Skravletråd uke 31

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Idag unnet jeg meg en sunn frokost. Skive med Nutella med multivitaminer til[emoji12] 20180731_103600.jpg
 
Hva gjør dere andre?
 
Lagde grove rundstykker til lunsj [emoji1]
Nam[emoji2] varmet rundstykker og kokte egg til lunsj til meg og unga jeg og[emoji10] og har nå bakt kake til dessert og igang med hjemmelaget pølsegryte til middag[emoji4]
 
Her har vi hatt grillgjester. Sliten i beina!!! Men ferdig med oppvask i det minste. Begynner på jobb igjen i morgen og gruer til det. Får pakke barnehagesekken og. Mini gleder seg ikke til å begynne i barnehagen igjen heller. Men går seg vel til. Skal til jordmor kl 14.00 i morgen, så må vel snike med meg en tisseprøve og sette diskret i kjøleskapet på jobb...
 
Nam[emoji2] varmet rundstykker og kokte egg til lunsj til meg og unga jeg og[emoji10] og har nå bakt kake til dessert og igang med hjemmelaget pølsegryte til middag[emoji4]

Hei snuppa [emoji4] hvordan går det med deg og magen? Her er det ingen spire enda. Har da endelig fått mensen tilbake etter hjelp fra gynekologen[emoji4] så nå venter jeg på å finne eggløsning [emoji12]
 
Hei snuppa [emoji4] hvordan går det med deg og magen? Her er det ingen spire enda. Har da endelig fått mensen tilbake etter hjelp fra gynekologen[emoji4] så nå venter jeg på å finne eggløsning [emoji12]
Hei søøøta[emoji173] [emoji177] Jaaah, endelig har mensen kommet og dratt igjen. Det tok sin tid!!![emoji19] Viktigste er nå å finne EL[emoji16] [emoji119] [emoji8] kjøpt en haug med eltester eller? Nå skal spiren sitte. Krysser alt jeg kan[emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122]
Her går det unna. Er nå 25+2.. Shit pomfritt lissom[emoji85] og lillemann i magen sparker as we speak. Veldig rolig gutt.
 
Hei søøøta[emoji173] [emoji177] Jaaah, endelig har mensen kommet og dratt igjen. Det tok sin tid!!![emoji19] Viktigste er nå å finne EL[emoji16] [emoji119] [emoji8] kjøpt en haug med eltester eller? Nå skal spiren sitte. Krysser alt jeg kan[emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122]
Her går det unna. Er nå 25+2.. Shit pomfritt lissom[emoji85] og lillemann i magen sparker as we speak. Veldig rolig gutt.

Ja har testet i dag faktisk og det nærmer seg ifølge den[emoji1] så bra lillegutt sparker og koser seg [emoji7] jeg har god tålmodighet her enda. Klarte 8 uker å vente på mensen så da klarer jeg noen uker til å vente på el[emoji23] masse god klem til deg[emoji4]
 
Back
Topp