Skravletråd

Nyttårsforsetter i år:
- Minimum 300 dager hvor jeg kommer over 10.000 skritt, burd ha sagt 365, men det er litt vanskelig å få til på lørdager, ferier og når jeg er på reise så gir meg selv litt slak slik at det blir mulig
- Gå/løpe over 1.600 km, hadde 1.471 km i 2017
- Nå vektmålet mitt på 65 kg
 
Nyttårsforsetter i år:
- Minimum 300 dager hvor jeg kommer over 10.000 skritt, burd ha sagt 365, men det er litt vanskelig å få til på lørdager, ferier og når jeg er på reise så gir meg selv litt slak slik at det blir mulig
- Gå/løpe over 1.600 km, hadde 1.471 km i 2017
- Nå vektmålet mitt på 65 kg
Tydelige mål det da [emoji4]
 
Ikke fått bursdagsgave fra mannen enda, kunne kanskje få Polar A370 om jeg viste at jeg kom til å bruke den og trene regelmessig, så idag har jeg svømt [emoji6] har ofte ikke tid eller energi så tok en nocco først og merker hvor stor forskjell det faktisk gjør [emoji16]
 
Nyttårsforsetter i år:
- Minimum 300 dager hvor jeg kommer over 10.000 skritt, burd ha sagt 365, men det er litt vanskelig å få til på lørdager, ferier og når jeg er på reise så gir meg selv litt slak slik at det blir mulig
- Gå/løpe over 1.600 km, hadde 1.471 km i 2017
- Nå vektmålet mitt på 65 kg

Lett som en plett[emoji1] heier på deg og håper du når målene dine!
 
Ikke fått bursdagsgave fra mannen enda, kunne kanskje få Polar A370 om jeg viste at jeg kom til å bruke den og trene regelmessig, så idag har jeg svømt [emoji6] har ofte ikke tid eller energi så tok en nocco først og merker hvor stor forskjell det faktisk gjør [emoji16]

Hva er nocco?[emoji4]
 
Nyttårsforsetter i år:
- Minimum 300 dager hvor jeg kommer over 10.000 skritt, burd ha sagt 365, men det er litt vanskelig å få til på lørdager, ferier og når jeg er på reise så gir meg selv litt slak slik at det blir mulig
- Gå/løpe over 1.600 km, hadde 1.471 km i 2017
- Nå vektmålet mitt på 65 kg

Rått nyttårsforsett men er sikker på at du klarer det :D masse lykke til :rolleyes:
 
Herrrrrlig med årets første mandags trening gjennomført :D godfølelse i hele kroppen :p
Gikk til og fra dessuten så 2,8 km rask gange i tillegg
 
Misser treningen på søndag, neste tirsdag, søndag etter det og så tirsdagen :(

Drar til Tromsø på søndag og kommer hjem tirsdag kveld, og på søndagen igjen drar jeg til Bergen og tilbake tirsdag kveld
 
Er sååå flink, jeg![emoji23] må skryte av meg selv som har kommet skikkelig godt igang![emoji1]
Igår ble det 1 time styrke, cardio og mage, idag har jeg gått 1 time i høyt tempo[emoji1]
Maten er jeg flink med, spiser lite, ofte og sunt[emoji1]
 
Back
Topp