Skravletråd

-1,8 kg denne uken.
6,4 kg til målet.

Hjalp veldig å ha hund i huset for å komme i gang igjen [emoji4]
 
Nope, her holder jeg meg laangt unna vekta idag[emoji23] tante rød har kommet så jeg sparer meg selv for den skuffelsen[emoji12]
Syns du skulle ha gjort det likevel.
Da ville du neste uke kunne sammenligne med et dårlig tall og få stor nedgang.

Tror jeg har tantebesøk neste uke og vil få +.
 
Syns du skulle ha gjort det likevel.
Da ville du neste uke kunne sammenligne med et dårlig tall og få stor nedgang.

Tror jeg har tantebesøk neste uke og vil få +.

Vet det hadde vært lurt men.... jeg blir så deprimert![emoji20] vet jeg har lagt på meg masse den uka i syden, merket det på klærne og så det på magen[emoji31]
 
Står på stedet hvil her, men har ikke prøvd så hardt siste uka. Maler og pusser opp så da blir det ikke så mye tid eller ork til matlaging.
 
Satser på det når ferien er over[emoji1]
Er litt slapp med kostholdet, og ikke kommet igang med treningen siden jeg er hjemme alene med 3 barn[emoji4]
Skjønner godt det ikke blir tid til trening da nei.
 
Etter 10 dager med hund, leveres hun tilbake i morgen.
Etter det blir det ikke tur hver dag lenger, men de turene jeg får blir med høyere puls enn det jeg får til når jeg går med hunden.
Går kanskje litt opp i opp, men kommer til å savne en turkamerat. Samtidig kommer det til å bli deilig å kunne slappe av i morgen kveld
 
Etter 10 dager med hund, leveres hun tilbake i morgen.
Etter det blir det ikke tur hver dag lenger, men de turene jeg får blir med høyere puls enn det jeg får til når jeg går med hunden.
Går kanskje litt opp i opp, men kommer til å savne en turkamerat. Samtidig kommer det til å bli deilig å kunne slappe av i morgen kveld

Sikkert koselig med turkamerat ja[emoji2] flott dere kan låne hund innimellom!
 
Vel hjemme fra Italia. Hatt det fantastisk og kost meg altfor mye :rolleyes:
Ganske flink til å oppretthold turer og svømming og noen joggerunder men ble litt mye mat, vin og is :D
Planlegger å veie til fredag og håper buksen strammer litt mindre igjen da :p
 
Vel hjemme fra Italia. Hatt det fantastisk og kost meg altfor mye :rolleyes:
Ganske flink til å oppretthold turer og svømming og noen joggerunder men ble litt mye mat, vin og is :D
Planlegger å veie til fredag og håper buksen strammer litt mindre igjen da :p

Velkommen hjem[emoji1]
Lykke til med veiing!
 
Back
Topp