Skravletråd siste dagen i Mars!!

god natt[:D]
 
Men nå er denna jenta trøtt!
 
nattta, sov godt
 
tenkte å finne sengen snart og..........
 
Det ble jo såå stille her da. Ødela alt jeg med de tullete smileysene mine! Huff å læll.. Nei,nei tusler snart til senga... *er overtrøtt* Aldri hatt så mye å gjorrt, som etter jeg ble sykemeldt...
 
Det ble jo såå stille her da. Ødela alt jeg med de tullete smileysene mine! Huff å læll.. Nei,nei tusler snart til senga... *er overtrøtt* Aldri hatt så mye å gjorrt, som etter jeg ble sykemeldt...

 
Nei har heller ingen problem med å få tiden til å gå når er sykemeldt[;)] Syns dagene bare flyr.................Masse å gjøre hele tiden[:)]
 
Ja renner hit og dit. ul-kontroll hver 14 dag. Fysio 2 ganger i uka. Akkepunktur 1 gang i uka. Møter med jobben er tillitsvalgt. lege timer. Jordmor-timer. Ordne med lønn og permisjons papirer. Telefoner hit og dit.[8|] Så skal jeg prøve å svømme 1 gang i uka. Så har jeg en datter på 2 år...
er jo liksom sykmeldt for å ta det med ro da...  [;)]
 
Nei nå, mååå jeg gå å legge meg.
Riktig go natta alle jenter.[:D]
 
 
God natt jenter,
går også og legger meg no
 
Natta jenter, hadde litt nettproblemer, så jeg forsvant plutselig midt i all spenninga...
 
Snakkes senere, sov godt og drøm søtt.
 
jeg er her enda[:D]men kjenner jeg begynner å bli trøtt nå....
Samboer ser skrekkfilm, tør ikke se så mye. Gjemmer meg bak pc skjermen jeg.........[X(][8|]
 
You must log in or register to reply here.
Back
Topp