Skravletråd Torsdag 30.Mars

Så flott Anita.
En bekymring mindre for deg OG babyen.
Skal legge meg i senga jeg nå......håper samboer kommer hjem snart.
Trenger litt kos og omsorg kjenner jeg.

Hadet fint og ta vare på deg selv.
klemz
 
Jepp.
Skal sende til din sambo og si at han må også komme seg hjem til DEG
hehe
 
nei det jammen ikkje mykkje prat i dere?

jaja får sette meg til å se tv da[&:]

dessuten har eg ikkje noen bakvakt til natten
 
Huff...offfhhh.. åhhhh..[:'(][:'(][:'(] Korr eg kjeda meg!!
Det er sååå kjedelig å ha en mann som jobber på sjøen å er vekke i 22 dager å hjemme i 22 daga... Eg e så pesse lei a å vær aleina på kveldan, å i tillegg så skal han egentlig komme hjem i morra, men nei.... Da måtte han selvfølgelig på kurs[:@]
Å kommer da ikkje hjem før på søndag... Kunne ønske han kunne vært hjemme resten av svangerskapet[:(][:(][:(]

unnskyld at eg klaga te dokker, men eg måtte bare få det ut...
 
Hei og god kveld damer! [:)]
 
Bare klag du sommerbaby:-), vi hører på alt!!
Selv har jeg vært borte i hele dag og det første jeg måtte gjøre når jeg kom hjem var å rydde etter gutta... gubben lå rett ut på sofaen og var "sliten".....[8|]
 
Ja der har du den...[:@]
Tenk at de er så lite omtenksomme.
Men det er jo alltid verst for dem[;)][;)][;)]stakkars[;)]
 
ikke sant....
 
hadde senvakt i dag og hadde lagd ferdig middag som det bare var å varme opp da han kom hjem.... tror du det var takk å få??? [:'(] neida, blir vel tatt som en selvfølge... [:@]
 
De tror nok at det vi synes e artiast å gjør e å lægg i sammen deres klær, lage middag, plukke etter dem, skifte på senga og be dem støvsuge(for så å få et sukk til svar)[;)]
 
Huff. Det er ikke no' særlig å blitt som en selfølge Katrine! Gubben min å kan være sånn til tider, må minne ham på hvor respektøst det er...
 
Halla Lalina. Jeg så nettopp på mailen du sente meg jeg. De bildene av barna. Gråt litt jeg. Skikkelig søt da!
 
Sommerbaby har er det bare å si hva som ligger deg på hjertet. Ikke tenk på om du klager eller om innlegget blir langt! [;)]
 
ORIGINAL: Sommerbaby:-)

De tror nok at det vi synes e artiast å gjør e å lægg i sammen deres klær, lage middag, plukke etter dem, skifte på senga og be dem støvsuge(for så å få et sukk til svar)[;)]

 
ikke sant.... [8|]
 
Har prøvd i flere år å få gubben til å gjøre ting uten at jeg må be om det, bla. å finne ut hva vi skal ha til middag/ lage mat osv... men han sier at det ikke interesserer han og at han ikke gidder å lære det heller...[>:] så trekker han fram bilen som et eksempel og spør hvor ofte jeg vasker den osv...
 
ja, ja... alle kan ikke være som min far heller da...[;)]
 
Det var godt å få det ut, ble faktisk lettere i sinnet, å det kan sambo være glad for når han ringer om en liten stund(når han har dekning)
 
ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Sommerbaby:-)

De tror nok at det vi synes e artiast å gjør e å lægg i sammen deres klær, lage middag, plukke etter dem, skifte på senga og be dem støvsuge(for så å få et sukk til svar)[;)]


ikke sant.... [8|]

Har prøvd i flere år å få gubben til å gjøre ting uten at jeg må be om det, bla. å finne ut hva vi skal ha til middag/ lage mat osv... men han sier at det ikke interesserer han og at han ikke gidder å lære det heller...[>:] så trekker han fram bilen som et eksempel og spør hvor ofte jeg vasker den osv...

ja, ja... alle kan ikke være som min far heller da...[;)]



Der har du det[;)]
Tror vi har en tendens til å sammenlikne den med far, det e jo han vi e vant me...[;)]
Men det e jo irriteranes når de ikkje vil prøve å bli flinkere til ting for vår del[;)]
 
ORIGINAL: Sommerbaby:-)

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Sommerbaby:-)

De tror nok at det vi synes e artiast å gjør e å lægg i sammen deres klær, lage middag, plukke etter dem, skifte på senga og be dem støvsuge(for så å få et sukk til svar)[;)]


ikke sant.... [8|]

Har prøvd i flere år å få gubben til å gjøre ting uten at jeg må be om det, bla. å finne ut hva vi skal ha til middag/ lage mat osv... men han sier at det ikke interesserer han og at han ikke gidder å lære det heller...[>:] så trekker han fram bilen som et eksempel og spør hvor ofte jeg vasker den osv...

ja, ja... alle kan ikke være som min far heller da...[;)]



Der har du det[;)]
Tror vi har en tendens til å sammenlikne den med far, det e jo han vi e vant me...[;)]
Men det e jo irriteranes når de ikkje vil prøve å bli flinkere til ting for vår del[;)]

 
kan jo tenkes det kommer med tiden og alderen... håpe, håpe [;)]
 
Oki... Da sier jente-beibin og jeg riktig go natt! Sov godt & drøm søtt a dere...
 oi oi oi. i morgen passerer jeg nok 1000 innlegg... oi oi oi Skravlehøne? Jeg?
 
hallo carina82, ja var han ikkje fin den mailen, eg gråter hver gang eg ser den. særlig på det siste bilde, der det står noe slik som ; det er ikkje så nøye med hva ho heter du kan bare kalle henne mamma. da renner bare tårene.

ja må du og jente babyen ha en riktig god natt

eg får ta med meg dataen på senga, har jo nattevakt i natt
 
natta sove godt carina!
 
ORIGINAL: Sommerbaby:-)

Huff...offfhhh.. åhhhh..[:'(][:'(][:'(] Korr eg kjeda meg!!
Det er sååå kjedelig å ha en mann som jobber på sjøen å er vekke i 22 dager å hjemme i 22 daga... Eg e så pesse lei a å vær aleina på kveldan, å i tillegg så skal han egentlig komme hjem i morra, men nei.... Da måtte han selvfølgelig på kurs[:@]
Å kommer da ikkje hjem før på søndag... Kunne ønske han kunne vært hjemme resten av svangerskapet[:(][:(][:(]

unnskyld at eg klaga te dokker, men eg måtte bare få det ut...

forstår akkurat hvordan du har det, mannen min med er også masse vekke. han reiser nå etter påske og da er det ikkje sikkert han rekker hjem til fødselen. håper han skal rekke det.
Og du , det er lov å klage
 
Hallooooo!!! Noen våkne???? [:D]
 
Back
Topp