Skravletråd:)

Hei! Skravletråd liker jeg! Spesiellt når man er så tidlig i svangerskapet, mannen klarer ikke helt glede seg over det enda, siden det er så tidlig ( Flere som har det slik..? ) og jeg er helt i hundre, har egentlig lyst å fortelle alle det, men vet jo at det er ingen garanti for at dette går bra enda.. ( Når fortalte du det til fam og venner? ) Tok en CB 2 dager før IKM, som var svak positiv, tok en ny CB digital dagen etter, den viste Gravid 1-2 :) IKM var nå i går, og fortsatt ingen blødninger, eller spotting! Hurra! :) Tenker jeg skal ta en CB til om noen dager, bare for å se om streken har blitt sterkere siden den første jeg tok, da vet jeg hvertfall at hcg nivået har steget, og at så lenge det ikke kommer noe mistenkelig utflod så går dette rette veien :-D Når tok dere kontakt med fastlege, og når var dere på første kontroll? - Og var mannen med?


Aprilbaby❤️
 
Hei dere. Etter å ha lest litt rundt om cb digital så lurer jeg på hvilke erfaringer dere har? Tok i går som viste "gravid 1-2" , var 4+3 i går. Skulle det ikke da ha vist 2-3 ? Mye man skal bekymre seg for også ja:eek: kjenner det er noe som strekker på seg/murringer heldigvis. Men.... hvor nøyaktig er denne ukestesten?

Du har sikkert sett den... Sier ikke den deg noe? Jeg vet ikke så mye om den testen dessverre. :/
ImageUploadedByBV Forum1406446613.611863.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei dere. Etter å ha lest litt rundt om cb digital så lurer jeg på hvilke erfaringer dere har? Tok i går som viste "gravid 1-2" , var 4+3 i går. Skulle det ikke da ha vist 2-3 ? Mye man skal bekymre seg for også ja:eek: kjenner det er noe som strekker på seg/murringer heldigvis. Men.... hvor nøyaktig er denne ukestesten?

Jeg tok en digital på ikm som viste 1-2. Hcg kan jo variere veldig fra person til person! Vent noen dager og ta en ny :) Jeg skal ta en ny på fredag!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke så mange erfaringer med den, men hcg nivået varierer jo veldig fra person til person så jeg hadde nok ikke lagt så mye i det. Hvis du venter noen dager til så viser den sikkert 2-3 :)


6. April 2013
7. April 2015


Ja, skulle innom apoteket på et større senter i dag å kjøpe cb digital. Og på vei opp rulletrappen møter jeg på ho svigermor. Såh, da ble det en anna dag:p i morgen kanskje;) men kjenner heldigvis mye murringer og ulvehunger.
 
Hei! Skravletråd liker jeg! Spesiellt når man er så tidlig i svangerskapet, mannen klarer ikke helt glede seg over det enda, siden det er så tidlig ( Flere som har det slik..? ) og jeg er helt i hundre, har egentlig lyst å fortelle alle det, men vet jo at det er ingen garanti for at dette går bra enda.. ( Når fortalte du det til fam og venner? ) Tok en CB 2 dager før IKM, som var svak positiv, tok en ny CB digital dagen etter, den viste Gravid 1-2 :) IKM var nå i går, og fortsatt ingen blødninger, eller spotting! Hurra! :) Tenker jeg skal ta en CB til om noen dager, bare for å se om streken har blitt sterkere siden den første jeg tok, da vet jeg hvertfall at hcg nivået har steget, og at så lenge det ikke kommer noe mistenkelig utflod så går dette rette veien :-D Når tok dere kontakt med fastlege, og når var dere på første kontroll? - Og var mannen med?


Aprilbaby❤️


Gratulerer med spire:)
Vi forteller det til familien etter tidlig ul og uke 10/12. For å være på den sikre siden. Mannen blir nok med på ul men ikke første legetime. Er ikke så mye som skjer uansett da. Tenker å ringe legen neste uke. Jeg er 5 uker i morgen så det må passe bra.
Ja, hurra for ingen blødninger/spotting :)
Med storebror tok jeg kontakt med legen i uke 10 ca. Hadde ingen anelse om hvor langt jeg var på vei. Så fikk tidlig ul og da var jeg 12 uker. nå derimot går tiden sakte ;) er det din første el.har du flere? :)
 
Ja, vi tenker hvertfall å vente til uke 12 med å si noe :) Er 3+6 i dag, så tror jeg drøyer litt med å ringe lege. Ja, jeg har et barn på 11, og sambo har ei på 16, så dette blir som å gå gravid for første gang igjen føler jeg. Har glemt mye + at mye har forandret seg siden den gang.
Enn dere? Første til dere eller?


