i morgen [emoji852]
Må ikke hate deg selv :Heartred du har jo vondt og det er ikke din skyld! Du tar det igjen senere når du er bedre :)
 
Liten klage fra varmen!

Begynner å bli dritt lei maten her nede! Må virkelig få sett om jeg greier å lage cloud bread med ovnen her for stekt egg er jeg utrolig lei! Må da piske eggehvite for hånd da

Sitter å gleder meg til dagene jeg skal spise det jeg vil og føler også at det blir feil for har virkelig ikke noe problem med lavkarbo dietten hjemme i Sverige

Spiser litt mango da selvom det egentlig er for mye karbohydrater, noe må jeg jo uansett spise og har ikke funnet salat enda [emoji54]

Hørtes ikke enkelt ut[emoji15] noe må du jo spise!!
 
Hørtes ikke enkelt ut[emoji15] noe må du jo spise!!
Forventet at det ikke skulle bli direkte lett men dette er igjen verre enn jeg hadde forventet også da, men alt går da.
Sist jeg spiste lavkarbo fikk jeg fryktelig vondt i hode av mat med masse karbohydrater så det gjør det lettere å ikke skeie fullstendig ut nå ihvertfall men holde meg til de dagene jeg har delvis planlagt maten ihvertfall og kakene [emoji23][emoji23][emoji23]

Også satser jeg på bedre nedgang enn sist med 2 kg ned og ubegrenset mengde karbohydrater [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Forventet at det ikke skulle bli direkte lett men dette er igjen verre enn jeg hadde forventet også da, men alt går da.
Sist jeg spiste lavkarbo fikk jeg fryktelig vondt i hode av mat med masse karbohydrater så det gjør det lettere å ikke skeie fullstendig ut nå ihvertfall men holde meg til de dagene jeg har delvis planlagt maten ihvertfall og kakene [emoji23][emoji23][emoji23]

Også satser jeg på bedre nedgang enn sist med 2 kg ned og ubegrenset mengde karbohydrater [emoji23][emoji23][emoji23]

"Bra" hodepine motiverer deg[emoji2]
Krysser fingre for flott resultat etter ferien[emoji2]
 
Back
Topp