Skravletråd uke 29

Hehe!. Kjenner til det [emoji85] Tok en halv 11 i går da [emoji23] Nå har jeg ikke fler så da er jeg vel ferdig [emoji57]
 
Åh, jeg tok siste digital i går. Visste at jeg gikk glipp av 3+, men følte testen bare lå å erta meg [emoji14] godt å endelig "bare være gravid". :)
Her starta dagen med ømme pupper. Var også veldig trøtt ift det jeg har vært tidligre. Helt sykt digg å kjenne tydelige symptomer.
Men synes tiden går altfor sakte da [emoji14] prøver å tenke at det snart er ferie, og da jeg tar ferie er jeg inni uke 8 [emoji14] tilbake fra ferie er jeg inne i uke 10 :)
 
Jeg har igjen en digital som jeg skal ta om 5-6 dager, da :rolleyes: Tiden kommer til å gå sakte for meg når jeg er hjemme fra ferie bare 4+5... men i dag skal jeg i hvert fall ringe legen og be om time når jeg kommer hjem :)
 
Da er det bestemt at jeg og mannen ikke vil vite kjønn denne gangen [emoji173] er det noen som har erfagering med å la jordmor på OUL skrive en liten lapp med kjønn på, slik at dere kan brette den sammen, ta med hjem og evt. se på den dersom dere angrer på at dere har bestemt å ikke vite?
Er litt redd for å angre på et punkt [emoji28] Veldig kjipt å bestille ny ultralyd for det. [emoji23]
 
God morgen alle sammen! Ferien er over for min del, første møte er 09.00.

Jeg skal etter en natt med masse angst og bekymringer kontakte jordmor eller poliklinikk ang svangerskapet og hvorvidt jeg skal fullføre det.

Det føltes så riktig å få dette barnet, og så snur en samtale med mamma alt på hodet. Jeg skulle jo ikke ha flere barn, og hun sier "jeg vil ikke legge meg bort i valget, men det blir veldig vanskelig for dere og urettferdig ovenfor de andre barna å få en til".

Jeg må dra på sykehuset for å få snakket med noen. Mannen støtter meg uansett og vil ikke mene noe bastant. Det er OK og velkomment med en til, og han forstår hvis jeg tar abort.

Livet altså...
 
God morgen![emoji173]️
Her startet dagen med å måtte stoppe bilen på vei til jobb for å spy.. ikke bare en gang[emoji21] har 20 min med bil til jobb..
 
Da er det bestemt at jeg og mannen ikke vil vite kjønn denne gangen [emoji173] er det noen som har erfagering med å la jordmor på OUL skrive en liten lapp med kjønn på, slik at dere kan brette den sammen, ta med hjem og evt. se på den dersom dere angrer på at dere har bestemt å ikke vite?
Er litt redd for å angre på et punkt [emoji28] Veldig kjipt å bestille ny ultralyd for det. [emoji23]

Jeg vil ikke vite kjønn, men mannen vil[emoji23] så tenker det blir å vite..

Aner ikke om de gjør det, men om jordmor ser tydelig kjønn ser ikke jeg problemet med det [emoji7]
 
Jeg vil ikke vite kjønn, men mannen vil[emoji23] så tenker det blir å vite..

Aner ikke om de gjør det, men om jordmor ser tydelig kjønn ser ikke jeg problemet med det [emoji7]

Noen vi kjenner har gjort det slik at han vet, og hun ikke, og det nå for andre gang. Men tror man skal være ganske så bevisst den som faktisk vet for å ikke røpe seg da. Jeg hadde nok ikke klart det.
 
Noen vi kjenner har gjort det slik at han vet, og hun ikke, og det nå for andre gang. Men tror man skal være ganske så bevisst den som faktisk vet for å ikke røpe seg da. Jeg hadde nok ikke klart det.

Ganske sikker på at dersom mannen vet det kommer jeg ikke til å klare å holde meg og tvinger det etterhvert ut av han[emoji23]
 
Sitter i senga og prøver å spise noe før jeg står opp, men det er ikke mye som går ned nå. Heldigvis kommer ingenting opp igjen. Andre som har det sånn? (Og hvorfor funker ikke spy-emojien fra iPhone??) [emoji4]
 
Noen vi kjenner har gjort det slik at han vet, og hun ikke, og det nå for andre gang. Men tror man skal være ganske så bevisst den som faktisk vet for å ikke røpe seg da. Jeg hadde nok ikke klart det.

Det hadde vært helt umulig for oss å ha det sånn. Vi må enten begge vite eller ikke vite [emoji23]
 
Her har morgenkvalmen meldt seg. Heldigvis sluppet unna til nå. Er 6+6 i dag[emoji28] Takk og lov for at jeg har ferie denne uka, for akkurat nå frister det lite å stå opp[emoji51]
 
Det er foreløpig kun litt brunlig utflod, så jeg krysser alt jeg har og håper jeg ikke begynner å blø skikkelig, men avventer legebesøk, siden jeg ikke har hatt mer enn litt brunlig utflod.

Jeg var jo fullt beredt på skikkelig tr og hele pakken med bind og alt, men ble jo litt glad da jeg så at ingenting hadde skjedd i løpet av natten.

Andre som har opplevd dette? Bør jeg ringe lege eller hva synes dere?jeg har forresten time hos legen på onsdag.
 
Jeg spottet brunt på dag 4+1. Ble veldig bekymret, men tenkte det var så tidlig at legen ikke kunne gjøre noe uansett. Det forsvant i løpet av dagen.
Er jo mange grunner til å blø, de fleste av dem ikke farlig.
Hvor langt er du på vei?
 
Det føltes så riktig å få dette barnet, og så snur en samtale med mamma alt på hodet. Jeg skulle jo ikke ha flere barn, og hun sier "jeg vil ikke legge meg bort i valget, men det blir veldig vanskelig for dere og urettferdig ovenfor de andre barna å få en til".

Utrolig dumt av moren din å si noe sånt. Ved å si det hun gjorde, har hun jo lagt seg oppi valget ditt. Hvorfor er det urettferdig ovenfor de andre barna dine at du skal ha et barn til?
 
I dag regner det, og jeg skal ha min første ordentlige treningsøkt siden vi fikk positiv test for 1 uke siden. Gruer meg litt fordi jeg er litt redd for at det skal gå galt enda, men jeg vil ikke stoppe alt i livet mitt ut av frykt.

Kjøpte en ny notatbok på vei hjem fra ferie, tenker jeg skal fylle den med bilder og sånn og pusle med den til babyen kommer, men jeg tør liksom ikke begynne, også har det nok ikke helt gått opp for meg at vi skal ha baby.
 
Sender en klem til dere som spyr og spotter brunt [emoji173]️

Jeg er i Ok form, 6 uker idag. Fikk svar på fredagens hcg-prøve idag, som var på 7336. Fornøyd med den [emoji3] så det er det en lang uke til TUL..
Barna og mannen begynte på ferien idag, og her er det bare regn i sikte [emoji20] håper det endrer seg snart, kan bli en lang ferie viss ikke [emoji849]
 
Jeg spottet brunt på dag 4+1. Ble veldig bekymret, men tenkte det var så tidlig at legen ikke kunne gjøre noe uansett. Det forsvant i løpet av dagen.
Er jo mange grunner til å blø, de fleste av dem ikke farlig.
Hvor langt er du på vei?

Jeg er 4+2 uker på vei, det virker som det har avtatt litt! Men skal være litt obs, for vil ikke ha altfor høye håp når blødninger skjer, men sett at det ikke blør mer kan jeg anta at det har vært ufarlig!
 
Back
Topp