Aprilbaby❤️
 
Ja, vi tenker hvertfall å vente til uke 12 med å si noe :) Er 3+6 i dag, så tror jeg drøyer litt med å ringe lege. Ja, jeg har et barn på 11, og sambo har ei på 16, så dette blir som å gå gravid for første gang igjen føler jeg. Har glemt mye + at mye har forandret seg siden den gang.
Enn dere? Første til dere eller?




Aprilbaby❤️


Dette er vår nr.2. Vi har en liten storebror på snart 3 år.
Han har lenge tatt meg på magen å spurt om det er baby inni der. Haha, mange rundt oss som er gravide:p Så han blir nok fornøyd når mora faktisk har baby i magen.
Ja, glemmer skremmende fort. Enda det ikke er så lenge siden her heller:rolleyes:
 
Dette er vår nummer to ;) Jeg vet fødselen var tung, men minnet maler det mer og mer rosenrødt... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette er vår nummer to ;) Jeg vet fødselen var tung, men minnet maler det mer og mer rosenrødt... :p


Sent from my iPhone using BV Forum


Å fytti. Fødselen!!! Skal faktisk gjennom det en gang til. Og det helt frivillig:eek:

Meen, absolutt verdt det; )
 
Å fytti. Fødselen!!! Skal faktisk gjennom det en gang til. Og det helt frivillig:eek:

Meen, absolutt verdt det; )

Hehe :D Ja, tenk at man utsetter seg selv for slik smerte med viten og vilje! Men ja, virkelig verdt det! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å fytti. Fødselen!!! Skal faktisk gjennom det en gang til. Og det helt frivillig:eek:

Meen, absolutt verdt det; )
Hehe. Det er bra det er mange mnd til enda. Jeg husker alt for godt at jeg sa for meg selv "aldri igjen", og jeg hadde egentlig en fin fødsel :-/


6. April 2013
7. April 2015
 
Tenkte å si hei her jeg :) Venter min nr 2. Har prøvd en evighet! Klarer ikke å forstå at det er sant! Er 5+2 i dag, og var hos legen i dag. Har leidenmutasjon, og svangerskapet blir derfor betegnet som et risikosvangerskap. Fler her med det samme?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tenkte å si hei her jeg :) Venter min nr 2. Har prøvd en evighet! Klarer ikke å forstå at det er sant! Er 5+2 i dag, og var hos legen i dag. Har leidenmutasjon, og svangerskapet blir derfor betegnet som et risikosvangerskap. Fler her med det samme?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Gratulerer så mye og velkommen til oss :)
 
Vet ikke hvordan jeg quoter via telefonen, men tusen takk ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei! Skravletråd liker jeg! Spesiellt når man er så tidlig i svangerskapet, mannen klarer ikke helt glede seg over det enda, siden det er så tidlig ( Flere som har det slik..? ) og jeg er helt i hundre, har egentlig lyst å fortelle alle det, men vet jo at det er ingen garanti for at dette går bra enda.. ( Når fortalte du det til fam og venner? ) Tok en CB 2 dager før IKM, som var svak positiv, tok en ny CB digital dagen etter, den viste Gravid 1-2 :) IKM var nå i går, og fortsatt ingen blødninger, eller spotting! Hurra! :) Tenker jeg skal ta en CB til om noen dager, bare for å se om streken har blitt sterkere siden den første jeg tok, da vet jeg hvertfall at hcg nivået har steget, og at så lenge det ikke kommer noe mistenkelig utflod så går dette rette veien :-D Når tok dere kontakt med fastlege, og når var dere på første kontroll? - Og var mannen med?


Aprilbaby❤️

Har det akkurat slik ang. mannen; han er ikke like ivrig, foreløpig. Men tror han bare er redd for at der skal gå galt ;)
Vi har fortalt det til foreldre og søsken, fordi vi har prøvd lenge og de har visst om problemene. Synes det er godt at noen vet hvis det skulle gå galt også.
På grunk av pergotimen og pcos har jeg allerede bestilt time hos legen. Er i uke 5 nå (5+2), og har time neste torsdag. Vil be om henvisning til tidlig ul. Den første legetimen kommer jeg til å gå på alene, tenker jeg.
 
Vet ikke hvordan jeg quoter via telefonen, men tusen takk ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer!

Om du skal quote, trykker du på innlegget du vil sitere og trykker quote :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lurer på om det er mange av oss som får tvillinger jeg :D fasinert av tvillinger <3
 
Back
Topp