Skravletråd!


Han sa at det absolutt beste nå var innvendig, da bildene blir dårligere gjennom fettvevet. Så vi tok det først. Der fikk han målt veldig nøye. Men jeg hadde bakoverbøyd livmor, så hos meg ble det best bilder av utvendig :)
 
Oh yes. Jeg og mannen holder på med litt oppussing, og ting gikk ikke helt som jeg ønsket. Resulterte i et raseriutbrudd og hylgrining fra min sin side, og hva gjør mannen? Ser på meg og rister godt på hodet og går sin vei! Hahah jeg skjønte godt hva jeg holdt på med men klarte ikke stanse det

Godt å høre det ikke bare er meg :) Ja, jeg var veldig klar over at det var merkelig oppførsel, og det var litt ubehagelig å ikke klare å stoppe det!
 
Haha! Det høres ut som meg!! :) Jeg gråter og ler om hverandre, og samboeren står som et stort spmtegn og lurer sikkert på hva i all verden som skal foregå disse 9 mnd :p

Hehe, gråt-latter er så ufint :p Måtte dekke til ansiktet, følte meg helt rar!
 
...Når du ikke har fått med deg at en ny sesong av Greys Anatomy begynte i september :p Yes!
 
Nå går jeg bare å venter på at jeg skal bestille første svangerskapskontroll! :) Har sikkert kunne gjort det allerede, men er redd for at det ikke blir før i uke 12 og da blir det så leeenge å vente:p
 
...Når du ikke har fått med deg at en ny sesong av Greys Anatomy begynte i september :p Yes!
What!!!! Det viste ikke jeg heller!! Når kommer det på tv? Hvor på nett?
 
Jeg vekker liv i denne stakkars tråden igjen...

HVA GJØR DERE I KVELD JENTER!?!?!
 
Nå ligger jeg på sofaen. Samboer ligger og snorker på den andre sofaen, hunden ligger og snorker på gulvet :p Blir vel her til jeg legger meg! Haha :D
 
Nå ligger jeg på sofaen. Samboer ligger og snorker på den andre sofaen, hunden ligger og snorker på gulvet :p Blir vel her til jeg legger meg! Haha :D
Sitter i sofaen jeg også. Vesla ser på barne-tv før hun skal gjøre seg klar for senga :p
Å jeg vet ikke en gang og mannen kommer hjem mellom jobbene i dag.
Han jobber i butikken frem til 20:00 Så skal han stå i døra i kveld.
Men sofaen blir min venn i kveld :p hahaha
 
Jeg vekker liv i denne stakkars tråden igjen...

HVA GJØR DERE I KVELD JENTER!?!?!

Nettopp spist middag og landet på sofaen. Har jobbet litt overtid i dag, så nå var det godt å slappe av :)

Kikker på inspo til barnerommet på pinterest :) Er så usikker på om vi skal ha hvite vegger eller lys farge. Og vi må begynne å male snart..
 
Nettopp spist middag og landet på sofaen. Har jobbet litt overtid i dag, så nå var det godt å slappe av :)

Kikker på inspo til barnerommet på pinterest :) Er så usikker på om vi skal ha hvite vegger eller lys farge. Og vi må begynne å male snart..
koselig da! bor det en liten redebygger i deg :D
 
Deilig å sitte å se på at den lokale brøytebilen rygger inn inn i gårdsplassen vår å fyrer opp fresen sin!
 
Back
Topp